Kuinka kauan teillä kestää virta läppärissä ilman että on latauksessa?
Oma kestää enää noin 5 minuuttia! Millainen tilalle, nörtit kertokaa!
Kommentit (14)
Kyllä mä monta tuntia pystyn esim Netflixiä kattoo ilman virtajohtoa.
akkusi ei ole tyhjä, se on suorastaan kuollut. se ei ole ongelma, sun pitää vaan saada uus.
-m36
Yli viikon. Ehkä kaksikin. Apple mulla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä millanen? Akku? Kone?
Joku Acer, vanha. Mutta ilmeisesti se akku on sitten kuollut. Pakko ostaa se tai vaikka uusi kone, että hommat hoituu. Kiitos avsta kaikki!
Parisen tuntia. 5 vuotta vanha Applen MacBook Pro käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti joo kestää akku käyttöä kaksi viikkoa putkeen tauotta.
Vierailija kirjoitti:
Niin. pysyyhän siellä virta jos sillä ei tee mitään.
Ompulla realistinen skaala on kolmesta kuuteen tuntia. taitava virtapihi saa varmaan kahdeksan irti, mutta siihen tarvii jo tehoakun.
-m36
Vierailija kirjoitti:
Tää oli siis siihen vitsiketjuun
Akkuja ei kannata paistaa pilalle jatkuvalla täyslatauksella. Monista koneista löytyykin säästötila, jossa akku pidetään vain 60% latausasteessa. Tai sitten akun voi poistaa kokonaan ja ladata vain silloin kun sitä tarvitaan
Mulla vanha Macbook. Akku kestää ainakin 4 h, riippumatta siitä katsonko leffaa kuistilla vai kirjoitanko tutkimusta laiturilla.
Vierailija kirjoitti:
Akkuja ei kannata paistaa pilalle jatkuvalla täyslatauksella. Monista koneista löytyykin säästötila, jossa akku pidetään vain 60% latausasteessa. Tai sitten akun voi poistaa kokonaan ja ladata vain silloin kun sitä tarvitaan
Minulla on Asus, josta ei saa akkua irti. Huomasin vasta ostettuani. En tiennyt, että sellaisia onkaan.
Mikä millanen? Akku? Kone?