Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun miestä häpeää

Vierailija
17.06.2016 |

Hyvä mies, kunnollinen, älykäs, keskustelutaitoinen, huolehtivainen, romanttinenkin. Mutta tyyli ja hygienia...

Olemme menossa ensimmäistä kertaa käymään yhdellä ystävälläni ja olin jo innoissani. Sitten katsoin tuota resupetteriä. Suihkuun sain hänet passitettua, mutta kun kysyin ovatko (ainoat siedettävät) farkut puhtaana, niin ei hän edes tiennyt. Ei sitten minkäänlaista huomiota ulkonäköön; t-paidan kaulus on rispaantunut rikki, sen päällä ryppyinen kauluspaita sullottuna Citymarketin pappafarkkuihin. Eikä tosiaan olisi käynyt edes suihkussa ellen olisi kehottanut, en edes tiedä milloin on käynyt edellisen kerran.

Mietin jo tekosyitä millä peruuttaa vierailumme.

Enkä ole itse mikään snobi. Kuljen ilman meikkiä, farkuissa ja t-paidoissa, hiukset useimmiten ponnarilla. Mutta käyn suihkussa ja vaatteeni ovat ehjät. Ja ne halpisfarkkunikin ovat kuitenkin edes Seppälä-laatua, ei marketista hankitut.

En tiedä mitä tehdä. Suhde on muuten hyvä, meillä on hyvä olla yhdessä silloin kun olemme kaksin. Seksi sujuu, kaikki edellytykset kestävälle parisuhteelle ovat olemassa. Mutta toista ihmistä ei voi muuttaa ja vihjaukseni vaatteiden hankkimisesta ja kehotukseni ihan suoraan vaihtaa rispaantunut paita ennen esimerkiksi ravintolaan lähtöä aiheuttaa aina kitkaa. Minä taas en pysty nauttimaan ulkona yhdessä liikkumisesta, jos toisen olemus hävettää.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"edes Seppälä laatua" hmmm. Seppälä ja laatu eivät kuulu samaan lauseeseen :D

Vierailija
2/29 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisulin kanssa en olisi, mutta ihan oikeasti, mitä väliä on jollain rispaantuneella paidankauluksella? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N25N kirjoitti:

Sanotaan sitten Seppälä-tasoa. Tarkoitukseni oli vain tehdä näkyväksti, etten itsekään ole muotitietoinen, tyylikäs, vaatteisiin panostava, sadan euron farkuissa kulkeva.

Olennainen kysymyksenikin oli se, että mitä tehdä? Yrittääkö kuitenkin saada mies kiinnostumaan ulkonäöstään ja hygieniastaan vai rajoittaa liikkumista hänen kanssaan, jotta ei tarvitse hävetä, mikä ei pitemmän päälle lupaa hyvää suhteellemme. Kolmas vaihtoehto olisi olla kantamatta häpeää hänen olemuksestaan, mutta pystynkö siihen ikinä? Kun jopa läheisen ystävän tapaaminen tekee mieli perua, kun mietin koko ajan mielessäni, kuinka hän pohtii miten ihmeessä minä olen tuollaisen miehen kanssa! Eikä tämä häpeä tule tyhjästä vaan juontaa siitä, kun yksi läheiseni (perheejäsen) tuon kysymyksen ihan ääneen minulle kahdenkesken esitti.

Vierailija
4/29 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole ongelma, jos mies lähtee mielellään kanssasi vaatekauppaan ja antaa sinun vaikuttaa vaatevalintoihinsa. Mies kannattaakin totuttaa heti alusta asti toimimaan sinun maun mukaan tämän tyyppisissä asioissa. Voit myös neuvoa miestä rajaamaan karvoitustaan sinulle mieleiseksi. Suihkuunkin voi vaatia, eikä mies vielä näistä vaatimuksista ragee. Harrastuksiin ei voi puuttua. Moni vaateasioissa aikaansaamaton mies hyväksyy muutokset helpottuneena.

Talven tullen myös rumat kalsarit vaihtoon ja muista vaatteiden oikeat mittasuhteet ja värit, jotka pukevat miestä!

Vierailija
5/29 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun entinen miesystäväni (ja nykyinen ystäväni) haisee, ja minua hävettää se haju.

Joskus hän on luonani yön tai pari, ja asuntooni jää karmea haju hänen käyntinsä jälkeen. Minusta tuntuu, että hän ei ole pessyt farkkujaan ikuisuuksiin, eikä puvuntakkejaan varmasti ole pesettänyt koskaan. 

Muistan, kun kerran menimme taksiin, niin taksinkuljettaja vihjaili hajusta. 

En ole nyt vuosiin käynyt hänen luonaan, koska hän asuu eri kaupungissa, mutta muistan hajun entisiltä ajoilta. Ei varmasti ole pessyt peittoja ja tyynyjä koskaan, eikä hän tuulettanut kotiaan. Kesähelteelläkin ikkunat olivat kiinni. Kun hän on käymässä, kuuntelen ja kyttään, että hän pesee kätensä vessareissulla.

Se haju on sellainen pistävä. Niin, olen ihmetellyt hänen suihkussakäyntinsä nopeutta. Olen varma, ettei siinä ajassa ehdi saippuoida kunnolla edes strategisia paikkoja. 

