Mitä puoluetta aiot äänestää kuntavaaleissa 2017 Gallup
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin äänestää vasemmistolaista puoluetta, joka haluaa vähentää tänne tulevia.
Eipä oo tällaista puoluetta.
Noilla arvoilla vasemmistoisin puolue on perussuomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Demaria.
Opiskelijana äänestin vihreitä. Kuntakentällä olen kuitenkin nähnyt, miten itsekästä ja röyhkeää politiikkaa meidänkin kunnan vihreät tekevät.
Sitten äänestin kokoomusta. Kunnes tuli Kiky, ja kuntien naisvaltaisilta aloilta otettiin enemmän kuin muilta.
Nyt aion äänestää demaria, kun en äänestämättäkään voi jättää.
Minä en voi äänestää demareita ikinä. Lipponen lupasi auttaa lapsiperheitä 90-luvun lamassa ja ensimmäiseksi leikkasi lapsilisiä.
En voi äänestää näistä yhtäkään, koska jokainen ehdolla oleva puolue on vihervasemmistolainen ja ajaa ainoana agendanaan Suomeen kulttuurimarxismia jolla taas tuhotaan maamme.
Itselleni jää ainoaksi mahdollisuudeksi jättää äänestämättä että voin katsoa itseäni peilistä, enkä ole antanut ääntäni maanpettureille.
Perussuomalaisia koska Halla-aho kirjoitti, että toivoo vihreiden- ja feministinaisten tulevan raiskatuksi.
Kokoomusta
Jos Suomeen syntyisi oikea oikeisto-liberaalipuolue niin äänestäisin sitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä äänestän persuja mikäli mestari Halla-ahosta tulee puheenjohtaja. Mikäli joku muu valitaan niin saavat pitää tunkkinsa.
Tämä kuvaa oikein hyvin peruspersujen ja rajakkien älykkyysosamäärää ja tietotasoa.
Ellet käy jollain selvännäkijällä, niin sinun on aika paha tietää ennen kuntavaaleja, valitaanko sitä Halla-ahoa puheenjohtajaksi vai ei, koska persujen uusi puheenjohtaja valitaan vasta ensi kesänä ja kuntavaalit on jo muutaman viikon päästä.
Ihmettelen aina miksi heti aloitetaan persujen älykkyyden mollaaminen? Onko anarkistit sinusta sitten älykköjä, kun vasemmistoa äänestää? Onhan demareissakin pelkällä lukiopohjalla ollut ministereitä. Persuissa puheenjohtaja ehdokkaana Tohtori Jussi Halla-aho ja filosofian maisteri Sampo Terho
En tiedä vielä. Vaalikone antoi parhaiksi osumiksi pelkästään Persuja. Vastasin aika maahanmuuttokriittisesti, johtunee siitä. Persuja en kuitenkaan aio äänestää.
Olen aiemmin äänestänyt erästä Vihreiden naisehdokasta, joka asuu ihan meidän lähellä, on fiksu tyyppi, perheenäiti (kuten minäkin) ja ajanut mielestäni järkeviä asioita tähänkin asti. Saatan äänestää häntä edelleen, vaikken Vihreiden kanssa joka asiassa olekaan samoilla linjoilla.
Täysin turha gallup. Vihreä ykkösenä ja keskusta kaukana kärjestä. Näin ei tule käymään kuin Helsingissä korkeintaan, sielläkin Kokoomus vetää todennäköisesti voiton.
Löysin kristillisistä jo kivan ehdokkaan, jota äänestän. Ei ihan mun tavanomaista genreäni sillä äänestän ehkä nyt nuorta miestä vaihteeksi.
Kristilliset on vähän liian oikeistolainen mun makuuni mutta parempaakaan ei nyt ole tarjolla. Ovat ainoita joidenkin persujen kanssa, joilla on edes joltinenkin moraali tallella.
Perussuomalaisia äänestän koska he ovat tehneet paljon tavallisten ihmisten eteen hallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomusta
Jos Suomeen syntyisi oikea oikeisto-liberaalipuolue niin äänestäisin sitä
Miten Suomessa libertarismi on kuihtunut täysin pois sitten kultavuosien? Outo Kekkoslovakia tätä suomi..
Eipä muita vaihtoehtoja ole kuin kokoomus
Vierailija kirjoitti:
Ainoa puolue joka tähtää rodun puhtautta on perussuomalaiset.
On Kristillisten listoillakin ehdokas, joka vastustaa juutalaisten ylivaltaa. Täytynee valita noiden välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisia koska Halla-aho kirjoitti, että toivoo vihreiden- ja feministinaisten tulevan raiskatuksi.
Perussuomalaisten puoluetoimiston "työmies" Matti Putkosella on tuomio raiskauksesta. Toivottavasti Halla-ahosta tulee puheenjohtaja niin on vaihtoehto sivari- ja hinttipuolueille.
Putkonen oli silloin demari. Demareissa niitä huumeiden salakuljettajia ja lapsenraiskaajia muuten löytyy,354 mutta kriminaalein puolue taitaa sittenkin olla Kokoomus. Vapaavuorellakin on tuomioita oikein liuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa puolue joka tähtää rodun puhtautta on perussuomalaiset.
On Kristillisten listoillakin ehdokas, joka vastustaa juutalaisten ylivaltaa. Täytynee valita noiden välillä.
Kyllä miehellä on oikeus ottaa nainen halutessaan kunhan he ovat avioliitossa. Mies on perheen pää! Näin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus :)
Kommunistinen Isänmaanpetturi puolue !
Häpeä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten puoluetoimiston "työmies" Matti Putkosella on tuomio raiskauksesta. Toivottavasti Halla-ahosta tulee puheenjohtaja niin on vaihtoehto sivari- ja hinttipuolueille.
Putkonen oli silloin demari. Demareissa niitä huumeiden salakuljettajia ja lapsenraiskaajia muuten löytyy,354 mutta kriminaalein puolue taitaa sittenkin olla Kokoomus. Vapaavuorellakin on tuomioita oikein liuta.
kokkareilla myös narsistiset laskutaidottomat ääliöt ja muut narsistiset paloittelusurmaajat
Demaria.
Opiskelijana äänestin vihreitä. Kuntakentällä olen kuitenkin nähnyt, miten itsekästä ja röyhkeää politiikkaa meidänkin kunnan vihreät tekevät.
Sitten äänestin kokoomusta. Kunnes tuli Kiky, ja kuntien naisvaltaisilta aloilta otettiin enemmän kuin muilta.
Nyt aion äänestää demaria, kun en äänestämättäkään voi jättää.