Olenko ainut, joka käyttää mökkishampoota hiusten pesuun?:D
Kommentit (35)
Mitä muutakaan sillä pitäisi pestä? Ikkunat?
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan paskaa! Kuivattaa hiukset ja päänahan täysin! Ja linna on toinen karmeus!
Syväpuhdistavaksi shampooksi silloin tälllöin käytettäväksi nuo käyvät, ovat niin superpeseviä. Mutta useimpien hiuslaaduille tosiaan jatkuvaan käyttöön ihan liikaa, kuivuu hius ja päänahka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on arki käytössä. Miehet käyttää tervaa ja me naiset sitten ei niin välitetä siitä tervanlöyhkästä, joten sitä sinisestä pullosta. Toisinaan käytetään myös XZtaa.
Olen nainen ja käytän välillä sitä tervashampoota. Jääkö siitä vahva tuoksu hiuksiin?
Etkö sä itse sitä haista?
Se haju tuntuu vain aluksi. Käytän parfyymiä.
Käytän. Erittäin hyvä suomalainen shampoo sopii hiuksilleni. Tällähetkellä mustikka-tuote on käytössä.
Monet blogien kirjoittajat ovat myös "mökkishampoon" käyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on arki käytössä. Miehet käyttää tervaa ja me naiset sitten ei niin välitetä siitä tervanlöyhkästä, joten sitä sinisestä pullosta. Toisinaan käytetään myös XZtaa.
Olen nainen ja käytän välillä sitä tervashampoota. Jääkö siitä vahva tuoksu hiuksiin?
Musta tuntuu, että jää. Saattaa olla herkkä nenä myös. Kyllä se noiden miestenkin päistä tuoksuu/haisee.
Vai että noiden miesten päistä? Ei pidä paikkaansa. Ei haise yhtään enempää kuin muutkaan shapoot.
Vierailija kirjoitti:
Jep, sä olet just se ainoa, jonka takia jaksavat vielä sitä valmistaa.
No, tää shampoo oli sen kuuluisan mainosmimmin luomus *en saa nimeä millään päähän* :/
Ja saatiin sitten keskinkertainen tuote lyötyä voimalla läpi Suomen kansaan, tv-kampanjoinnit + muu myllytys.
Perustui muistaakseni juuri tuohon designiin ja kuvaan, se menestys.
Vierailija kirjoitti:
No, tää shampoo oli sen kuuluisan mainosmimmin luomus *en saa nimeä millään päähän* :/
Ja saatiin sitten keskinkertainen tuote lyötyä voimalla läpi Suomen kansaan, tv-kampanjoinnit + muu myllytys.
Perustui muistaakseni juuri tuohon designiin ja kuvaan, se menestys.
Kirsti Paakkanen?
Minä pesen mökkishampoolla mökkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän pinkissä putelissa olevaa mökkishampoota. Ihanaa, suomalaista ja ilman silikonia.
Jos pinkillä tarkoitat mustikkashampoota ja hoitoainetta, niin eikös se nimenomaan ole ainut ehss jossa on silikonia?
Shampoo taitaa olla silikoniton, hoitoaineessa silikonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustui muistaakseni juuri tuohon designiin ja kuvaan, se menestys.Kirsti Paakkanen?
Kiiitoooz.
En millään saanut päähän vaikka marimekko päässäni soikin :).
Paras hinta/laatu-suhde. Sinisen pullon shampoo ja valkoisen hoitoaine on ollut käytössä pitkään, myös mustikan ja koivun tuoksusta pidän.
Arvaan vaan, että pian lopetetaan tuokin sarja, kuten kaikki hyvä suomalainen tuotanto.
Käyttäisin, mutta ei sovi minulle ollenkaan. Päänahka kutisee ja hiukset on tunnin kuluttua pesusta ihan rasvasta tahmeat.
Käytän lasten shampoota. Ei kuivata :)
Tämä on totta.