ilkeä nainen
Alkanut ahdistamaan oma avopuoliso. Hän on ilkeä, sanoo ja tekee asioita loukatakseen. Tietty riitojen yhteydessä, mutta silti. Se on todella ahdistavaa, riidat pelottaa eikä asipista voida keskustella. Meillä on asuntolaina ja yhteinen lapsi. Kaduttaa että juuri hän on ihanan poikani äiti.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko nyt ihan kyynel silmään kun nainen sanoi rumasti?
Voi raukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi raukkaa.
Ja siinä toinen ilkeä akka ilmeisesti? Jos Suomessa piisaakin väkivaltasia ukkoja niin vähintään sama määrä jos ei enemmän, löytyy henkistä väkivaltaa käyttäviä akkoja.
Mietippä miksi teillä tulee riitoja herra puhdas pulmunen?
Jos olet täysin viaton mihinkään, niin eroa.
Jos et, mieti mitä voit asian parantamiseksi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Voi raukkaa.
Avopuolisoniko se täällä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos et, mieti mitä voit asian parantamiseksi tehdä.
Eli sun mielestä toista saakin aina silloin tällöin nimitellä ja loukata.
Ehdota pariterapiaa? Joko naisella on luonnevikaa tai sitten purkaa sinuun joitain omia katkeruuden tunteitaan.
Mutta hei, sentään oli pantavan näköinen.
Sanoo ja tekee esim. mitä?
Parisuhde jossa rakkauden ja hellyyden tilalle tulee pelkkää paskaa, syö ihmisen henkisyyden..Kannattaa sanoa suoraan että jos ilman syytä on mulkku, saa jatkaa yksinään. Vai onko alla jotain kriisiä?
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan oli. Mikään ei vie naisesta seksiä pois paremmin kuin katkeruus ja viha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan oli. Mikään ei vie naisesta seksiä pois paremmin kuin katkeruus ja viha
Sanot sinä, mutta minusta nainen tarvitsee vähän tulta luonteeseen
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde jossa rakkauden ja hellyyden tilalle tulee pelkkää paskaa, syö ihmisen henkisyyden..Kannattaa sanoa suoraan että jos ilman syytä on mulkku, saa jatkaa yksinään. Vai onko alla jotain kriisiä?
Kyllähän riitoihin kaksi tarvitaan sen myönnän. Ja olen joskus jopa syypää riitoihinkin, myönnän senkin. Mutta se että aletaan loukkaamaan ja arvostelemaan, haukkumaan perhettä juuria ja kasvatusta, se menee vaan itsellä niin yli. Olemme käyneet terapiassa kerran, se oli aika lailla minun syyttelyä kaikesta. Olen myös kysynyt että minkä takia hän sitten on kanssani, jos olen hänen mielestään niin hirveä, mutta vastausta ei ole kuulunut. Täytyy varmaan itse pakata laukut ja lähteä, vaikka ei se helppoa ole
Mieheni oli aikanaan ilkeähkö, saattoi sanoa kurjasti varsinkin kun lapset oli pieniä ja elämä rankempaa. Tein selväksi, että mulle ei sanota niin tai annan tulla samalla mitalla.Nyt hän on ollut jo 10v asiallinen. Tajuttiin kai jotenkin miten riidellään. Eikä enää riidelläkään oikeastaan. Et saa padota tunteitasi, anna hänen tietää mikä loukkasi sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde jossa rakkauden ja hellyyden tilalle tulee pelkkää paskaa, syö ihmisen henkisyyden..Kannattaa sanoa suoraan että jos ilman syytä on mulkku, saa jatkaa yksinään. Vai onko alla jotain kriisiä?Kyllähän riitoihin kaksi tarvitaan sen myönnän. Ja olen joskus jopa syypää riitoihinkin, myönnän senkin. Mutta se että aletaan loukkaamaan ja arvostelemaan, haukkumaan perhettä juuria ja kasvatusta, se menee vaan itsellä niin yli. Olemme käyneet terapiassa kerran, se oli aika lailla minun syyttelyä kaikesta. Olen myös kysynyt että minkä takia hän sitten on kanssani, jos olen hänen mielestään niin hirveä, mutta vastausta ei ole kuulunut. Täytyy varmaan itse pakata laukut ja lähteä, vaikka ei se helppoa ole
Kannattaa jos on hirveetä eloa. Siis jos on enemmän perseestä kuin hyvä mieli niin ei se kenelläkään hyvää tee. Sille lapselle varsinkaan.
Se vain haluaa että näytät sille kaapinpaikan. -Alfasonni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et, mieti mitä voit asian parantamiseksi tehdä.Eli sun mielestä toista saakin aina silloin tällöin nimitellä ja loukata.
Kukaan ei ilman syytä sellaista tee. Eli kyllä apn kannattaa miettiä mitä itse on tehnyt, jos muija vaan haukkuu.
Ja jos muka oikeasti ihan ilman syytä, niin mitä täällä kyselee, ero vireille.
Voi raukkaa.