Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tänään oli tosiaan viimeinen työpäivä ja pääsin kesälomalaitumille! Viikko oli tosi kiireinen, vaikka yritin sitä vähän rauhoittaa ja laskeutua lomaan.

Nyt ei yhtään tunnu siltä, että olisin lomalla. Toki eihän se heti usein se fiilis tule, mutta loma ei ole kovin pitkä, joten sitä odotellessa.

Eli antakaahan kaikki vinkit millä pääsisin lomatunnelmaan ja irti työajatuksista! Nyt en jostain syystä osaa muutakuin istua sohvalla ja ajatella töitä :D Onko teillä ikinä samoja "ongelmia"?

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (11)

Vierailija

Lähde kotoa pois edes pienelle matkalla. Itse pääsen parhaiten lomafiilikseen näin.

Vierailija

Mä olen ollut 1½ viikkoa kesälomalla, ensi maanantaina töihin. Niiiin odotan, että pääsen töihin. Mies töissä, kotona samanaikaisesti teinipoika, joka vain viihtyy omassa huoneessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä lähden yleensä päättäjäisistä suoraan lentokentälle. Tänä vuonna niin ei tullut tehtyä, ja eron huomasi heti. Kyllä semmoinen äkkirepäisy on paras.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lähde kotoa pois edes pienelle matkalla. Itse pääsen parhaiten lomafiilikseen näin.

Jossain varmasti tulee käytyä, mutta ihan lähipäivinä en oikein pääse lähtemään :) oisko muita jotain nopeammin toteutettavia?

Vierailija

Juuri tuo matkalle lähtö oli jo äitini tapa aloittaa loma, kun olimme lapsia.

Minäkin olen toisinaan tehnyt niin. Myös loman aloittajaiset hyvällä porukalla on kiva tapa. 

Vierailija

kirjoitti:
Ota skumppaa , se tuo juhlafiiliksen .
Mäkin otan .

Hei skumppa oli hyvä! Mitään kännejä ei huvita vetää, mutta pari lasia jotain hienoa juomaa vois olla just hyvä. Alkokin vielä auki :P

Ap

Hyvä Ap tule takaisin ketjuun kun olet skumpan hakenut , skoolataan yhdessä . Ollaan lomalla , yes