Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, mitä mieltä miehistä jotka tykkäävät kissoista?

Vierailija
17.06.2016 |

Onko iso turn off, jos ei itse tykkää kissoista?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä suloisempaa olentoja maailmassa kuin mitä kissat ovat.

Mies.

Vierailija
22/33 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoltaalas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoista pitävät miehet on ihania. Koska kissat ovat niin ihania niin en voi ymmärtää miten joku ei voi niistä tykätä.

Oma mieheni tykkää kissoista. Meidän kissa tykkää enemmän miehestäni kuin minusta.

Vierailija
24/33 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissoista pitävät miehet ovat parhaita ja mielenkiintoisimpia!!! Kiinnostun miehestä heti jos hän puhuu kissoista positiiviseen sävyyn. Näitä miehiä on yllättävän harvassa.

Tähän! Kissoista pitävät miehet (ja myös naiset) ovat yleensä mukavia, herkkiä, älykkäitä ja kiehtovia ihmisiä. Tulen aina hyvin toimeen kissaihmisten kanssa.

Vierailija
25/33 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoista pitävä mies on todella plussaa parisuhdemarkkinoilla, ainakin minulle.

Vierailija
26/33 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa kissamiehen kanssa, sitä mieltä :)

Mielestäni kissamiehet on usein älykkäitä ja hyvällä tapaa herkkiä. Mies joka ei pidä kissoista on mielestäni epävarma, kokee kissan pehmeään ulkomuotoon kätketyn egon uhkaavana. Kissa on täydellinen paketti hellyyttä, pehmeyttä, suloisuutta ja todella vittumaista egoismia. Kissojen ymmärtäminen osoittaa mielestäni tietynlaista huumoria, sellaista sarkasmin tajua joka viehättää minua kovasti.

Vierailija
27/33 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla linjalla muiden kanssa, eli kissoista tykkääminen on miehessä vain plussaa. Olen itse kissaihminen, joten luonnollisesti ihannemiehelläni ei olisi mitään sitä vastaan, että hommaisimme katin yhteiseksi perheenjäseneksi joskus; vähän sama kuin lapsia haluavalla henkilöllä suhde kovin lapsivastaiseen ihmiseen ei pidemmän päälle toimisi.

Jos kumppanini ei pitäisi kissoista (esim. allergian tai fobian takia tai ei ainakaan aktiivisesti vihaisi niitä), sen kanssa voisin vielä oppia elämään, mutta jos hän esim. saisi jotain kiksejä joistain eläinrääkkäysvideoista, niin se olisi sen miehen osalta siinä.

Kun olin pieni, isäni kuritti kissaamme todella fyysisesti aina sen tehtyä jotain väärää ja raivospäissään aina uhkaili tappamisella ja parvekkeelta alasheittämisellä... Tuskin tarvitsee mainita, etten enää ole kummemmin isääni yhteydessä.

Onneksi oma mies kohtelee eläimiä hyvin ja tykkää kaikenlaisista karvaisista vipeltäjistä. :)

Vierailija
28/33 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan järjettömän herkistävää kattella,kun raavas mies ja kaks kissaa istuu keinutuolissa seuraamassa jalkapalloa tai yleisurheilua telkkarista.

Tai kun "pojat" lähtee yhdessä kalaan ja saunanlämmitykseen.

Tai se, kun kissat makaa muuten vaan rentona kehräten miehen kainalossa päivälevolla.

T. Ukko, akka ja kaksi kattia

Vierailija
29/33 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse olen enemmän koiraihmisiä, mutta toki miehen eläinrakkaus kertoo tästä paljon, ja nimenomaan hyvällä tavalla.

Kunnes, kävin treffeillä erään ihan mukavalta vaikuttaneen nuoren miehen kanssa. Toisella treffikerralla päädyttiin tän miehen luokse katsomaan jääkiekkoa, tuli jotain ratkaisevia pelejä.

Voi herran jumala, sanon vaan. Koko kämppä, siis ihan-koko-kämppä oli täynnä kissan leluja, kissan kiipeilypuita, kissan hiekkalaatikoita, kissan ruokakuppeja. Se kämppä näytti ihan läävältä, kun sitä roinaa oli lattia täynnä:D toisekseen, mies ei keskittynyt mihinkään muuhun, kun niihin kissoihin. Muhun ei ottanut mitään kontaktia, silitteli vaan kisujaan ja huuteli niitä syliinsä. Tietysti todella lässyttävällä äänellä.

Siis ymmärrän kyllä itsekin koiranomistajana, että tottakai sitä lelua on lattialla ja eläin kaipaa rapsutuksia, mutta toi oli jo ihan oikeesti kunnon hc-kamaa:D tuntui ihan siltä, että mies oli treffeillä kissojensa kanssa ja mä olin vähän kolmantena pyöränä... Tuli aika vaivaantunut olo:D

Tuolloin päätin, että en treffeille enää yhtäkään kissaihmistä. Koiraihmiset sen sijaan enemmän kuin tervetulleita.

No, ainakin herran kissoilla oli hyvä olla. Parempi niin päin, kuin että olisi kaltoinkohdellut!

Vierailija
30/33 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies otti niiiiin hyvin mun kissan vastaan ja nyt heistä on tullut kuin parhaat kaverit! Röhnöttävät sylikkäin sohvalla ja kun mieheni joskus syö saunamakkaraa olohuoneessa nää syö sitä yhdessä! Yhtenä yönä olin kuolla nauruun kun kuuntelin kun nää kuorsaskin samaa tahtia!!

Mies jos ei tykkää kissoista, EI JATKOON!

Love you Tero ♡

Vierailija
31/33 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoltaalas

Kaatoaltaaseen sinut vaan ...

Vierailija
32/33 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vertaisin miehen muuta olemusta tietämiini kissanomistajamiehiin ja tekisin siitä johtopäätöksiä tai olisin tekemättä. Kissan omistavat miehet ovat yleensä jollain tavalla erikoisia, mikä voi olla sekä hyvä että huono juttu.

Pidän eläimistä, mutta itse olen enemmän koiraihmisiä.

Vierailija
33/33 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää plussaa on, jos mies pitää kissoista! Todella epäilyttävää on, jos ei pidä. Itselläni on vähän huonoja kokemuksia sellaisista tyypeistä.. He eivät olleet kyllä erityisen eläinrakkaita muutenkaan. Oma mies on hellyyttävä kissojen kanssa, ymmärtää niitä ja niiden kepposia. kissa taasen mielellään kehrää miehen sylissä tai rintakehän päällä telkkaria kummatkin katsoen <3