Olenko ainut, joka käyttää mökkishampoota hiusten pesuun?:D
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Mitä on mökkishampoo?
Eikös se ole ihan Erittäin Hieno Suomalainen shampoo, siinä kun on se mökin kuva?
Itse tykkään sen retro-pullosta, mutta tuote on mun värjätylle pitkälle tukalle aivan liian pesevää ja kuivattavaa, joten teen niin että kaadan kampaamon värjättyjen hiusten shampoota ja hoitoa mökkishampoon pulloihin :D
Meillä on arki käytössä. Miehet käyttää tervaa ja me naiset sitten ei niin välitetä siitä tervanlöyhkästä, joten sitä sinisestä pullosta. Toisinaan käytetään myös XZtaa.
Jep, sä olet just se ainoa, jonka takia jaksavat vielä sitä valmistaa.
Se tai xz suklaa-vanilja. Aloitin nuukailumielessä, mutta oon tykästynyt niin, että vaikka oisin mikonääri, käyttäsin silti.
Erittäin Hyvä Suomalainen Shampoo sinisessä pullossa on ihan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on arki käytössä. Miehet käyttää tervaa ja me naiset sitten ei niin välitetä siitä tervanlöyhkästä, joten sitä sinisestä pullosta. Toisinaan käytetään myös XZtaa.
Olen nainen ja käytän välillä sitä tervashampoota. Jääkö siitä vahva tuoksu hiuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka meinaavat jo väsyä:
eikö tämä homma tosiaan koskaan lopu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja käytän välillä sitä tervashampoota. Jääkö siitä vahva tuoksu hiuksiin?
Musta tuntuu, että jää. Saattaa olla herkkä nenä myös. Kyllä se noiden miestenkin päistä tuoksuu/haisee.
Ainakin siitä xz:ta jää omiin hiuksiin. Kerran ostin enkä enää toiste. Mielummin niitä muita tuoksuja.
Minusta se mökkishampoo on ihan parasta! Meillä ollut kauan koko perheen shampoona, vaikka välillä jotain muutakin ostan, esim Linnaa, jos pikkulapsia yökylässä tai saunomassa. Myös ulkomailla asuva ja kesät Suomessa viettävä sisareni käyttää vain sitä sinistä suomalaista. Toivottavasti ei koskaan lopu sen shampoon tuotanto. Sillä on vankka käyttäjäkunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka meinaavat jo väsyä:
eikö tämä homma tosiaan koskaan lopu...
Myyntipalaverissa: "Maaliskuussa ei mennyt yhtään purkkia, mutta sitten hurja käänne huhtikuussa - Kontulan S-marketista myytiin yksi pullo. Tarkistettiin valvontakamerastakin, mutta kyllä, se oli just se sama tyyppi. Perutaan yt:t, tuotanto jatkuu."
Itse käytän pinkissä putelissa olevaa mökkishampoota. Ihanaa, suomalaista ja ilman silikonia.
Se on ihan paskaa! Kuivattaa hiukset ja päänahan täysin! Ja linna on toinen karmeus!
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän pinkissä putelissa olevaa mökkishampoota. Ihanaa, suomalaista ja ilman silikonia.
Jos pinkillä tarkoitat mustikkashampoota ja hoitoainetta, niin eikös se nimenomaan ole ainut ehss jossa on silikonia?
Käytän tervashampoota toisinaan viikon kerrallaan, sillä se rauhoittaa päänahkaani. Ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miten te sitä arkea käytätte?
Vierailija kirjoitti:
Erittäin Hyvä Suomalainen Shampoo sinisessä pullossa on ihan parasta.
Mun luottotuote myös. Ihanan vaahtoava ja pesevä. Mä ihan ilahduin, kun huomasin, että Lidlissä myydään isompikokoisena pullona tota shampoota. En oo vielä tarkistanu, onko 400 vai 500ml. Pitääkin huomenna ostaa pullo sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä itse sitä haista?
Oot. Kaupoissa on sitä vain sua varten.