Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella seksikäs.

Vierailija
22/47 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh.. Hänelle sallisin siemenesteeni laskun sisään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö Ashley jotain läskipukua? Harvinaista että noin isolla tytöllä on suht kapeat, kauniit kasvot.

Vierailija
24/47 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voikin olla noin tasaisesti läski ympäri kroppaa? Ei makkaroita missään. Kasvot eivät minua miellytä, on jotenkin vanhan oloinen ja näköinen.

Vierailija
25/47 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin saamme pluskokoisen miesmallin...

Vierailija
26/47 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hazaa kirjoitti:

Milloin saamme pluskokoisen miesmallin...

Sitten kun homomiehet palkkaa niitä.

27/47 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hyvältä, että noinkin painava (175 cm ja 91 kg) voi näyttää seksikkäältä ja kauniilta. Tuollainen saa olemaan itselleen armollisempi ulkonäkövaatimusten suhteen. Itse asiassa olen joskus itsekin miettinyt että sopisinkohan XL-malliksi, mutta luulen että pömpöttävä alavatsa ja runsas selluliitti ovat esteenä sille.

Vierailija
28/47 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Photoshop laulanu, nii mun silmissä näyttää liiankin silotellulta. Kauniit kasvot on kyllä, mutta luulisin esim. lantion kaaren erottuvan kauniimmin hoikempana. Tosin on kyllä kaunis nytkin, ei vain vastaa omaa kauneusihannettani.

29/47 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Photaria on kyllä käytetty reilusti, ei painoindeksiltään 30 oleva ole noin "tasainen", makkaraton ja sileän kurvikas. Tai sitten on jonkin ylemmän voiman kaunis tuotos :) Nätti kyllä on, mutta kiinnostaisi käsittelemättömät kuvat enemmän kuin shopatut katalogikuvat.

Vierailija
30/47 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

puluparka kirjoitti:

Tuntuu hyvältä, että noinkin painava (175 cm ja 91 kg) voi näyttää seksikkäältä ja kauniilta. Tuollainen saa olemaan itselleen armollisempi ulkonäkövaatimusten suhteen. Itse asiassa olen joskus itsekin miettinyt että sopisinkohan XL-malliksi, mutta luulen että pömpöttävä alavatsa ja runsas selluliitti ovat esteenä sille.

Jos olet sama nainen joka joskus postasi kesämekkokuvan? olit kyllä aika kivan näköinen vaikka kasvoja ei näkynytkään, mutta se mekko puki hyvin ja hiukset näytti hyvälle

Onhan tuo graham ihan käyttökelpoisen näköinen.

https://www.google.fi/search?q=ashley+graham+nude&client=ms-android-sam…

Vierailija
31/47 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lihava minun makuuni.

T: Mies 28

Vierailija
32/47 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit kasvot, mutta kyllähän tuo olisi huomattavasti kauniimpi normaalipainoisena.

Vierailija
33/47 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Vierailija
34/47 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottava.

Hirvittävä esikuva nuorisolle.

Vierailija
35/47 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas sillä tissuliinit noissa nakukuvissa.

Kaks metriä ympärysmitta?!

Vierailija
36/47 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava nainen. Panisin ja lujaa, saisi istua naaman päällä :)

Vierailija
37/47 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden reisien väliin kun pääsisi, niin koskaan en lähtisi pois.

Vierailija
38/47 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on kilot asettuneet oikeille kohdilleen. Kaunis ja upea. Kaikki pluskoon mallit ei todellakaan näytä noin hyvälle.

Vierailija
39/47 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän ei saisi sanoa, mutta tuo on selvästi ylipainoinen ja ylipaino ei ole terveellistä. Yhtä typerää ihastella ylipainoista kuin alipainoistakin naista. Normaalipaino paras paino kauneuden ja terveyden kannalta. 

40/47 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

m40v kirjoitti:

puluparka kirjoitti:

Jos olet sama nainen joka joskus postasi kesämekkokuvan? olit kyllä aika kivan näköinen vaikka kasvoja ei näkynytkään, mutta se mekko puki hyvin ja hiukset näytti hyvälle

Onhan tuo graham ihan käyttökelpoisen näköinen.

https://www.google.fi/search?q=ashley+graham+nude&client=ms-android-sam…

Hyvä muisti sinulla! Olen sama tyyppi, kiitos kehuista :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi