Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Potkupallon katseliat tyhymiä?

Vierailija
16.06.2016 |

Siis yleisöä kuvattaessa katseliat poseeraavat stadionin näytöille, eivätkä kameroille, tyhymän näköistä ;-)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalkapallo kuten mikä tahansa laji huipulla vaatii älyä, ja kurinalaisuuttaa. Helppohan se on kuitenkin itse uskotella toisin. Tyhmät ihmiset eivät pärjää yhtään missään. AV-pastalle kirjoittajat, jos jotkut ovat tyhmiä. Kyllä myönnän, että en ole mikään penaalin terävin kynä, kuten ette kyllä te muutkaan.

Ehkä paras täällä lukemani kommentti ikinä. 

Vierailija
22/25 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin brittiläisissä faneissa on paljon juntteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tyhmiä ole vaan mielikuvituksettomia!!

Vierailija
24/25 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki, jotka haukkuu jalkapalloilijoita. Yrittäkää itse elää vuosi Cristiano Ronaldona. Joka ikinen päivä treenit, pelit, omatoimiset harjoittelut, kuntosali, lenkit, luennot, fanitapaamiset, sponsorihommat, sama ruokavalio, ei alkoholia tai tupakkaa. Kyllä itse ainakin arvostan. Mies on kuin kone.

Vähän tyhjä arpa tuo sun juttusi, sillä eihän tuo mitään älyä vaadi, vaan pitkää pinnaa. Älyä vaatii se, että treenien ym. lisäksi pysyy pää sellaisessa kunnossa, että pystyy myös luovaan pelitilanteiden luontiin. Se ei ole vain harjoittelusta kiinni, ja ammattilasjalkapalloilu maailmanlaajuisesti on erittäin kilpailtu ala: helpommin päässee lääkikseen kuin jopa Suomen jalkapallomaajoukkueeseen?

Jääpallomaajoukkueeseenkin on vaikeampi päästä, kun lääkikseen. Ei se sitä tarkoita, että Suomen jalkapallo/jääpallomaajoukkueeseen päässeet voisi todeta, että "No, tänne tiimiin on vaikeampi päästä ku lääkikseen, joten pääsen lääkikseen tosta vaan". Eli siis, mitä väliä?

Vierailija
25/25 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettekö oikeasti 0/5 porvoolaiseen, vai vastaileeko ap itse itselleen.  ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä