Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin täynnä tätä NYHTÖKAURAhypetystä!!! Ja varsinkin hippihypettäjiä!!

Vierailija
16.06.2016 |

Ja ensinnäkin: olen kasvissyöjä eli en ole nyhtökaurasta ärsyyntynyt makkaranpurija. Innolla odotin, että pääsen maistamaan nyhtökauraa - ja sillä tiellä olen edelleenkin (tosin vähemmän innokkaana). Nyt tuotantoa on ajettu ylös jo useita viikkoja ja silti tuota ihmeruokaa ei saa mistään. Toissa viikolla olin sattumalta prismassa liikkeellä klo 8 maissa ja nyhtökaurat olivat ehtineet loppua jo tuohon kellonaikaan mennessä. Kassalla näin jonkun rastafarin kymmenen paketin kanssa. Ei jeesus!

Jumaleissön sentään ärsyttää nyö hipit värikkäissä turbaaneissaan esittelemessä instagramissa kuvia, joissa koko jääkaappi on hamstrattu täyteen. Suoraan sanottuna tekisi mieli täräyttä hampaat kurkkuun noilta virnuilevilta paskiaisilta! En tiedä kumpi ärsyttää enemmän hamstraavat hipit vai se, että Gold and Green Foods ei pistä panoksia vähän korkeammiksi. Tekevätköhän edes kolmivuoroa vai kiusaavatko ihmisiä tahallaan panttaamalla? Menen kohta lopullisesti nyhtökauralakkoon! Lällää!! Sittenpä en osta, vaikka näkisinkin!

En tiedä, miksi kirjoitin tämän, ehkä halusin vain purkaa aggressioita :D

PS. Kuka pässinpää meni keksimään sanan NYHTIS???? Hyi hel...! Tekee tästä hypetyksestä vielä oksettavampaa!

Kiitos ja anteeksi :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma triggeröityi kun instagram-kuvia katselemaan joutui.

Vierailija
2/13 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ai, se kateus, se kateus...

kyllä sinäkin niitä vielä saat. onkohan muuten nyhtistehtaalla tarvetta työvoimasta, jos olisin työtön, kysyisin heiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hypetykseen törmännyt vain palstalla.

Vierailija
4/13 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Terry Pratchett

Vierailija
5/13 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut, sulla on oltava elämässäs asiat todella hyvin jos kaikista maailman asioista TÄMÄ ärsyttää niin että pitää tulla ihan aivovapaalle murisemaan :)

Vierailija
6/13 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Terry Pratchett

Taas joku kielimyyrä liikkeellä. Huoh. Hanki elämä.

Vierailija
7/13 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyhtökaura on "Keisarin uudet vaatteet" -ilmiö. Oikeasti se maistuu kamalalta, mutta kukaan ei kehtaa sanoa sitä, ettei vaikuta tyhmältä.

Vierailija
8/13 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyhtökaura on "Keisarin uudet vaatteet" -ilmiö. Oikeasti se maistuu kamalalta, mutta kukaan ei kehtaa sanoa sitä, ettei vaikuta tyhmältä.

Se maistuu kamalalta, mutta meneppä se ääneen sanomaan vaikka tällä palstalla niin saat muutaman fanaatikon heti kimppuusi.

Vierailija
9/13 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas joku kielimyyrä liikkeellä. Huoh. Hanki elämä.

Taas joku tyhmä liikkeellä. Eikö kielitaito riittänyt sitaatin ymmärtämiseen?

Vierailija
10/13 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'D

Vierailija
11/13 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:'D

Ohi siis piti linkata tuo Keisarin uudet vaatteet tähän :D Repesin; suoraan kuin mun miehen suusta. Mun mielestä nyhtökaura on ihan hyvää, mut ei mitään kummallista!

Vierailija
12/13 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se maistuu kamalalta, mutta meneppä se ääneen sanomaan vaikka tällä palstalla niin saat muutaman fanaatikon heti kimppuusi.

Se maistuu herneeltä. Ei siis ainakaan minusta kamalalta, mutta kyllähän se puhdas maku yllätti. Tottumis- ja maustamiskysymys.  Ah, ja makuasia totta kai. 

Vierailija
13/13 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nyhtökaura oli hyvää (hyvin toki pitää maustaa)! Itse tykkään etenkin rapeaksi paistettuna, silloin kun se on vähän kuivaa. Tosin en ole kuin kaksi kertaa kerennyt nyhtökauraa kokata, kun ei sitä ole kaupasta saanut.

Mutta hamstraus on kyllä ärsyttävää! Tuntuu olevan suomalaisilla verissä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän