Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muokkasin Tinder-profiiliani

Vierailija
16.06.2016 |

Ja satojen matchin sijaan ei tule enää yhtään matchia. :D Naama on sama mutta pari hieman itsevarmempaa kuvaa maailmalta ja päätin avata enemmän että olen menestyvä, kiinnostavalla ja haastavalla alalla työskentelevä matkaileva nainen. (En noilla sanoilla, älkää pelätäkö.)

En yllättynyt ihan hirveästi. :D Tein tämän jotta näkisin paremmin ketkä etsii kaltaistani naista ja ketkä sitä nättiä, kiltin näköistä, mitäänsanomatonta blondia. Ja sain vastaukseni.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt miksi matchien määrä on tärkeää... Itse saan naisilta matchejä päivittäin, mutta vain joskus harvoin he viitsivät jutella mitään. Siis ihan tavalliset naiset eikä huijausprofiilit

Miksi et itse juttele heille? Oma kokemus naisena aloitteen tekemistä on se että niissä on vähän liian suuri riski siihen että mies tarttuu helppoon tilaisuuteen vaikka ei täysillä nappaisi ja se on vähän juoksuhiekkainen pohja uudelle tuttavuudelle. Siksi en itse avaa keskusteluita hirveän usein.

Ap

siis kirjoitan viestin aina kun tulee match, mutta harvon saan vastausta. ¤ peräkkäistä vastausta on jo voitto. ja puhun ihan mukavia enkä mitään panetaanko juttuja

Vierailija
22/35 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli yllätyksenä, ettei pienessä maassa nimeltä Suomi "alfamiehiä" kasva ihan joka oksalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tuli selväksi, että ap ei ole teknisellä alalla. :D

Miksi en tajua tätä kommenttia? -nainen tekniseltä alalta

Vierailija
24/35 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt miksi matchien määrä on tärkeää... Itse saan naisilta matchejä päivittäin, mutta vain joskus harvoin he viitsivät jutella mitään. Siis ihan tavalliset naiset eikä huijausprofiilit

Miksi et itse juttele heille? Oma kokemus naisena aloitteen tekemistä on se että niissä on vähän liian suuri riski siihen että mies tarttuu helppoon tilaisuuteen vaikka ei täysillä nappaisi ja se on vähän juoksuhiekkainen pohja uudelle tuttavuudelle. Siksi en itse avaa keskusteluita hirveän usein.

Ap

siis kirjoitan viestin aina kun tulee match, mutta harvon saan vastausta. ¤ peräkkäistä vastausta on jo voitto. ja puhun ihan mukavia enkä mitään panetaanko juttuja

Sun alotus on varmaan vaan tylsä. Kai tajuat ettei jokaiseen "moi mitä kuuluu ;))" viestiin viitsi vastata kun niitä voi tulla kymmeniä päivässä?

Vierailija
25/35 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja satojen matchin sijaan ei tule enää yhtään matchia. :D Naama on sama mutta pari hieman itsevarmempaa kuvaa maailmalta ja päätin avata enemmän että olen menestyvä, kiinnostavalla ja haastavalla alalla työskentelevä matkaileva nainen. (En noilla sanoilla, älkää pelätäkö.)

Noita nainen sukeltamassa ja liitovarjoilemassa jossain ulkomaassa kuvia on tinderissä 13 tusinassa. Ei todellakaan jaksa enää kiinnosta. Varsinkin kun nuo ei yleensä edes vastaa mihinkää aloituksiin. Ilmeisesti tarkoitus vain jotenkin pönkittää heiveröistä itsetuntoa eikä oikeasti tutustua tai tavata ketään. Nykyisin painan rastia noiden kohdalla.

En itseasiassa ole tuota tyyppiä eikä kuvatkaan siten ole. Ala ehkä tosin on sellainen että saattaa karkottaa miehiä jotka olettavat että kaikki sillä työskentelevät on näitä varjoliitäjiä.

Ap

Vierailija
26/35 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sun alotus on varmaan vaan tylsä. Kai tajuat ettei jokaiseen "moi mitä kuuluu ;))" viestiin viitsi vastata kun niitä voi tulla kymmeniä päivässä?

miksi teet kymmeniä matcheja päivittäin ja mikset voi vastata rehellisesti tylsiinkin kysymyksiin?   Mitä sitten pitäisi kysyä naiselta jolla on vain kuva??????????

