Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä ketään feministinaista joka olisi aidosti tasa-arvon asialla

Vierailija
16.06.2016 |

Tiedätkö sinä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en.

Vierailija
2/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on paradoksi.

Ei voi pitää jotain parempana ja samaan aikaan väittää tämän jonkin olevan tasa-arvoinen muun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että et pahemmin muutenkaan tiedä naisia.

Vierailija
4/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sen sijaan lähes päivittäin (hetero)miesten mollaamista ja muuta. No eipä yllätä

Vierailija
5/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAPAUTTAKAA MIEHET ARMEIJASTA JA LAITTAKAA NAISET ARMEIJAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nih!

Saatoin nauraa.

Vierailija
6/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enmpä tiedä minäkään.

Vierailija
7/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta feministinaista tunnet?

Vierailija
8/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa ap, montako naista tunnet jotka eivät ole feministejä? Ja kerro sitten kuinka monta naista tiedät jotka eivät kannata tasa-arvoa? Kuinka moni nainen tykkää ja haluaa olla alempiarvoinen miehiin nähden? Minä en ole eläissäni törmännyt naiseen joka ei olisi feministi, eli kannattaisi tasa-arvoa, kerro minulle minkälainen on ei-feministinainen, eli sovinistinainen?

Vierailija
9/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa ap, montako naista tunnet jotka eivät ole feministejä? Ja kerro sitten kuinka monta naista tiedät jotka eivät kannata tasa-arvoa? Kuinka moni nainen tykkää ja haluaa olla alempiarvoinen miehiin nähden? Minä en ole eläissäni törmännyt naiseen joka ei olisi feministi, eli kannattaisi tasa-arvoa, kerro minulle minkälainen on ei-feministinainen, eli sovinistinainen?

Feminstin ja sovinistin välissä on se tasa-arvon kannattaja ja sellaisia on Suomessa kuitenkin varmaan 95% ihmisistä vaikka tällä palstalla saakin mielikuvan, että valtaosa pitää naista parempana.

Vierailija
10/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit, miehet ja naiset, ovat olleet asiallisia. Sen sijaan netissä muut kuin feministit ovat kärkkäitä kertomaan, mitä feministit ajattelevat ja miten he vihaavat miehiä. Nuo väitteet ovat todella kaukana todellisuudesta.

Muistan nähneeni jonkin keskusteluohjelman, jossa Laasanen puhui feministin kanssa. Itse asiassa he olivat usein samaa mieltä, joskin feministi tuntui ajattelevan asioita vähän laajemmin.

Vierailija
11/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi on aate, joka ajaa NAISTEN oikeuksia ja tasa-arvoa asioissa, joissa naiset on heikoilla. Se ei siis ole miesten ja naisten tasa-arvoliike, jossa ajettaisiin molempien etuja. En ymmärrä miksi pitäisikään. Ajakoot miehet itse omat tasa-arvoasiansa, niin mekin olemme tehneet. 

Feminismi sen sijaan ei ole liike, joka ajaisi naisten ylivaltaa.

Vierailija
12/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki minun tuntemani feministit ovat aidosti tasa-arvon asialla. Olen myös itse yksi sellainen.

Vierailija
13/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen. Kannatan varsinkin miesten roolin kasvattamista lasten hoidossa, nykyinen isien väheksyntä on pahimpia tasa-arvo-ongelmia.

Kun miehet ottavat vastuuta kotona, naisten on helpompi luoda uraa. Vähenee se toinenkin iso tasa-arvo-ongelma.

Feminismi on samalla lailla sovinistin vastakohta kuin ihmisoikeuksien kannattaja rasistin. Toinen haluaa alistaa ryhmää, toinen hakee yhdenvertaisuutta. Eli vastakohdista puhuminen tässä yhteydessä on aika hölmöä.

Vierailija
14/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminstin ja sovinistin välissä on se tasa-arvon kannattaja ja sellaisia on Suomessa kuitenkin varmaan 95% ihmisistä vaikka tällä palstalla saakin mielikuvan, että valtaosa pitää naista parempana.

Ei. On vain feministit jotka ajattelevat että nainen on samanarvoinen kuin mieskin ja sovinistit jotka ajattelevat että nainen on alempiarvoinen kuin mies. Ennenvanhaan lähes kaikki olivat sovinisteja, eli miehet eivät antaneet naisella olla omaisuutta eikä määräämisoikeutta elämäänsä, ja nykyään on tietyissä kulttuureissa vieläkin niin, naiset ei saa ajaa edes autoa. Onneksi Suomessa jo suurin osa on feministejä, sovinismia harva enää ainakaan tunnustaa ääneen. Sinä ap olet yksi niistä. Miksi ap olet sovinisti? Mikä siinä on että mies on parempi kuin nainen? Kuitenkin ihmisiä molemmat, vain sukupuolivärkit erilaiset, muuten ollaan erilaisia yksilöitä.

Vierailija
15/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja kaikki ystäväni - sekä miehet että naiset.

Vierailija
16/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään miestä joka olisi tasa-arvon asialla, aidosti tai teeskennellysti. Miehille on ominaista liittoutua yhteen ja puukottaa selkään, näin he pärjäävät maailmassa. Tai sitten yksin huudellaan puskista.

Vierailija
17/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VAPAUTTAKAA MIEHET ARMEIJASTA JA LAITTAKAA NAISET ARMEIJAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nih!

Saatoin nauraa.

hah hah ,, 

olipa hyvä vitsi.    Siitähän tulis heti sota, naiset haluaisivat olla parempia joten puolustusvoimat ei riittäisi.  Perustaisivat tietenki n heti hyökkäys VOIMAT. 

Vierailija
18/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismi on aate, joka ajaa NAISTEN oikeuksia ja tasa-arvoa asioissa, joissa naiset on heikoilla. Se ei siis ole miesten ja naisten tasa-arvoliike, jossa ajettaisiin molempien etuja. En ymmärrä miksi pitäisikään. Ajakoot miehet itse omat tasa-arvoasiansa, niin mekin olemme tehneet. 

Feminismi sen sijaan ei ole liike, joka ajaisi naisten ylivaltaa.

Miehet antoivat naisille naisten oikeudet, jotka perustuvat miesfilosofien ajatuksiin, joista on sittemmin tullut lakeja. Sitäkään ennen naisia ei suoranaisesti sorrettu, vaan naisilla oli vähemmän valtaa ja vastuuta ja esim.ns.vanhan englantilaisen lain nojalla mies oli vastuussa vaimonsa rikoksista. Ilman miesten aivojen tekemiä teknologisia innovaatioita ja miesten lihaksien ja rohkeuden tekemiä nerojen ajatusten fyysistä toteutusta ei naisilla vieläkään voisi olla kaikkia mahdollisuuksia mitä nykyään miesten saavutusten takia on. Miesten saavutusten takia yhteiskunta on tullut joustavammaksi ja myös miehet voivat valita naisvaltaisen ammatin eikä kaikkien tarvitse enää tehdä vain sitä mitä parhaiten osaa.

Voivat naisetkin auttaa miehiä.

Nykyään Suomessa on laillista syrjintää ainoastaan miehiä kohtaan, kuten esim.naisten alhaisemmat pääsykriteerit poliisikoulutukseen ja asevelvollisuus.

Vierailija
19/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen. Tosin olen myös transnainen ja siksi mulla on myös paljon kokemuksia ja ymmärrystä miestenkin kohtaamista vaikeuksista. Tuntuu että enemmistö feministeistä ei oikein ymmärrä miehiä ja heidän ongelmiaan ja enemmistö miesasiamiehistä taas ei ymmärrä naisia ja heidän ongelmiaan. Sitten koko keskustelu menee vain turhanpäiväiseksi vastakkainasetteluksi.

Pidän Suomen tämän hetken suurimpana tasa-arvo-ongelmana vain miehiä koskevaa pakollista asevelvollisuutta.

Vierailija
20/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen. Tosin olen myös transnainen ja siksi mulla on myös paljon kokemuksia ja ymmärrystä miestenkin kohtaamista vaikeuksista. Tuntuu että enemmistö feministeistä ei oikein ymmärrä miehiä ja heidän ongelmiaan ja enemmistö miesasiamiehistä taas ei ymmärrä naisia ja heidän ongelmiaan. Sitten koko keskustelu menee vain turhanpäiväiseksi vastakkainasetteluksi.

Pidän Suomen tämän hetken suurimpana tasa-arvo-ongelmana vain miehiä koskevaa pakollista asevelvollisuutta.

Minä taas en usko, että on mitenkään mahdotonta ymmärtää toisen sukupuolen kohtaamia ongelmia. Samalla tavalla ne aivot kuitenkin toimivat. Eli jos vain on halua ymmärtää, pystyy kyllä ymmärtää.

Miksi asevelvollisuus on mielestäsi suurin tasa-arvo-ongelma? Mikä tekee pienemmän siitä ongelmasta, että isät eivät suostu hoitamaan lapsiaan minkä seurauksena naisia syrjitään työhönotossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän