Muokkasin Tinder-profiiliani
Ja satojen matchin sijaan ei tule enää yhtään matchia. :D Naama on sama mutta pari hieman itsevarmempaa kuvaa maailmalta ja päätin avata enemmän että olen menestyvä, kiinnostavalla ja haastavalla alalla työskentelevä matkaileva nainen. (En noilla sanoilla, älkää pelätäkö.)
En yllättynyt ihan hirveästi. :D Tein tämän jotta näkisin paremmin ketkä etsii kaltaistani naista ja ketkä sitä nättiä, kiltin näköistä, mitäänsanomatonta blondia. Ja sain vastaukseni.
Kommentit (35)
Teitkö kokonaan uuden tunnuksen? Tinderissä saa paljon enemmän matcheja uutena käyttäjänä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroja löytyi?
Matcheista siis? Tykkäyksiä ei tosiaan juurikaan tule enää, ehkä 1 % entisestä.
Ap
Ainakin tuli selväksi, että ap ei ole teknisellä alalla. :D
Oliko nää uudet kuvat kokovartalokuvia? Oletko pullukka?
Vierailija kirjoitti:
Teitkö kokonaan uuden tunnuksen? Tinderissä saa paljon enemmän matcheja uutena käyttäjänä.
En tehnyt mutta profiili ei enää ole niin uusi että viimeaikaiset matchit olisivat olleet noita alun matcheja, muutos tapahtui tuossa profiilia päivitettyäni.
Ap
Mulle kävi sama kun lisäsin jotain tekstiä ammatistani, masentavaa...
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tuli selväksi, että ap ei ole teknisellä alalla. :D
Tuo kiinnostava ala ei tosiaan ole tekninen mutta osa työstäni on hyvin teknistä ja viimeisin projekti johon minua on pyydetty mukaan on järjestelmäkehitystä. Sitä en tuo kyllä profiilissani esiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oliko nää uudet kuvat kokovartalokuvia? Oletko pullukka?
Vartalon koko on käynyt ilmi sekä vanhassa että uudessa profiilissa. En ole pullukka, bmi jotain 22 ja tiimalasi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi sama kun lisäsin jotain tekstiä ammatistani, masentavaa...
Mielenkiintoista, minkätyyppistä työtä teet?
Ap
Luetutitko tekstisi jollakin kaverillasi? Ettei vain tullut liian paksua tekstiä laitetuksi? Kuinka kauan olet Tinderissä roikkunut ja miksi et saa miestä vaikka olet niin täydellinen? :)
Olen aina ihmetellyt miksi matchien määrä on tärkeää... Itse saan naisilta matchejä päivittäin, mutta vain joskus harvoin he viitsivät jutella mitään. Siis ihan tavalliset naiset eikä huijausprofiilit
miehet tietää, että korkeakoulutetut uraohjukset ovat hankalia tapauksia ja vaikeampia vedätettiä seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Luetutitko tekstisi jollakin kaverillasi? Ettei vain tullut liian paksua tekstiä laitetuksi? Kuinka kauan olet Tinderissä roikkunut ja miksi et saa miestä vaikka olet niin täydellinen? :)
Älä oo noin passiivis-aggressiivinen hymiöinesi, tympeää. AP nyt ei suoranaisesti väittänyt olevansa täydellinen, vaikka työtään positiivisesti kuvailikin. Eiku hups joo, ei saa kehua omaa elämää lainkaan, muuten on narsisti.
Vierailija kirjoitti:
En luetuttanut mutta ei ollut itsekehua pursunnut pitkäveteinen selostus. Saisin varmaan jotain miehiä mutta rima on aika korkealla ja se ettei ole ollut pakottavaa tarvetta löytää ketään löytämisen ilosta on laiskistanut nimenomaan roikkumaan Tinderissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt miksi matchien määrä on tärkeää... Itse saan naisilta matchejä päivittäin, mutta vain joskus harvoin he viitsivät jutella mitään. Siis ihan tavalliset naiset eikä huijausprofiilit
Miksi et itse juttele heille? Oma kokemus naisena aloitteen tekemistä on se että niissä on vähän liian suuri riski siihen että mies tarttuu helppoon tilaisuuteen vaikka ei täysillä nappaisi ja se on vähän juoksuhiekkainen pohja uudelle tuttavuudelle. Siksi en itse avaa keskusteluita hirveän usein.
Ap
Mun profiili on aina ollu tollanen ja kyllä mätsejä riittää. Biossa ei kyllä lue mitään mutta kyllähän kuvissa näkyy paikkoja missä on käynyt jne
Pitäisi nähdä se itse teksti, että voisi arvioida tätä hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja satojen matchin sijaan ei tule enää yhtään matchia. :D Naama on sama mutta pari hieman itsevarmempaa kuvaa maailmalta ja päätin avata enemmän että olen menestyvä, kiinnostavalla ja haastavalla alalla työskentelevä matkaileva nainen. (En noilla sanoilla, älkää pelätäkö.)
Noita nainen sukeltamassa ja liitovarjoilemassa jossain ulkomaassa kuvia on tinderissä 13 tusinassa. Ei todellakaan jaksa enää kiinnosta. Varsinkin kun nuo ei yleensä edes vastaa mihinkää aloituksiin. Ilmeisesti tarkoitus vain jotenkin pönkittää heiveröistä itsetuntoa eikä oikeasti tutustua tai tavata ketään. Nykyisin painan rastia noiden kohdalla.
Mikä tän jutun pointti on? Eikö ole hyvä, että taso nousee kun tasokasta olet hakemassa? Karsiutuu ne turhat pois jo heti alussa. Vai oletko Tinderissä vain tekemässä markkinatutkimusta?
Mitä eroja löytyi?