Jos en saa vähintään Kirsten Dunstin ulkonäkötasoista, akateemista tyttöystävää,
niin en viitsi seurustella ollenkaan. Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. Kirsten Dunst on sellainen naapurintyttö 7/10, joten ei mielestäni mikään järjetön vaatimus.
Kommentit (20)
Toivoo Ulvar, undead death knight, lvl 100.
Se on hyvä, ettei kaikki lisäänny.
Mitäs nämä vastaukset ovat? Jokainen nainen haluaa kivannäköisen ja akateemisen miehen, miksi minä en saa pitää samoja standardeja? Painukaa perseeseen minun palstaltani.
-ap
Ohis, mutta minusta Kirsten Dunst on yksi kauneimpia naisia. Tai sellaisista viehätyn. Höh. :D
Oikein!
Olet arvosi tunteva, itsenäinen moderni mies!!
Ketään muuta kuin ap:ta itseään tuskin haittaa jos hän jää ikuiseksi poikamieheksi.
No eipä muuta kuin yliopiston ovensuuhun valokuvan kanssa zuumailemaan. Onnea yritykseen!
Vierailija kirjoitti:
Ketään muuta kuin ap:ta itseään tuskin haittaa jos hän jää ikuiseksi poikamieheksi.
Sä voisit olla Kirsten Dunst, jos vähän tsemppasit.
Vierailija kirjoitti:
Kirsten Dunstia voi haitata. Hän menettää elämänsä rakkauden, koska ei ole akateeminen :,(
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta minusta Kirsten Dunst on yksi kauneimpia naisia. Tai sellaisista viehätyn. Höh. :D
No samoin, mutta enemmän silloin, kun hän oli nuorempi. Vanhentunut huonohkosti, toisin kuin vaikkapa Gillian Anderson.
-ap
Kirsten ei ole mikään Adriana Lima-tyyppinen superhottis mutta on kuitenkin yli keskitason. No nyt alan ymmärtämään miksi miehet eivät minusta kiinnostu sillä olen huomattavasti Kirsteniä rumemman näköinen ja monille hänkin on vain ok, joten ihan hirvittää ajatella että mitä miehet minusta miettivät minut nähdessään.
Jos oot hyvä tyyppi, niin nää tasot ei kyllä merkitse kauheasti.
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa linkittää?
Huhhei, oikeastiko joku ei tunne Kirstenin naamaa heittämällä? No oikeastaan hän on ollut vähän fiksummissa ja pienemmissä leffoissa ja viime aikoina mm. mainiossa sarjassa nimeltä Fargo. Jos katsoo vaan twilightit, harrypotterit ja hungergamesit (varmaan av:n perussetit), niin voi missata helpostikin.
Onhan hän nyt kaunis! Katso kuva uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos oot hyvä tyyppi, niin nää tasot ei kyllä merkitse kauheasti.
Niin meinaat että hyvä tyyppi saa helposti ainakin kasin, eli turha stressata?
Mielenkiintoinen valinta tuo Kirsten. Häntä pidetään persoonallisen näköisenä ja tyylikkäänä, eleettömänä pukeutujana. Saanut kuitenkin ihan namuja miehiä. Kirsten on itse sanonut että kukaan ei usko että hänellä on isot rinnat, koska hän ei niitä hirveästi esittele julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kirsten ei ole mikään Adriana Lima-tyyppinen superhottis mutta on kuitenkin yli keskitason. No nyt alan ymmärtämään miksi miehet eivät minusta kiinnostu sillä olen huomattavasti Kirsteniä rumemman näköinen ja monille hänkin on vain ok, joten ihan hirvittää ajatella että mitä miehet minusta miettivät minut nähdessään.
Ihan vitun sama. Kaikki naiset saavat seksiä ja parisuhteita todella helposti. Nainen joka on yksin, on yksin, koska haluaa olla.
Huh! Mä olin tulossa ihmettelemään, että pitääkö joku Kirsten Dunstia kauniina. Ei sentään.