Mua vituttaa ihmisten tyhmyys!!!
Niin paljon, etten voi juuri kenenkään kanssa enää olla tekemisissä. Ja jos ei suoraan vituta niin ainakaan ei kuitenkaan olla samoilla aallonpituuksilla. Mikä mussa on vikana?!
Kommentit (51)
Ymmärrän tuskasi. On hetket ja "hetket". Joskus on hyvä pitää välimatkaa ihmisiin. Totaalieristäytyminen on eri asia ja sitä kannattaa varoa.
Mitään vikaa ei ole. Ihmiset ovat tyhmiä. Ja ovat vain tyhmistyneet lisää vuoden 2016 jälkeen.
Kuinka paljon sinua mahtaakaan vituttaa se, että aina on ihmisiä, jotka ovat älykkäämpiä kuin sinä? Olet siis heihin verrattuna tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Ootko setäselittäjä?
Rakastan selittää itsestään selviä asioita muille, koska ne tyhmät ei tiedä mistään mitään. Monet ei jaksa kuunnella, tulee tyhmä kuva heistä ihmisinä.
Kannattaa käyttää tyhmiä ihmisiä hyödykseen, niin ne eivät ärsytä niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko setäselittäjä?
Rakastan selittää itsestään selviä asioita muille, koska ne tyhmät ei tiedä mistään mitään. Monet ei jaksa kuunnella, tulee tyhmä kuva heistä ihmisinä.
Minä selitän nippeliasioita kirjoista, joita olen juuri lukenut. Tunnen ylemmyyden tunnetta, kun tiedän niin paljon ja muut ei mitään. Tyhmät eivät osaa keskustella juuri minua kiinnostavista asioista.
Minä olen samanlainen. Jos olet mies ja jossain päin Etelä-Suomea, mennäänkö naimisiin ja vihataan näitä uuvatteja yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
80 prosenttia ihmisistä on tyhmiä.
Ei riitä. Kyllä se lukema on jossain 95-99% tietämillä ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80 prosenttia ihmisistä on tyhmiä.
Ei riitä. Kyllä se lukema on jossain 95-99% tietämillä ainakin.
Onneksi minä olenkin kuulunut aina kaikessa pienen pieneen vähemmistöön.
Älykäs osaa suhtautua ihmisiin avarasti ja hymyilevällä lempeydellä.
Sussa ei oo muuta vikaa ku että oot saatanan tyhmä.