Niin, voitte varmasti oivaltaa yhden syyn siihen, että seurustelumme päättyi. Sen jälkeen olemme kerran huviksemme aloitelleet seksiä, mutta en pysty. Nykyisin hän on tosi hyvä ystäväni, joka tuntee minut ja arvostaa minua. Mutta tuo haju saa minut raivon valtaan. Usein hänen tultuaan pyydän vaatteitaan pesuun. Siellä vaatekassin pohjalla täytyy olla jotain ällöttävää, varmaan pesemättömät lenkkivaatteet siellä haisevat. 

Hävettää ja kuvottaa. Harmi. 

Vierailija
6/29 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun entinen miesystäväni (ja nykyinen ystäväni) haisee, ja minua hävettää se haju.

Joskus hän on luonani yön tai pari, ja asuntooni jää karmea haju hänen käyntinsä jälkeen. Minusta tuntuu, että hän ei ole pessyt farkkujaan ikuisuuksiin, eikä puvuntakkejaan varmasti ole pesettänyt koskaan. 

Muistan, kun kerran menimme taksiin, niin taksinkuljettaja vihjaili hajusta. 

En ole nyt vuosiin käynyt hänen luonaan, koska hän asuu eri kaupungissa, mutta muistan hajun entisiltä ajoilta. Ei varmasti ole pessyt peittoja ja tyynyjä koskaan, eikä hän tuulettanut kotiaan. Kesähelteelläkin ikkunat olivat kiinni. Kun hän on käymässä, kuuntelen ja kyttään, että hän pesee kätensä vessareissulla.

Se haju on sellainen pistävä. Niin, olen ihmetellyt hänen suihkussakäyntinsä nopeutta. Olen varma, ettei siinä ajassa ehdi saippuoida kunnolla edes strategisia paikkoja. 

Niin, voitte varmasti oivaltaa yhden syyn siihen, että seurustelumme päättyi. Sen jälkeen olemme kerran huviksemme aloitelleet seksiä, mutta en pysty. Nykyisin hän on tosi hyvä ystäväni, joka tuntee minut ja arvostaa minua. Mutta tuo haju saa minut raivon valtaan. Usein hänen tultuaan pyydän vaatteitaan pesuun. Siellä vaatekassin pohjalla täytyy olla jotain ällöttävää, varmaan pesemättömät lenkkivaatteet siellä haisevat. 

Hävettää ja kuvottaa. Harmi. 

Tämä ei onneksi suoranaisesti haise, on ihmeen neutraali tuoksu vaikka suihkusta olisi useampi päivä. Mutta kuitenkin: ikävää muistuttaa aikuista ihmistä pesulla käymisestä. Tai parturissa.

Vierailija
7/29 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä muu auta kuin yrittää jutella rehellisesti ja kertoa että häpeät.

Vierailija
8/29 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti! Mistä te näitä ällötyksiä löydätte....

Vierailija
9/29 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuli. Saako mies päättää sen, miten aloittaja pukeutuu? Jos ei , niin voivoi.

Vierailija
10/29 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N25N kirjoitti:

Miten tällaisia totaalisia ohilaukauksia kuin sinä nykyaikana pystyy syntymään? Luulisi, että aivottomat räkäpäät jäisivät kumipussiin.

Vierailija
11/29 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä reppana miehiä löytyy, jotka tarvitsevat naista äidikseen vasteostoksille ja suihkuun laittamiseen.

Vierailija
12/29 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin ymmärrän sua. Mun Mies ostaa pari vaatetta vuodessa ja mun on turha ostaa sille, kun mulla on niin huono maku vaatteiden suhteen...

Vierailija
13/29 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälä on ihan samaa kastia markettivaatteiden kanssa. Monesti marketeissa jopa vähän kestävempiäkin...

Vierailija
14/29 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uliuli. Saako mies päättää sen, miten aloittaja pukeutuu? Jos ei , niin voivoi.

Tuliko Jonne itse valittamaan?

Vierailija
15/29 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan useammin.

Vierailija
16/29 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei käy suihkussa mutta silti harrastat seksiä hänen kanssaan..? Yök.

Vierailija
17/29 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää! En kattelis päivääkään.

Vierailija
18/29 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö vasta silmäsi avautuivat? Hyi olkoon!

Vierailija
19/29 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua. Exä oli sellainen ällö resupetteri. Vaatteet jotain halpis verkkareita + t-paita. Töiden jälkeen sentään kävi suihkussa, mutta annas olla kun oli vapaata. Hiuksetkin olivat rasvaiset sitten. Ja sinne parturiin ei tietenkään millään meinannut saada pakotettua. Ei myöskään laittanut tietenkään hiuksiaan mitenkään. Lippis päähän.

Ja parran ajoi ehkä pari kertaa kuussa.

Ei koskaan ostanut itselleen vaatteita, koska ovat niin kalliita. Minä ja äitinsä sitten ostimme.

Sitten vielä ihmettelee miksi seksi ei kiinnosta. Hyi vittu. En halua lähellekkään tuollaista ihmistä.

Nyxä on aivan erilainen. Hänen lähellään tekee mieli kehrätä kuin kissa. Voi ottaa koska vaan esim. suihin. 😄 Ja ikinä ei ole tarvinnut hävetä ihmisten ilmoilla.

Vierailija
20/29 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika