Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan opetella englantia, mistä juttukaveri esim. Skypeen?

Vierailija
17.06.2016 |

Haluaisin opetella puhumaan englanti sujuvasti. Ymmärrän englantia hyvin, mutta en ole itse joutunut puhumaan englantia, joten puhuminen vaatisi töitä. Ajattelin, että olisi kätevää puhua jonkun ulkomaalaisen kanssa vaikkapa Skypen avulla. Ulkomaalaisia kavereita en jaksa hankkia, koska olen introvertti kotihiiri eli en tykkää juoksennella mistään kaupungeilla tapaamassa ihmisiä. Olen jopa miettinyt, että voisihan sitä alkaa pelaaman jotain nettipeliä, jossa ollaan muihin puheyhteydessä samaan aikaan. Tuleeko teille mitään mieleen? Mistä ylipäänsä löytäisi ulkomaalaisia ystäviä? Ei tarvitsisi olla edes natiivi englanninkielen puhuja. Tärkeintä, että minä saan uskallusta ja harjoitusta puhua englantia sujuvammin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se oli joku meeglo tai vastaava kun randomisti arpoo keskustelukumppanin? Joku muu varmaan muistaa nimen!

Vierailija
2/8 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Speak Languages sivulla on saatavissa harjottelukumppaneita. Eikun valitsemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se oli joku meeglo tai vastaava kun randomisti arpoo keskustelukumppanin? Joku muu varmaan muistaa nimen!

Omegle? :) Siellä on aika paljon runkkareita, ns. siistiä seuraa on varmaan aika vaikee saada. Ite hankin muinoin nettikavereita icq-chatista, mutta en tiiä onko se enää pystyssä. Sieltä löyty mukavia kavereita :) 

Vierailija
4/8 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omegle? :) Siellä on aika paljon runkkareita, ns. siistiä seuraa on varmaan aika vaikee saada. Ite hankin muinoin nettikavereita icq-chatista, mutta en tiiä onko se enää pystyssä. Sieltä löyty mukavia kavereita :) 

Haha, just tätä tarkoitin :) Ei ihan mennyt nappiin toi nimi mut arvasin että joku muu tietää paremmin! En tiedä yhtään millainen meininki siellä on, joskus sata vuotta sitten siellä vielä kirjoiteltiin vain, silloin kokeilin.

Vierailija
5/8 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

interpals:sistä ( https://www.interpals.net/ ) kannattaa katsoa, löysin itse sieltä kaverin 4 vuodeksi, viimeaikoina ollaan juteltu harvemmin. Siellä on tyyliin porukkaa että opetat niille suomea ja ja ne sit opettaa sitä englantia tai muuta kieltä.

Omeglessa vaikeampi löytää pitkäjänteisempiä juttelukavereita, mutta itse löysin sieltä miehen :P

Siellä on "spy mode" jossa juttelette kysymyksestä jonka kolmas osapuoli kysyy, yleensä saa ihan ok keskustelun aikaan, mutta varaudu peniksiin.

Vierailija
6/8 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

italk.com

Vierailija
7/8 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

italk.com

Siis italki.com

Vierailija
8/8 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosettas stone on sinänsä ärsyttävä kurssi, mutta sen live tutoring- sessiot mahtavan hyviä. 

Voisit ehkä myös katsoa jos Teaching English as Foreign Languagella on jotain tarjolla http://www.tefl.org.uk/

Hollantilainen kaverini kävi juuri kurssin ja on innokas harjoittelemaan ennenkuin saa varsinaista duunia opettajana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän