Vierailija

Olen lihonut 5kg.
Paska.

• ylös 33
  • alas 0

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Elämä on! Et kyllä tehnyt mitään laihtumisen eten?

No varmaan helmikuussa vähän yritin.

Ap

• ylös 38
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei haittaa, sehän on morsiamen päivä.

Mun piti näyttää olevani tosi hot.
Mutta olenkin tosi not.

Ap

• ylös 36
  • alas 0
Vierailija

Muistat vaan hynyillä ja olla iloinen. Siinä unohtuu kilot ja kaunistuu kummasti. Ja ainakin on mukavampaa.

• ylös 17
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muistat vaan hynyillä ja olla iloinen. Siinä unohtuu kilot ja kaunistuu kummasti. Ja ainakin on mukavampaa.

Näin täytyy tehdä. Luultavasti vedän koomakännit niinkuin aina. Olen kyllä päättänyt ottaa vesilasin joka drinkin välissä.

Ap

• ylös 17
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Näin täytyy tehdä. Luultavasti vedän koomakännit niinkuin aina. Olen kyllä päättänyt ottaa vesilasin joka drinkin välissä.

Ap

Ajattele positiivisesti: jos satut kompuroimaan niin on pehmustetta omasta takaa.

• ylös 21
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Ajattele positiivisesti: jos satut kompuroimaan niin on pehmustetta omasta takaa.

Totta :)

Ap

Vierailija

Mieti miten morsio on joutunut kuukausitolkulla kituuttamaan ja varomaan herkkuja yhtä päivää varten. Sinusta taas näkee että olet nauttinut elämästä vastaavan ajan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

On muuten helpommin sanottu kuin tehty. Se on aika pirun hankalaa olla iloinen kun olo on epämukava eikä tunne olevan omassa kropassaan, kun läskit ahdistaa ja pahimmassa tapauksessa vaatteetkin vielä kiristää ja puristaa päällä.

Vierailija

no siitä et voi syyttää kun ittees, miten joillakin ei voi olla sen verran selkärankaa

Vierailija

Mun piti laihtua että mahdun mun eräpukuun heinäkuussa, en raski ostaa uutta. Vieläkö ehtisi saada n. 7 kiloa pois? Mulla ei oikeastaan muuta kuin että työmatka lyheni ja töissä on ollut viime aikoina tosin vähän liikuntaa, lisäksi jalka on kipeä. En ole osannut vähentää syömistä kulutuksen vähennettyä. Liikun kyllä, mutta tuo jalka on ollut haittana ja en vaan saa aikaiseksi kotijumppia jalkaa rasittamatta. Ihan saamattomuuttani en saa. En ole lihonut kuin pari kiloa, ne tuli kun en päässyt oikein mihinkään, mutta on ne sitkaassa. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.