Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raivoraitis vs vegaani vs ateisti

Vierailija
16.06.2016 |

kuka paasaa tykeimmin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivoraitis häviää tän kisan. Rattiutta kun saa hävetä eniten. Ei noita raivoraittiita edes löydy helposti jos uskovaise unohdetaan. 

Vierailija
2/5 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noista paasaa kuin vegaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raivoraitis häviää tän kisan. Rattiutta kun saa hävetä eniten. Ei noita raivoraittiita edes löydy helposti jos uskovaise unohdetaan. 

No en minä mikään uskovainen ole,mutta onko sit niin harvinaista? Viinaa tuputtavia saa hävetä.

Vierailija
4/5 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen raivoraitis, vegaani sekä ateisti. Harva tietää sen koska en puhu siitä kenenkään kanssa. Jätän alkoholit juomatta, eläinpitoiset tuotteet syömättä ja käyttämättä enkä keskustele kenenkään kanssa uskonnosta. Olen kohtelias kaikkia kohtaan enkä liehittele ketään.

Vierailija
5/5 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä raitis, mutta en mielestäni mikään raivo-sellainen. Tämä on minun valintani ja toiset savat tehdä niinkuin parhaaksi näkevät, minulle vain tuli kiiintiö täyteen ja thats it. Erosin kirkosta samoihin aikoihin kun jätin alkoholin pois, en silti pidä itseäni ateistina, en pysty todisramaan minkään korkeamman voiman olemassaoloa tai -olemattomuutta. Vegaani en ole vaikka olen vähentänyt lihatuotteiden syöntiä, niissäkin kai alkaa kiintiö tulla täyteen, en vain pidä niistä enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan