Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihaa syövä tindernainen on järkyttynyt siitä, kun kerroin että metsästän ja kalastan

Vierailija
17.09.2022 |

Kuulun hirviporukkaan ja metsästämme muitakin riistaeläimiä ja lisäksi lähes kaikki syömäni kala on mökiltä itse kalastettua. On kuulemma barbaarista tappaa "söpöjä peuroja" ja kiduttaa kaloja. Oletin tuosta, että hän on vegaani tai vähintään kasvissyöjä. Tarjosi kuitenkin kanapihvejä treffeillä ja söi itsekin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

No mitäs nyt sitten?

Vierailija
2/12 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

1/5p.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö teidän viettää mukava ilta katsellen dokkareita eläinten tehotuotannosta?

Vierailija
4/12 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? Panit kuitenkin.

Vierailija
5/12 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaisiakin on. Kauhistellaan metsästystä, mutta syödään kuitenkin kaupasta ostettua lihaa. 

Vierailija
6/12 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma tässä on eniten se ajanhukka mikä metsästämiseen ja kalastamiseen menee. Oma vaatimuksena oli lisäksi se, ettei mies harrasta mitään muutakaan mikä vie paljoksi aikaa pois kotoa .

Vierailija
7/12 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi,harmi,että mä olen varattu. .ä meinaan tykkään hirvenlihasta. Yksi tuttava antoi sitä meille valtavasti pakkaseen,kun mieheni ei metsästä.

Vierailija
8/12 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma tässä on eniten se ajanhukka mikä metsästämiseen ja kalastamiseen menee. Oma vaatimuksena oli lisäksi se, ettei mies harrasta mitään muutakaan mikä vie paljoksi aikaa pois kotoa .

En ymmärrä tällaisia ihmisiä, joilla ei ole mitään omaa elämää. Puolisokin pitää pakottaa kykkimään kotona, koska itse ei muuta osata tehdä ja yksin ei pärjätä.

Vierailija
9/12 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin koirien syömisen kauhistelu, vaikka syö itse lehmiä ja sikoja. Ihan yhtä älykkäitä ja tunteellisia eläimiä, mutta eivät vaan niin söpöjä ja eivät touhota palvomassa ihmistä yhtä innokkaast, niin kyllähän niitä saa syödä. 

Vierailija
10/12 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät terveliset valinnat sinulla harrastuksissa on. En ole Vege.Mutta en syö lihaa en siipi karjaa misään muotoa. Kala on numero 1 ravinossani ja mikä onkaan parasta kun itse ongittu tai verkolla saatu KALA. Varmasti tuoretta!Joudun vaan tyytyy kalatiskin antimiin tällä pääkaupunki seutu.Kun tällä vapailla keski ikäisillä ylikin miehillä enimmäkseen on kaljapullo kädessä ja toisessa kädessä rööki tai kaukosäädin.

Vierailija
11/12 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen ihmisen pitäisi itse tappaa syömänsä ravinto. Se olisi reilua.

Vierailija
12/12 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys ja kalastus kuuluu niin sanottuihin "low-value"-harrastuksiin. Ne ilmaisevat naisille juntteutta ja maalaisuutta. Vähän samaan tapaan, kuin kaljuus ja silmälasit geneettistä heikkoutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä