Mikähän tässä Ensitreffit-Miiassa on, ettei parisuhdetta löydy?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001202697.html
Oisko niin, ettei kukaan sitten oikeasti kelpaa hänelle? On kuitenkin viehättävä nainen.
Kommentit (20)
Eikös sille joku turkkilainen jo kelvannut avioon saakka? Taitaa olla pikku bissis.
Aivan kuin naisille olisi helppoa löytää hyvä mies. Ei ole.
Ohjelmaa katsottuani ajattelin, että hän on hyvin epävarma, mustasukkainen ja ripustautuva. Nuo ominaisuudet karkottavat miehen, vaikka olisi miten kaunis nainen tahansa.
Jos ihminen vaahtoaa jostain oliiviöljyn merkistä niin voin ymmärtää tilanteen ja miehen löytämisen vaikeuden.
Tyypillinen prinsessaunelmainen nirso. Vaikuttaa vielä tiukkikselta. Ymmärrän hyvin, että normaalilla järjenjuoksulla varustetetut komeat miehet eivät halua nähdä uudelleen, kun parempiakin vaihtoehtoja on tarjolla. Eli luonne mättää.
Voidaan aloittaa vaikka siitä, että naisen äly, henkinen rakenne, pyrkimykset ja elämänarvot tuottavat hänelle ajatuksen ilmoittautua tosi-tv -ohjelmaan jossa ihmiset, jotka eivät tunne toisiaan, menevät keskenään naimisiin.
Hän pitää blogia, jonka aihe ei käy jutusta ilmi. Epäilen aihetta "mä ja mun elämä", mutta ehkä se onkin globalisaatio tai ilmastonmuutos. Onko?
Kolmanneksi, hän kommentoi elämäänsä ip -lehdessä. Onko IS:n juttu oikeasti seuranhakuilmoitus, työnhakua vai mikä se on?
Mimmin tatska on myös liian iso, eli mauton.
Ei kaikki naisetkaan löydä puolisoa. Itse en ole koskaan seurustellut. Olen 26-v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Vaikeuksia tulee vasta sitten, kun haluaa jännämiehen, joka on myös hyvä meis
Ei se vaan aina ole niin helppoa. Ei hänessä tarvitse mitään vikaa olla, niitä miehiä nyt vaan ei löydy välttämättä jokaiselle yhtä helposti ja nopeasti. Itse olen häntä melkein kymmenen vuotta nuorempi ja tuo vaan lohtua siitä, että jokainen ei löydä kakskymppisenä miestä, koska pelkään että itsellä sama kohtalo edessä. Sitä paitsi kyllähän sarjassa ollut Piiakin löysi "vasta" lähempänä neljääkymppiä miehensä ja hyvin näyttää menevän. :) Omassa suvussani on myös pariskunta, jotka löysivät toisensa vaille neljäkymppisinä ja heillä on nyt kaksi lastakin. Vaikuttavat huomattavasti onnellisemmilta ja tasapainoisemmilta kuin monet nuorena avioituneet ja lapsensa hankkineet.
Elämää on myös ilman parisuhdetta ja siitä voi jopa nauttia, mitä Miia tuntuu tekevän. En epäile hetkeäkään että hänelle ei aikanaan löytyisi vielä mies ja todennäköisesti se on sitten kunnolla menoa, kun ei tyydy jokaiseen vastaantulijaan vaan malttaa odottaa sitä oikeaa. Kaikille se nyt ei vaan tule ennen kolmeakymppiä ja se on elämää, ei mikään aihe ihmetykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Vaikeuksia tulee vasta sitten, kun haluaa jännämiehen, joka on myös hyvä meis
Ei..on vaikea löytää miestä jolla on samanlaiset arvot ja joka haluaa samanalaista seksiä kuin itse ja yhtä usein.
Luonne se on.
Ohjelmassa huokui se mustasukkaisuus, epävarmuus ja no se hemmetin "löysä hirsi".
Häntä oli jo todella ahdistavaa katsoa, ajattelemattakaan, että kyseisen persoonan kanssa pitäisi olla parisuhteessa. Yksi luotaantyöntävimmistä piirteistä, sekä miehillä, että naisilla on nimenomaa sellainen, että kaikesta täytyy olla varma, ja vaikka olisi kuinka kivaa niin toinen vain mielestään on löysässä hirressä ja tunti tapaamisen jälkeen täytyisi vannoa ikuista rakkautta, eikä sekään vielä riitä.
Tälläisten ihmisten kanssa on mahdoton seurustella, tasapainoisessa suhteessa.
Seurustelu alkuunsa vaatii heittäytymistä ja epävarmuuden sietämistä. Jos näitä ominaisuuksia ei löydy ollenkaan, niin hankalaksihan se käy.
Terveellä itsevarmuudella varustetuilla naisilla harvemmin on ongelmia seurustelukumppanin löytymisellä. Olipa ulkonäkö mikä hyvänsä. Eli ei se näkö kaikkea ratkaise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei..on vaikea löytää miestä jolla on samanlaiset arvot ja joka haluaa samanalaista seksiä kuin itse ja yhtä usein.
Jep aina tulee tämmöisiä lisäkriteereitä. Ei ihme, että homma ei onnistu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis on liikaa vaadittu, että parisuhteen osapuolilla on samanlaiset arvot ja että seksi toimisi? :D :D
Veikkaan samaa ongelmaa, mikä yhdistää hyvin montaa noin kolmekymppistä sinkkunaista; Liika itsenäisyys. "En tarvitse ketään, ilmankin on hyvä olla, minulla on niin paljon kaikkea tekemistä, kavereita ja menoa, että aika menee jo niihin". Varmasti osittain täysin totta, mutta liikaa alleviivattuna mieletön turn-off.
Minä ajattelen niinpäin, että sopivan kumppanin löytäminen on aina pieni ihme. Jokaisen kohdalle ei aina osu niitä pieniä ihmeitä. Joskus sellainen osuu kohdalle vasta vähän kypsemmällä iällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis on liikaa vaadittu, että parisuhteen osapuolilla on samanlaiset arvot ja että seksi toimisi? :D :D
No nähtävästi jos sopivaa miestä ei löydy? Onhan se suht epätodennäköistä, että suhteen aikana molemmat haluavat seksiä juuri saman verran
Harva vapaana oleva kunnon mies etsii naista, joka on ollut jo kaksi kertaa naimisissa. Itse en ainakaan kuin yhden illan ystäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nähtävästi jos sopivaa miestä ei löydy? Onhan se suht epätodennäköistä, että suhteen aikana molemmat haluavat seksiä juuri saman verran
Kaikki ei vain löydä kumppania helposti. Se siitä. Eikä koko aikaa tietenkään voi olla samanalaiset seksihalut mutta eihän suhde voi toimi jos toinen haluaa joka päivä bdsm-seksiä ja toinen kerran viikossa vaniljaa.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmaa katsottuani ajattelin, että hän on hyvin epävarma, mustasukkainen ja ripustautuva. Nuo ominaisuudet karkottavat miehen, vaikka olisi miten kaunis nainen tahansa.
Tää. Itse olen nätti nainen myös, ja aina löytyy petiseuraa, suhdetta ei kukaan halua kanssani. Olen epävarma, mustasukkainen jne..toisaalta olen ihastunut aina naistenmiehiin. Ainoat jotka haluavat vakavan suhteen kanssani ovat jotain gambialaisia rantapoikia joilla ei ole työtä tai mitään.:D N31
Nirso