Mitä puoluetta aiot äänestää kuntavaaleissa 2017 Gallup
Kommentit (123)
Varmaan vihreitä äänestän. Ihan pelkästään perustulon takia. Kyllä tosin energiapolitiikan uusiminenkin kiinnostais. En haluis ydinvoimaa.
Vasemmistoliittoa niin kuin aina.
Kuntavaaleissa voi hyvä tyyppi mennä puolueen edelle, kun ehdokasta mietin. Tosin rajansa tässäkin. Viime kuntavaalien aikaan ystävän mies näki vihreän oksan orastavan ja ajatteli, et persujen ehdokkaana pääsee helposti kiinni kunnallispolitiikkaan. En _millään_ voinut äänestää häntä enkä myöskään naapurin kokoomusrouvaa, vaikkei heissä ihmisinä mitään (muuta) vikaa ole. Todennäköisesti ehdokas löytyy Vihreistä.
Perussuomalaisia koska Halla-aho puheenjohtajaksi
SKP:n Yrjö Hakanen oli tavallaan tyylikäs, useimmiten ainoa järjen ääni helsingin milloin missäkin häröilyssä. Periaatteesta vaan, onkohan tuo hyvällä tavalla vastarannan kiiski nyt ehdolla.
Mä äänestän vihreitä. Kirjastoista mä oon eri mieltä ja voi olla jostain muusta kanssa mut äänestän vihreitä ja naista. Ketä niistä niin mä päätän sen vasta siinä kopissa sen mukaan kenen naama ei ärsytä.
Vauva-palstan keskustelijoista suurin osa on vihreiden ja vasemmistoliiton äänestäjiä. Tämä vahvisti sen, että suurin osa keskustelijoista on liberaaleja.
Förevör aloun kirjoitti:
Vasemmistoliittoa niin kuin aina.
Miten vasemmiston politiikka mielestäsi auttaa lopettamaan Suomen velkaantumisen?
Vasemmistoliitto, kuten aina ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisia koska Halla-aho puheenjohtajaksi
Sama, täällä stadissa pääsee äänestämään Halla-ahoa.
Vihreitä protestiksi nykyhallitukselle.
Kansallinen Viskipuolue on ollut nimeltään kohta vuoden ajan Liberaalipuolue – Vapaus valita.
Mä äänestän persuja mikäli mestari Halla-ahosta tulee puheenjohtaja. Mikäli joku muu valitaan niin saavat pitää tunkkinsa.
Vihreitä kuten viime vaaleissakin. Puolueen pitäisi joutua aikamoiseen skandaalin jotta vaihtaisin sitä. Äänestän myös naista ja jos vielä löytyy maahanmuuttajataustainen hyvä naisehdokas, niin sitten sitä.
Annan ääneni Piraattipuolueelle. Vastaa hyvin arvojani ja puolueessa on todella fiksua porukkaa. Toivosin, että se nähtäisiin vielä eduskunnassakin.
☭ 7217 ☭
Olen aiemmin äänestänyt kokoomusta, mutta en enää. Äänestän vasemmistoliittoa,koska se on eniten globalisaatiota vastaan.
En halua ostaa globalistien kiinassa valmistamia tultteita.
Tuotteet kuuluutehdä Euroopassa, näin meillä riittää töitä.
Vasemmistoliitto kakkosena tässä kyselyssä.
En ikinä enää voi äänestää vihreitä. Ne paskat välittävät kaupungin vihreydestä, kunhan saavat lobattua pyörätiensä joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä äänestän vihreitä. Kirjastoista mä oon eri mieltä ja voi olla jostain muusta kanssa mut äänestän vihreitä ja naista. Ketä niistä niin mä päätän sen vasta siinä kopissa sen mukaan kenen naama ei ärsytä.
Ei kopissa ole naamakuvia.
Kokoomusta, totta kai. Jos ei sitten tässä muutaman kuukauden aikana muodostu Suomeen oikeasti oikeistolaista liberaalipuoluetta jolla olisi jotain saumaa hallituspaikkaan seuraavissa eduskuntavaaleissa.