Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ei vain kyennyt lähteä polkemaan tuonne sateeseen. Kadutkin olivat muuttuneet jokiksi. Onneksi meillä saa olla omalla ilmoituksella poissa. Huomenna vissiin kivampi ilma luvassa?

• ylös 6
  • alas 12

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä saikutin ja saikutan koko ens viikon ihan vaan, koska ei huvita mennä töihin.

Vierailija

Eikö sulla ole mitään muuta kulkumahdollisuutta töihin kuin pyörä? Mitäs sitten kun sataa koko viikon niin saikkua vaan vai?

Vierailija

Minä poljin rankkasateen läpi töihin 5km, kävin lämpimässä suihkussa ja tein töitä virkeänä. Sitä tuntee ihminen elävänsä. Suosittelen, ei meitä ole sokerista tehty ;)

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole mitään muuta kulkumahdollisuutta töihin kuin pyörä? Mitäs sitten kun sataa koko viikon niin saikkua vaan vai?
Ei ole sadeasua tällä hetkellä. Täytyy varmaan hankkia sellainen. Ennen oli hyvä mutta se varastettiin pyykkituvasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä poljin rankkasateen läpi töihin 5km, kävin lämpimässä suihkussa ja tein töitä virkeänä. Sitä tuntee ihminen elävänsä. Suosittelen, ei meitä ole sokerista tehty ;)
Niin, koska kaikilla on töissä mahdollisuus kuumaan suihkuun...

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska kaikilla on töissä mahdollisuus kuumaan suihkuun...

Säädösten mukaan työpaikalla tulee olla suihkumahdollisuus.

Vierailija

Tuskin pienemmissä paikoissa on suihkumahdollisuutta, en kyllä usko, esim. kioskit, erikoisliikkeet. Olen tehnyt toimistotyötä ikäni, kunnalla ja valtiolla, en muista yhdenkään työkaverin käyneen töissä suihkussa. Sinne tukka märkänä asiakkaita palvelemaan, ihanaa. Kai sitten voi laittaa hiukset, meikata uudelleen, aikaa menee, mutta so what.

Vierailija

Omalla ilmoituksella voi olla pois jopa 5 päivää, ja sitten onkin jo juhannus ja lomat painaa päälle. Itse olen ollut pelkästään julkisella ja ainoastaan toimistotöissä, joo kyllä valtio palkan maksaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Omalla ilmoituksella voi olla pois jopa 5 päivää, ja sitten onkin jo juhannus ja lomat painaa päälle. Itse olen ollut pelkästään julkisella ja ainoastaan toimistotöissä, joo kyllä valtio palkan maksaa.

Missä julkisella saa muka olla 5 päivää pois omalla ilmoituksella. Itse olen valtiolla (3. valtion työ mulla), ja kaikissa on saanut olla vain 3 päivää maksimissaan. Onko kunnilla tai jollain tuollaiset oikeasti? Hullua.

Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:

Missä julkisella saa muka olla 5 päivää pois omalla ilmoituksella. Itse olen valtiolla (3. valtion työ mulla), ja kaikissa on saanut olla vain 3 päivää maksimissaan. Onko kunnilla tai jollain tuollaiset oikeasti? Hullua.[/quote

Kyllä, ainakin meillä. Kadehtia saa, sillä tuon kirjoitinkin.