Vierailija
27/35 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun profiili on aina ollu tollanen ja kyllä mätsejä riittää. Biossa ei kyllä lue mitään mutta kyllähän kuvissa näkyy paikkoja missä on käynyt jne

Luulen että kuvien ja bion yhdistelmä on mahdollisesti se deal breaker. Oli mullakin aiemminkin kuvia joistain lomareissuista ja se varmasti tuo vain sellaisen kivan naisellisen ja sosiaalisen lisän että on Eiffel-tornin edessä tai sporttisesti vaeltamassa. Mutta jos sen yhdistää johonkin "ydinfyysikko ja ratkomassa ilmastonlämpenemistä, olethan mukava mies" -tekstiin niin saattaisi jotain muutosta näkyä matcheissa.

Ap

Vierailija
28/35 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehet tietää, että korkeakoulutetut uraohjukset ovat hankalia tapauksia ja vaikeampia vedätettiä seksiin.

No itse olen akateeminen nainen ja kavahtaisin myös "tiukkaa tekstiä" ammatista esittelyprofiilissa. Tulee vaikutelma, että a) ihmisellä ei ole muuta kuin työnsä b) on tylsä tyyppi, heikot sosiaaliset taidot. Onko tyyppi näitä, jotka ruokakaupan jonossakin kuuluttavat koulutustaan? Skippaan.

Vierailija
29/35 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun profiili on aina ollu tollanen ja kyllä mätsejä riittää. Biossa ei kyllä lue mitään mutta kyllähän kuvissa näkyy paikkoja missä on käynyt jne

Luulen että kuvien ja bion yhdistelmä on mahdollisesti se deal breaker. Oli mullakin aiemminkin kuvia joistain lomareissuista ja se varmasti tuo vain sellaisen kivan naisellisen ja sosiaalisen lisän että on Eiffel-tornin edessä tai sporttisesti vaeltamassa. Mutta jos sen yhdistää johonkin "ydinfyysikko ja ratkomassa ilmastonlämpenemistä, olethan mukava mies" -tekstiin niin saattaisi jotain muutosta näkyä matcheissa.

Ap

Ei ongelma ole työsi tai tutkintosi vaan se, että ei kukaan ala tapailla ketään sen tutkinnon vuoksi. Se ei ole ihan se oleellisin tieto monille, ja on outoa jos tuot sen heti "päin pläsiä". Se, että tuot sen esiin HETI, nimenomaan antaa sinusta tylsän ja suorituskeskeisen kuvan. T. Akateeminen nainen myös

Vierailija
30/35 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sinulla ei ole enää edes niitä matkakuvia kertomassa muusta, niin.. Valitettavasti ihmiset etsivät sielunkumppania, joka toisi iloa ja rakkautta elämään, eivät esim. työntekijää.

Vierailija
31/35 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tän jutun pointti on? Eikö ole hyvä, että taso nousee kun tasokasta olet hakemassa? Karsiutuu ne turhat pois jo heti alussa. Vai oletko Tinderissä vain tekemässä markkinatutkimusta?

Pointti oli jotain sen suuntaista että myönsin itselleni että turhat matchit on imartelevia mutta hämmentää vain turhaan pakkaa. Koska en etsi yhdenillan juttuja, jännämiehiä, masentuneita hoivattavia tai tyyppejä jotka juoksee karkuun kun kuulee työstäni (jollaisia olemukseni helposti vetää puoleensa) niin halusin vähän karsia noita vääriä ensivaikutelmia. Oli kuitenkin pienoinen shokki todeta että se karsi sen noin 99% matcheista.

Ap

Vierailija
32/35 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilissa ei ollut selostettu akateemista koulutusta tai ammattia, vain mainittu ala. Se siksi koska olen huomannut että siitä monesti alkaa sellaiset "no minä olen vain postimies" jutut ja katoamiset. Hieman nihkeää olisi koittaa salata ura potentiaaliselta kumppanilta.

Ja on tosiaan reissukuviakin edelleen jos se sitten määrittää sielunkumppanin löytymisen. Tosin itse olen taipuvainen uskomaan että sielunkumppanin löytämisessä saattaa auttaa että kertoo jotain itsestään ja elämästään.

Ap

Vierailija
33/35 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua melkein ahdistaa jokaisen oikeasti laitesukeltavan naisen puolesta se, kuinka oikeasti joka kolmannen naisen profiilissa on sukelluskuva. Tulee itse sitten vaan laitettua helposti hylkyyn, kun ei puheenaiheeksi asti innosta työpäivän tyky-päiviltä napattu kiipeilykuva ilman esittelytekstiä.

