Ottaisitko itseltäsi suihin jos pystyisit?
Kommentit (173)
miten homot ja vauvapalsta liittyy yhteen. sitä saaa ihmetellä varmaan maailman tappiin asti.
Tottakai. En varmaan muuta enää tekisikään.
vauvan heteroisä kirjoitti:
miten homot ja vauvapalsta liittyy yhteen. sitä saaa ihmetellä varmaan maailman tappiin asti.
Ja mitenkähän niin? Kyllä homoillakin on vauvoja. Ja eikä täällä kaikilla heterokäyttäjillä/ lukijoillakaan ole vauvoja, mitäs he täällä sitten tekevät. Etköhän se ole sinä, millä ei ole mitään tekemistä tämän keskustelun kanssa. Jos ei kestä todellista elämää, ei kannata osallistua siihen. :)
Vierailija kirjoitti:
Totta vitussa ottaisin. Tietäisin mikä tuntuu hyvältä ja tahti olis oikea. Pitäskö ilmoittautua johonkin yoogakurssille? Peniksen kanssa olis varmaan helpompaa, kun se lyhentää keskimäärin 13 senttimetriä matkasta.
Englanniksi y_o_ga, suomeksi JOOGA.
Nuorempqna sain aika helposti melkein koko terskan suuhuni. Oli ihan sairaan kiihottavaa ja aina saunassa laukesin suuhuni. Eipä musta homoa tullut ja nyt tuota hommaa hoitelee kuvankaunis vaimoni joka kiihottuu aivan likomäräksi kun huutamalla laukean hänen huulilleen... Mutta olipa ne aikoja ennen selän jäykistymistä...
Vierailija kirjoitti:
Nuorempqna sain aika helposti melkein koko terskan suuhuni. Oli ihan sairaan kiihottavaa ja aina saunassa laukesin suuhuni. Eipä musta homoa tullut ja nyt tuota hommaa hoitelee kuvankaunis vaimoni joka kiihottuu aivan likomäräksi kun huutamalla laukean hänen huulilleen... Mutta olipa ne aikoja ennen selän jäykistymistä...
komppaan =)
joskus teininä kyllä sain terskan myös suuhun ja satunnaisesti laukesinkin suoraan suuhun, olihan se silloin erityistä... kiihottavaa. Kun kuitenkin masturbointi sessioita oli silloin lähes päivittäin mielikuvitus sai aikaan mitä ihmeelllisimpiä juttuja.
Nyt tosiaan vaimo hoitaa suihinotot =)
Kyllä teen vaihetelun vuoksi seksii myös tyttökamu nuolee itseään useasti kun harrastaa voimistelua ja teemme myös yhdessä sitä
Pystyin vielä yläasteikäisenä ottamaan itseltäni aika helpostikin suihin. Aikuisiällä olen kerran yrittänyt ex-vaimon yllytyksestä (halusi nähdä pystynkö siihen vielä), mutta aikuiden kankeus (heh!) tekee nykyään sen mahdottomaksi.
Mä olin kyllä nuorempana melko notkea mutta mulla on selkeästi liian lyhyt kyrpä joten vaan ihan kielenkärjellä pystyin lipaseen.
Samoin itse saunassa terska suuhun ja laukeeminen nuorena :D enää ei taivu ja rakas avokki hoitaa paremmin
Ihmeen moni tähän on pystynyt. Veikkaisin ettei tästä kuitenkaan kauheasti firman saunailloissa jutella. :D
isomahaiset ei saa tyveen asti. lötköttää vain eikä kovin jäykkis kun ylösalaisin?
Vierailija kirjoitti:
Mä olin kyllä nuorempana melko notkea mutta mulla on selkeästi liian lyhyt kyrpä joten vaan ihan kielenkärjellä pystyin lipaseen.
Selkeästi naisen kirjoittama teksti. Kenelläkään tosimiehellä ei ole niin lyhyt ettei pysty itseltään suihin ottamaan.
Ottaisin mielelläni... Välillä runkatessa liukastan terskaa syljellä ja maistelen sitä, se kiihottaa entisestään...
Ottaisin tietysti ja myös laukeaisin omaan suuhuni. Vaan enpä oo koskaan niin notkea ollut että onnistuisi, joskus oon kuitenkin runkatessa lauennut omaan suuhun ja naamalle.
En.
Kova kalu suussa ei tunnu kiihottavalta ajatukselta, päinvastoin.
Joskus teininä onnistuinkin tässä. Olihan se sairaan kiihottavaa. Siis aikana ennenkuin tiesin naisista mitään.
Ottaisinko nyt, no ehkä joskus voisin - mutta todellisuus on tarua ihmeellisempää. Enää ei pysty🙂
Nuorenpana yletin glunssin ottaa suuhun. Enään en yletä. Ottaisin tietenkin jos pystyis.
Jokainen mies ottaisi itseltään suihin, jos siihen pystyisi. Se on ihan yhtä homoa on kädellä runkkaaminen.
mikdsi sitä itseltä suihin ottamaan, kun voi imeä muitten heteroitten peniksiä. jonkin aika sitten pääsin armeijasta. se oli hyvä paikka. pääsi imemään kunnolla muitten vehkeitä.