Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro ihan omin sanoin

Äksy Majuri
18.06.2016 |

Miksi olet tyhmä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai geenien takia pääosin?

Sen lisäksi varhaislapsuuden olosuhteet olivat deprivoivat. Olin masentuneen äidin kanssa kahdestaan. Ei puuhailtu koskaan mitään puhumattakaan, että minulle olisi luettu tai viety kulttuuririentoihin. 

Koulusivistys on jäänyt peruskouluun 90-luvulla. Olen kuitenkin töissä pärjäillyt mukavasti, näppäräksikin on sanottu. Olenkin miettinyt, josko vielä uskaltautuisin opiskelemaan. 

Vierailija
2/6 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai geenien takia pääosin?

Sen lisäksi varhaislapsuuden olosuhteet olivat deprivoivat. Olin masentuneen äidin kanssa kahdestaan. Ei puuhailtu koskaan mitään puhumattakaan, että minulle olisi luettu tai viety kulttuuririentoihin. 

Koulusivistys on jäänyt peruskouluun 90-luvulla. Olen kuitenkin töissä pärjäillyt mukavasti, näppäräksikin on sanottu. Olenkin miettinyt, josko vielä uskaltautuisin opiskelemaan. 

Mistä päättelet, että olet tyhmä? 

Kerrot ainoastaan olosuhteistasi, joiden vuoksi ilmeisesti opiskelut ovat jääneet ja itsetuntosi on huono. Mikään ei tämän lyhyen kommentin perusteella viittaa tyhmyyteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyhmä. Opin vain jostain syystä hitaammin ja useimmiten "kantapään kautta".

Vierailija
4/6 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ku vastaan tämmöseen.

Vierailija
5/6 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jos sen tietaisin, niin olisin jo hiukan vahemman tyhma.

Vierailija
6/6 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tyhmyys on? 

Harva meistä sitä on tietää Mensan virallisen testin perustella. Ja mitä sekin nyt on? Kykyä laittaa kuvioita oikeaan järjestykseen. 

En sinänsä väheksy tätä taitoa, mutta onko automaattisesti tyhmä, jos hahmottaa huonosti tämän konseptin. 

Itse hahmotan esim. ihmiskasvoja todella hyvin. Muista kolmenkymmenkin vuoden takaa jonkun satunnaisen tuttavuuden. Sen sijaan mensalainen tuttuni (äo 162) muistaa juuri ja juuri äitinsä:)

Olen myös kielellisesti aivan toista luokkaa. En ikimaailmassa saisi näissä kuviotesteissä hyvää tulosta. Ne vain alkavat vilistä silmissä... olenko siis tyhmä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän