Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos en saa vähintään Kirsten Dunstin ulkonäkötasoista, akateemista tyttöystävää,

Vierailija
17.06.2016 |

niin en viitsi seurustella ollenkaan. Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. Kirsten Dunst on sellainen naapurintyttö 7/10, joten ei mielestäni mikään järjetön vaatimus.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! Mä olin tulossa ihmettelemään, että pitääkö joku Kirsten Dunstia kauniina. Ei sentään.

Vierailija
2/20 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoo Ulvar, undead death knight, lvl 100.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa linkittää?

Vierailija
4/20 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä, ettei kaikki lisäänny.

Vierailija
5/20 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎎💑👸👾🏃💆💋💊💉🎢🎤🎲🎯

Vierailija
6/20 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nämä vastaukset ovat? Jokainen nainen haluaa kivannäköisen ja akateemisen miehen, miksi minä en saa pitää samoja standardeja? Painukaa perseeseen minun palstaltani.

-ap

Vierailija
7/20 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta minusta Kirsten Dunst on yksi kauneimpia naisia. Tai sellaisista viehätyn. Höh. :D

Vierailija
8/20 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein!

Olet arvosi tunteva, itsenäinen moderni mies!!

Vierailija
9/20 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään muuta kuin ap:ta itseään tuskin haittaa jos hän jää ikuiseksi poikamieheksi.

Vierailija
10/20 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä muuta kuin yliopiston ovensuuhun valokuvan kanssa zuumailemaan. Onnea yritykseen!

Vierailija
11/20 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään muuta kuin ap:ta itseään tuskin haittaa jos hän jää ikuiseksi poikamieheksi.

Sä voisit olla Kirsten Dunst, jos vähän tsemppasit.

Vierailija
12/20 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsten Dunstia voi haitata. Hän menettää elämänsä rakkauden, koska ei ole akateeminen :,(

Vierailija
13/20 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta minusta Kirsten Dunst on yksi kauneimpia naisia. Tai sellaisista viehätyn. Höh. :D

No samoin, mutta enemmän silloin, kun hän oli nuorempi. Vanhentunut huonohkosti, toisin kuin vaikkapa Gillian Anderson.

-ap

Vierailija
14/20 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsten ei ole mikään Adriana Lima-tyyppinen superhottis mutta on kuitenkin yli keskitason. No nyt alan ymmärtämään miksi miehet eivät minusta kiinnostu sillä olen huomattavasti Kirsteniä rumemman näköinen ja monille hänkin on vain ok, joten ihan hirvittää ajatella että mitä miehet minusta miettivät minut nähdessään.

Vierailija
15/20 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot hyvä tyyppi, niin nää tasot ei kyllä merkitse kauheasti.

Vierailija
16/20 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa linkittää?

Huhhei, oikeastiko joku ei tunne Kirstenin naamaa heittämällä? No oikeastaan hän on ollut vähän fiksummissa ja pienemmissä leffoissa ja viime aikoina mm. mainiossa sarjassa nimeltä Fargo. Jos katsoo vaan twilightit, harrypotterit ja hungergamesit (varmaan av:n perussetit), niin voi missata helpostikin.

Vierailija
17/20 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän nyt kaunis! Katso kuva uudelleen.

Vierailija
18/20 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot hyvä tyyppi, niin nää tasot ei kyllä merkitse kauheasti.

Niin meinaat että hyvä tyyppi saa helposti ainakin kasin, eli turha stressata?

Vierailija
19/20 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen valinta tuo Kirsten. Häntä pidetään persoonallisen näköisenä ja tyylikkäänä, eleettömänä pukeutujana. Saanut kuitenkin ihan namuja miehiä. Kirsten on itse sanonut että kukaan ei usko että hänellä on isot rinnat, koska hän ei niitä hirveästi esittele julkisuudessa.

Vierailija
20/20 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsten ei ole mikään Adriana Lima-tyyppinen superhottis mutta on kuitenkin yli keskitason. No nyt alan ymmärtämään miksi miehet eivät minusta kiinnostu sillä olen huomattavasti Kirsteniä rumemman näköinen ja monille hänkin on vain ok, joten ihan hirvittää ajatella että mitä miehet minusta miettivät minut nähdessään.

Ihan vitun sama. Kaikki naiset saavat seksiä ja parisuhteita todella helposti. Nainen joka on yksin, on yksin, koska haluaa olla.