Mulla alkoi loma, let the trolling begin!
Varoitus: mulla alkoi ja ulkona sataa, mikä tarkoittaa sitä että mulla on aikaa trollata vauvapalstalla. Tästä ne kesälomat on tehty :D
Kommentit (19)
Siis mulla alkoi kesäloma. En oo käyny vauvapalstalla sitten edellisten lomien, joten olen vähä ruosteessa. Pahoittelut!
Vierailija kirjoitti:
Miksi mammapalstalla trollaat? Etkö kaipaa haastetta?
Lomalla pitää ottaa rennosti ja laittaa aivot narikkaan!
Toivottavasti keksit sellaisia, joista syntyy keskustelua.
Hyvää lomaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti keksit sellaisia, joista syntyy keskustelua.
Hyvää lomaa.
Kiitos :) Teen parhaani!
Säälittävää, että aloittajan riemu koostuu jostain keskustelupalstasta ja siellä trollailusta. Ei sulla taida olla ihmissuhteita? Entä rahaa tehdä jotain kivaa? Lapsiakaan ei vissiin ole. Et meinaa matkustaa?
Neiti Alapeukuttaja, älä ole noin tylsä! Kai nyt kesälomalla saa hauskaa olla!
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää, että aloittajan riemu koostuu jostain keskustelupalstasta ja siellä trollailusta. Ei sulla taida olla ihmissuhteita? Entä rahaa tehdä jotain kivaa? Lapsiakaan ei vissiin ole. Et meinaa matkustaa?
No, no, ei kai sunkaan elämä yhtään mua elämää laadukkaampaa ole, jos kerta samalla palastalla hengaat ja kommentoit muiden läppä-aloituksia. Just saying!
Vierailija kirjoitti:
Mees nyt trollaamasta siitä.
Mistä sulla alkoi lomat? Pääsit lomille suljetulta? eheheh
Vierailija kirjoitti:
Etkö meinaa katsoa jalkapalloa?
Ei kiinnosta :( Mies kyllä kattoo, istun vieressä sohvalla surffailemassa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sulla alkoi lomat? Pääsit lomille suljetulta? eheheh
No mutta, LOL! En ole mikään nutcase, minulla on maisterin paperit ja mulla on vakituinen työsuhde, joka oikeuttaa useamman viikon lomaan joka kesä :)
Mulla kans trollausfiilikset. Mut kun oon kiltti ihminen, en keksi mitään sopivaa. En halua järkyttää ja pahoittaa mieliä. Joku semmoinen teekkarijekkutrolli ois kiva. Trollaaks mun puolesta, Ap...? ;-)
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans trollausfiilikset. Mut kun oon kiltti ihminen, en keksi mitään sopivaa. En halua järkyttää ja pahoittaa mieliä. Joku semmoinen teekkarijekkutrolli ois kiva. Trollaaks mun puolesta, Ap...? ;-)
Mun pitää lähtee alkoon ostaan skumpaa niin että voin huomenna tehdä aperol spritsejä, katotaan irtoisko huomenna joku hyvä parin drinkin jälkeen! Mulla on aikaa trollata, sillä välin kun mies katsoo futista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt laski sun pisteet.
Mulla on jo flow päällä! Viintä mennyt pari muumimukillista, juttua tulee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt laski sun pisteet.
Voi harmi, mä kun elän sillä että anonyymit tyypit vauva-palstalla tykkää musta :/ Mitä voinkaan enää elää?!
Miksi mammapalstalla trollaat? Etkö kaipaa haastetta?