Ja hei, kuka oli se eka idiootti, joka oikeasti keksi laittaa kaikki kiinnostuksen kohteet pelkkinä emojina?! :D Itselle tulee niistäkin naisesta typerä vaikutelma, mikäli ei osaa sanallisesti nasevasti ilmaista itseään muutamalla rivillä tekstiä.

Muutenkin naisilla on usein liian itsevarman kuvan antavia profiileja ja laskelmoituja kuvia. Mun, eli aivoilla ajattelevan tavismiehen lempiprofiili menisi näin:

- Muutama selkeä kuva, joista vähintään yksi antaisi realistisen kuvan koko vartalosta. Ei tarvitse olla missivartalo, mutta kaikki miehet olettaa aivan pahinta, mikäli on kuusi kuvaa pelkästä naamasta.

- Kuvamuokkaukset/filtteröinnit maltillisia. Kaikki me tottakai halutaan antaa hyvä ensivaikutelma ja näyttää parhaat puolemme, mutta realismi pitää olla mukana!

- Kuvista voisi selvitä oikea aktiviteetti tai harrastus, mikäli se on oleellinen tieto myös minun tietää!

- Selkeä esittelyteksti, joka ei ole pessimistinen tai koppava. Helposti lähestyttävä ja leikkisä toimii parhaiten. Älä tee sitä emojilistaa. Et tiedä kuinka se on IHAN kaikilla ja kukaan ei sitä itsesi lisäksi käy silmiä siristellen läpi. Tyhjä teksti tarkoittaa ainakin mulla automaattista rastia, jos nyt et satu olemaan Nina Aution re-inkarnaatio. Joka taas mulle tuskin painaa sydäntä.

Vierailija
34/35 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan haluaisin tiivistää tuon äskeisen viestini (33) uusiksi näin:

Mikäli saat mut hymyilemään profiilillasi, on sydän taattu. :)

Vierailija
35/35 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua melkein ahdistaa jokaisen oikeasti laitesukeltavan naisen puolesta se, kuinka oikeasti joka kolmannen naisen profiilissa on sukelluskuva. Tulee itse sitten vaan laitettua helposti hylkyyn, kun ei puheenaiheeksi asti innosta työpäivän tyky-päiviltä napattu kiipeilykuva ilman esittelytekstiä.

Ja hei, kuka oli se eka idiootti, joka oikeasti keksi laittaa kaikki kiinnostuksen kohteet pelkkinä emojina?! :D Itselle tulee niistäkin naisesta typerä vaikutelma, mikäli ei osaa sanallisesti nasevasti ilmaista itseään muutamalla rivillä tekstiä.

Muutenkin naisilla on usein liian itsevarman kuvan antavia profiileja ja laskelmoituja kuvia. Mun, eli aivoilla ajattelevan tavismiehen lempiprofiili menisi näin:

- Muutama selkeä kuva, joista vähintään yksi antaisi realistisen kuvan koko vartalosta. Ei tarvitse olla missivartalo, mutta kaikki miehet olettaa aivan pahinta, mikäli on kuusi kuvaa pelkästä naamasta.

- Kuvamuokkaukset/filtteröinnit maltillisia. Kaikki me tottakai halutaan antaa hyvä ensivaikutelma ja näyttää parhaat puolemme, mutta realismi pitää olla mukana!

- Kuvista voisi selvitä oikea aktiviteetti tai harrastus, mikäli se on oleellinen tieto myös minun tietää!

- Selkeä esittelyteksti, joka ei ole pessimistinen tai koppava. Helposti lähestyttävä ja leikkisä toimii parhaiten. Älä tee sitä emojilistaa. Et tiedä kuinka se on IHAN kaikilla ja kukaan ei sitä itsesi lisäksi käy silmiä siristellen läpi. Tyhjä teksti tarkoittaa ainakin mulla automaattista rastia, jos nyt et satu olemaan Nina Aution re-inkarnaatio. Joka taas mulle tuskin painaa sydäntä.

Naisena tuntuu vaan turhalta panostaa kun isolla osalla miehistä kuvat ovat surkeita. Sitten niillä lopuilla, jotka ovat panostaneet enemmän on mahdoton määrä mätchejä eli kilpailua on. Ja kun ne komeimmatkin miehet saa naisena mätchiksi pelkällä yhdellä kasvokuvalla, on kokeiltu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi