Mielipiteesi Elina Lepomäestä?
Asiallisesti ilmaistuna kiitos!
Itse pidän henkilöstä, mutten tämän politiikasta!
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne Lepomäkeä. Mitä julkisuuteen on välittynyt, niin hän on varmaan keskimääräistä älykkäämpi. Ehkä kuitnekin pidän hänen ajatteluaan hieman mustavalkoisena ja teknisenä. Aate on selvästikin hänelle tärkeä. Mielipiteet ja lausahdukset "yksinkertaistettuja" ja suoraviivaisia. Vaikuttaa ihmseltä, jolla on vahva näkemys siitä, miten asioiden tulisi olla.
Meillähän on tällä hetkellä asioista päättämässä ihmiset, joilla ei ole näkemystä siitä, miten asioiden tulisi olla. Ja miten se on sujunut? Ei mun mielestä kovin hyvin. Toisaalta ne, joilla on vahvat näkemykset siitä, miten asioiden tulisi mennä, ovat irti tästä maailmasta - viittaan tietysti Li Anderssoniin ja Ville Niinistöön jengeineen. Näin ollen Lepomäen kaltaisia ihmisiä tarvittaisiin ilman muuta enemmän.
Eikös Li Andersson jengeineen ole kovasti referoinut viime vuosina USA:n oikeistolaisia elvytyspolitiikkaa suosivia nobel-ekonomisteja... :)
Helppo olla talousliberaali, kun puoliso on miljonääri. Oletettavasti ei aja rikkaiden verotuksen yms kiristämistä. Ulkoisesti peruslissu, ei mikään erityinen kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän vaikuttaa samanlaiselta kuin esim. Kirsi Piha ja Pia-Nora Kauppi. Omassa elämässä kaikki on mennyt käsikirjoituksen mukaan ja siksi kuvittelee, että ihmisen pitää vai tehdä se käsikirjoitus menestyäkseen. En tykkää.
Opettele kirjoittamaan ihmisten nimet oikein
Kerro toki, miten olisi pitänyt kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella osaava tyyppi. Mielipiteitä tietenkin vastustellaan ja kauhistellaan, kun suomalaiset ovat muutamassa vuosikymmenessä taantuneet mummuikäisen vuodepotilaan hyysäystasolle.
Voi hyvänen aika kun olet typerä. Jos omatuntoni sallisi, toivoisin sinulle ja perheellesi kahmalokaupalla sairauksia ja kurjuutta, voisit vaikkapa oppia jotain elämästä. Mutta taitaa teille kokoomuslaisille olla utopiaa kanssaihmisten kunnioitus.
Meillä on elämässä ollut kaikenlaisia vastoinkäymisiä vuosien mittaan, mutta silti olen sitä mieltä, että ihmisillä on ensisijainen vastuu itsestään ja lähimmistään. Hyvää kesää vaan sinullekin ja kiitos oivallisesta kanssaihmisten kunnioituksen esimerkistä.
Ulkopuolisena kysyn; miten vanhaksi elävä kehitysvammainen pystyy huolehtimaan itsestään.
Sokea, tai liikunavammainen.
Olisko sinun sittenkin aika tutustua ulkomaailmaan, ne vaikeudet on helpompi kohdata, jos on varallisuutta, toisin on köyhyyteen syntyneellä vammaisilla, noin esimerkiksi vaan.Palsta pursuu aina ilman omaa syytään kurjuuteen ajautuneita vammaisia ja mielenterveyskuntoutujia, jotka on hirmu katkeria omasta tilanteestaan. Ettehän te ole sitä sosialidemokratialla pilalle hyysättyä jengiä!
Missä pursusi? Kylläpä se sinuun kolahti. Olen lääkäri, näen vastaanotolla paljon myös heitä, joilla asiat eivät ole hyvin, kaippa se sitten on ihmiseen omaa syytä, kun vammaiseksi syntyy.
Pelottaa, kun kaltaisiasi liikkuu tuolla ulkona.
Politiikassa saisi olla enemmän Elina Lepomäen kaltaisia ihmisiä.
Älykkäitä , koulutettuja itsenäisiä ajattelijoita.
Päättäjän ja poliitikon täytyy kyetä ajattelemaan ja osata jotain. Pelkkä pitkä kokemus köyhyydestä kurjuudesta tai missin ulkonäkö ei yleensä auta viisaiden päästösten teossa vaikka mammat sellaiseen henkilöön tämän palstan mukaan helpommin samaistuisivat..
Vierailija kirjoitti:
Politiikassa saisi olla enemmän Elina Lepomäen kaltaisia ihmisiä.
Älykkäitä , koulutettuja itsenäisiä ajattelijoita.
Päättäjän ja poliitikon täytyy kyetä ajattelemaan ja osata jotain. Pelkkä pitkä kokemus köyhyydestä kurjuudesta tai missin ulkonäkö ei yleensä auta viisaiden päästösten teossa vaikka mammat sellaiseen henkilöön tämän palstan mukaan helpommin samaistuisivat..
Niin kuin Sipilä, Berner...?
Selkeä ja näyttävä nainen mutta ei edusta arvojani enkä pidä kokoomuslaisesta retoriikasta ollenkaan. Jotenkin niin kovia arvoja jotka kaikki pohjautuvat rahaan, rahaan ja rahaa.
Suomen fiksuin poliitikko. Toivoisin, että haastaa Orpon, nousee kokoomuksen puheenjohtajaksi, johdattaa kokkelit vaalivoittoon ja nousee seuraavaksi pääministeriksi.
Ennen fanitin, mutta olen tullut tulokseen, että hän on liian globalisti.
Vierailija kirjoitti:
Ennen fanitin, mutta olen tullut tulokseen, että hän on liian globalisti.
Mulla vähän samaa, mutta sitten kelkka kääntyi. Ei ole rehellistä poistaa vanhoja kirjoituksia, kun takki on kääntynyt. Kirjoittaisi ennemmin selityksen, miksi on muuttanut mielensä.
Sitten se ns. älykkyyskin paljastui aika heikoksi, kun katsoin youtuubista pitkän podcastin, missä se keskusteli Halla-ahon kanssa. Tai keskusteli ja keskusteli. Sen tarkoitus mitä ilmeisemmin oli yrittää sitä suomalaisen poliitikon hurjinta tavoitetta eli murskata Halla-aho väittelyssä ja saada se näyttämään tyhmältä. No, sen nyt arvaa miten siinä jälleen kerran kävi.
Lepomäki ei ole mitenkään rehellinen politikko, vaan jossain vaiheessa se vain päätti, että hänestä tulee kokoomuksen eka naispj ja silloin pitää puhua ja ajatella niin, että tavoite täyttyy. Ja kaikki on toki myytävissä.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla teräpäinen älynainen ja pakko ollakin insinööri-ekonomina. Tieto ja koulutus ovat periaatteessa hyväksi. mutta ne voivat toisinaan myös kahlita ja rajoittaa avarampaa ajattelua? Minua kiinnostaisivat Elinan omakehittämät näkemykset ja visiot Suomen tulevaisuuden ratkaisumalleista.
Viitaten viimeiseen virkkeeseesi, kannattaa lukea Elinan kirja Vapauden voitto. Siinä hän esittelee keskeiset ideansa, visionsa ja ratkaisunsa Suomelle. Kuuluu siihen harvalukuiseen suomalaispoliitikkojen joukkoon, jolla on aidosti omia ideoita ja itsenäistä ajattelua.
Palsta pursuu aina ilman omaa syytään kurjuuteen ajautuneita vammaisia ja mielenterveyskuntoutujia, jotka on hirmu katkeria omasta tilanteestaan. Ettehän te ole sitä sosialidemokratialla pilalle hyysättyä jengiä!