Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä puoluetta aiot äänestää kuntavaaleissa 2017 Gallup

17.06.2016 |

...

Mitä puoluetta aiot äänestää kuntavaaleissa 2017 Gallup

Vaihtoehdot

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusta, totta kai. Jos ei sitten tässä muutaman kuukauden aikana muodostu Suomeen oikeasti oikeistolaista liberaalipuoluetta jolla olisi jotain saumaa hallituspaikkaan seuraavissa eduskuntavaaleissa.

2/123 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vihreitä äänestän. Ihan pelkästään perustulon takia. Kyllä tosin energiapolitiikan uusiminenkin kiinnostais. En haluis ydinvoimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliittoa niin kuin aina.

Vierailija
4/123 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntavaaleissa voi hyvä tyyppi mennä puolueen edelle, kun ehdokasta mietin. Tosin rajansa tässäkin. Viime kuntavaalien aikaan ystävän mies näki vihreän oksan orastavan ja ajatteli, et persujen ehdokkaana pääsee helposti kiinni kunnallispolitiikkaan. En _millään_ voinut äänestää häntä enkä myöskään naapurin kokoomusrouvaa, vaikkei heissä ihmisinä mitään (muuta) vikaa ole. Todennäköisesti ehdokas löytyy Vihreistä.

Vierailija
5/123 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisia koska Halla-aho puheenjohtajaksi 

Vierailija
6/123 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SKP:n Yrjö Hakanen oli tavallaan tyylikäs, useimmiten ainoa järjen ääni helsingin milloin missäkin häröilyssä. Periaatteesta vaan, onkohan tuo hyvällä tavalla vastarannan kiiski nyt ehdolla.

Vierailija
7/123 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänestän vihreitä. Kirjastoista mä oon eri mieltä ja voi olla jostain muusta kanssa mut äänestän vihreitä ja naista. Ketä niistä niin mä päätän sen vasta siinä kopissa sen mukaan kenen naama ei ärsytä. 

Vierailija
8/123 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-palstan keskustelijoista suurin osa on vihreiden ja vasemmistoliiton äänestäjiä. Tämä vahvisti sen, että suurin osa keskustelijoista on liberaaleja.

Vierailija
9/123 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Förevör aloun kirjoitti:

Vasemmistoliittoa niin kuin aina.

Miten vasemmiston politiikka mielestäsi auttaa lopettamaan Suomen velkaantumisen?

Vierailija
10/123 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliitto, kuten aina ennenkin.

Vierailija
11/123 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisia koska Halla-aho puheenjohtajaksi 

Sama, täällä stadissa pääsee äänestämään Halla-ahoa.

Vierailija
12/123 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä protestiksi nykyhallitukselle. 

Vierailija
13/123 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansallinen Viskipuolue on ollut nimeltään kohta vuoden ajan Liberaalipuolue – Vapaus valita.

Vierailija
14/123 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänestän persuja mikäli mestari Halla-ahosta tulee puheenjohtaja. Mikäli joku muu valitaan niin saavat pitää tunkkinsa.

Vierailija
15/123 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä kuten viime vaaleissakin. Puolueen pitäisi joutua aikamoiseen skandaalin jotta vaihtaisin sitä. Äänestän myös naista ja jos vielä löytyy maahanmuuttajataustainen hyvä naisehdokas, niin sitten sitä.

16/123 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ääneni Piraattipuolueelle. Vastaa hyvin arvojani ja puolueessa on todella fiksua porukkaa. Toivosin, että se nähtäisiin vielä eduskunnassakin.

☭ 7217 ☭

Vierailija
17/123 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin äänestänyt kokoomusta, mutta en enää. Äänestän vasemmistoliittoa,koska se on eniten globalisaatiota vastaan.

En halua ostaa globalistien kiinassa valmistamia tultteita.

Tuotteet kuuluutehdä Euroopassa, näin meillä riittää töitä.

Vierailija
18/123 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliitto kakkosena tässä kyselyssä.

Vierailija
19/123 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä enää voi äänestää vihreitä. Ne paskat välittävät kaupungin vihreydestä, kunhan saavat lobattua pyörätiensä joka paikkaan.

Vierailija
20/123 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä äänestän vihreitä. Kirjastoista mä oon eri mieltä ja voi olla jostain muusta kanssa mut äänestän vihreitä ja naista. Ketä niistä niin mä päätän sen vasta siinä kopissa sen mukaan kenen naama ei ärsytä. 

Ei kopissa ole naamakuvia.