Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin ja nyt en ymmärrä

Vierailija
17.06.2016 |

Miksi vartaloni tai seksi olisi vain toisen ihmisen omaisuutta, miksi sen täytyy olla vaan parisuhteen sisäistä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämättömän lapsellinen aloitus. Sinä itse päätät, minkälaisia sitoumuksia ja sopimuksia teet. Jos et niitä aio pitää, olisi reilua kertoa se myös toiselle osapuolelle. Koska kuitenkin käytit sanaa petin, olet ilmeisesti selkärangaton valehtelija ja yrität kovasti oikeuttaa tekosi ja valheet. Minulta et saa synninpäästöä. Sovi vain sellaista mihin aiot sitoutua ja elä sitä sinkkuelämää vapaana, jos et kykene sitoumuksiin.

Käytin pettämis -sanaa, koska sitä kuitenkin muun kun vakituisen kumppanin kanssa sekin harrastaminen taitaa olla (ellei toisin ole sovittu). Tietenkin kerron tästä, haluan tietää mitä hän ajattelee. Tuli vain pohdittua että miksi parisuhteen sopimus on automaattisesti tämä. Miksi toisen pitää jäädä seksisättä jos toista ei kiinnosta. Meillä vielä on niin että kumppani raivostuu itsetyydyttämisestä vaikka sen tekisi toisessa huoneessa ja yrittäisi olla mahdollisimman hiljaa, mahdollisesti vasta kun hän nukkuu jne. Eli jotta voisin pitää minulle läheisen henkilön tyytyväisenä minun tulisi pakottaa kaikki haluni piiloon..

-Ap

Vierailija
22/24 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä teet kropallasi mitä haluat. Puolisosi päättää itse miten siihen suhtautuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen tarvikaan. Pitää vaan huolen että ei jää kiinni, se on tyhmää ja epäkunnioittavaa puolisoasi kohtaan.

Seksitaudit ja lehtolapset ovat aina kivoja yllätyksiä!

Kumpikin implikoi kiinnijäämistä, jonka jo totesin tyhmäksi ja epäkunnioittavaksi.

Vierailija
24/24 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän