Voiko nelikymppisellä naisella olla pinkki viivapillu?
Vai alkaako ne pillut lerpattaa ja tummua iän mukana?
Kommentit (13)
Tumma kun olen niin pigmenttiä on alakerrassakin. Viiva silti on ja pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Tumma kun olen niin pigmenttiä on alakerrassakin. Viiva silti on ja pysyy.
Kahta en vaihda. Turun sinappi, ja viivapillu.
Tää palsta jaksaa kyllä aina yllättää näine kyssäreineen...:D
Tiedän yhden mamman jolla on. Sukulaisnainen.
Ei ala lerpattamaan jos on viiva mutta taitaa tummua aina enemmän tai vähemmän. Riippuu pigmentistä ja hormoneista. Mutta hyvin toimii :) Orkku on 4lymppisenä paljon vahvempi kuin 2kymppisenä.
Riippuu vähän siitäkin onko lapsia vai ei.
Ei missään nimessä. Kun viivapilluinen nainen täyttää 40, kello kahdentoista aikaan yöllä tapahtuu sellainen lörpsähdys, että oksat pois. Sisemmät häppärit mustuvat ja venähtävät polviin asti.
Jos naisella on viivapillu 20-vuotiaana niin sama viiva sillä on vielä 60 vuoden päästäkin.
Mitähän seuraavaksi? Sitäkin on täällä kysytty että laajeneeko naisen värkki kun se lihoo, ja kutistuuko kun laihtuu... Minun nuoruudessani mentiin eikä jahkailtu. Täällä sitten neitsytsukupolvi ihmettelee ja vääntelee käsiään.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on viivapillu 20-vuotiaana niin sama viiva sillä on vielä 60 vuoden päästäkin.
Mitähän seuraavaksi? Sitäkin on täällä kysytty että laajeneeko naisen värkki kun se lihoo, ja kutistuuko kun laihtuu... Minun nuoruudessani mentiin eikä jahkailtu. Täällä sitten neitsytsukupolvi ihmettelee ja vääntelee käsiään.
Ei nuo pohdinnat ja kyselyt varmaan kovin ihmeellisiä ole. On varmaan suht yleinen harhaluulo, että esim. tamponi valitaan pimpulin koon mukaan.
Luulen vahvasti että ei voi olla, en ole ikinä nähnyt netissä ainakaan.