Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään ollut koskaan niin pahaa julkkisihastusta että on tullut aidosti pahamieli?Tekis mieli tirauttaa oikeen muutama kyynel:-D

Vierailija
16.06.2016 |

En olis kyllä itestäni uskonnut mutta mä olen ihan hukassa Charlie Wattsin takia.Pitäisköhän antaa periksi porata oikeen kunnolla, palauttaa Mick Jaggerin elämänkerta lainastoon ja unohtaa koko juttu!Onko muilla ollut vastaavia sekoiluja?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hugh Grant vusituhannen vaihteessa.Vieläkin meinaa tulla ahdistunnut olo kun vaan ajattelenkin.

Vierailija
2/34 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Charlie Watts?En jaksa googlata.Jaggerin kyllä tiedän että lienee hänen kavereitaan.Toivottavasti edes vähän komiampi;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlie on Cool♡

Vierailija
4/34 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap olet?

Vierailija
5/34 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 13-vuotiaana ihan murtunut, kun Jon Bon Jovi meni jonkun noubadin kanssa naimisiin. Se olisi voinut saada mut!

Vierailija
6/34 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeen koville ottaa, nii kuvittele kaikki se ihana mitä vois olla teillä kahdella jos.....

Anna mennä vaan, kaikki mahdollinen. Sitten ruodit siitä pois sen mikä olis edes jossain määrin mahdollista, kun ainahan voit hakeutua Rollareidenn keikalle. HMMM.. Kuinka paljon näkist vaivaa sen eteen?

Eli jos et yhtään, niin toivotonta on. Hän ei tunne sinua. Olisi Todella ISO sattuma että kaupan jonossa törmäät häneen sattumalta. Mutta aika kultaa ihastumisenkin, joten ne kyyneleetkin voit tirauttaa. Ja miettiä, että hän on vain ihminen, sittenkin.

Katsoin juuri erään ulkomaalaisen kuuluisan laulajan haasttatelun. Sekunnin ajan haastelun jälkeen hän oli hymyilemättä..sen hetken kun hän luuli, ettei kamerat kuvaa. Tämä kuvastaa paljon sitä, että ero julkisuuden ja yksityisen erolla on iso.

Vierailija
7/34 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Matthew Gray Gubler muutama vuosi sitten, kun aloin katsoa Criminal Mindsia. Itse asiassa ihastuin vielä enemmän hänen roolihahmoonsa, eli Spencer Reidiin. Oli ihan fyysisesti huono olo jonkun aikaa, kun olisin niin halunnut, että Spencer on oikea ihminen ja minun poikaystäväni. Huh huh. :D

Vierailija
8/34 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlie Watts täytti vähän aikaa sitten 75v.  Nuori kolli vielä ;)

Vierailija
9/34 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen!Jouduin jättämään Housen pari viimeistä kautta katsomatta Hugh Laurien takia.

Vierailija
10/34 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele jos se Jennifer Aniston on nyt raskaana! Minä kun niin aina kuvittelin olevani hänen tulevien lastensa isä. Taidan tempaista tänään oikein kunnon sokerihumalat ja itkeä itseni uneen.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
11/34 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedän varmaan tässä pohjat, koska jouduin viikoksi psykiatriselle osastolle tälläisen asian takia. Mutta taustalla oli jo ennestään masennus ja ahdistuneisuushäiriö ja pitkään jatkunut stressi purkaantui sitten sillä tavoin että en vain kestänyt ajatusta että en saa tätä henkilöä itselleni. Joskus vähän hävettää kun mietin että mitähän lääkärit ja hoitajat ajatteli.

Vierailija
12/34 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vedän varmaan tässä pohjat, koska jouduin viikoksi psykiatriselle osastolle tälläisen asian takia. Mutta taustalla oli jo ennestään masennus ja ahdistuneisuushäiriö ja pitkään jatkunut stressi purkaantui sitten sillä tavoin että en vain kestänyt ajatusta että en saa tätä henkilöä itselleni. Joskus vähän hävettää kun mietin että mitähän lääkärit ja hoitajat ajatteli.

No jos se oli joku Charlie Watts tai Brown niin on vähän syytäkin nolottaa.Sitten taas joku Hugh Laurie niin luultavasti hoitsut kävi yhtä kuumana siihen ja ymmärsi tuskasi!

Vierailija
13/34 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen NYT mustasukkainen vuoden 1989 David Coverdalesta. How weird is that?

Vierailija
14/34 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen NYT mustasukkainen vuoden 1989 David Coverdalesta. How weird is that?

SAMA!

Vierailija
15/34 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heeeii tuolta tulee Charlie Watts, Charlie Watts! Soi nyt mun päässä.

Vierailija
16/34 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos se oli joku Charlie Watts tai Brown niin on vähän syytäkin nolottaa.Sitten taas joku Hugh Laurie niin luultavasti hoitsut kävi yhtä kuumana siihen ja ymmärsi tuskasi!

Ei. Suomalainen oli kyseessä, mutta en kertonutkaan kellekkään että kuka.

Vierailija
17/34 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin videopelihahmoon ja oli tyhjyyden tunne pari viikkoa...

Vierailija
18/34 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Cezar Ouatun ääntä:

Vierailija
19/34 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut paljon näitä julkkisihastuksia; olen sitten pakonomaisesti ajatellut heitä yöt ja päivät ja tuntenut suurta tuskaa kun en voi heitä saada. Yksi kerrallaan kyllä, en siis kaikkiin ole samaan aikaan ollut rakastunut ja nyt on mennyt monta vuotta että ei ole julkkisihastusta ollut. Toisaalta ihastuin vastaavalla tavalla työkaveriin joka ei tuntenut samoin kuin minä...samanlainen hirveä tunne sekin. Enpä oikeastaan koskaan ole jotenkin normaalisti ja vastavuoroisesti ollut ihastunut tai rakastunut, aina se menee minulla yli ja johtaa masennukseen ja ahdistukseen kun tunteet eivät voi johtaa mihinkään. Mikähän mt-ongelma tämä on? Psykiatrit ei tällaista ota tosissaan.

Vierailija
20/34 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ollut. Kuvittelin, että jos hän kävelisi vastaan "sattumalta", niin hän olisi aivan varmasti aistinut minussa jotain ainutlaatuista ja aloittanut keskustelun kanssani ja rakastunut minuun saman tien. Kuvittelin, kuinka olisimme edustaneet yhdessä ja olleet lehtien palstoilla ja linnan juhlilla. Menin kerran satojen kilometrien päähän ko. henkilön tilaisuuteen ja olin aidosti hämmästynyt, kun romanssi ei alkanut. Valvoin öitä ja hereillä ollessa mietin "meitä" lähes taukoamatta.

Kun hän sitten alkoi julkisesti seurustella "toisen" kanssa, meinasin seota jollain tasolla. Myöhemmin hän nai runoilijan Onneksi tulin järkiini. Olin silloin jo yli 30. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän