Vierailija

Kertokaa vastaavia kokemuksia

• ylös 0
  • alas 10

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Jos olette hereroita ja siten sinä olet nainen niin poikaystäväsi on todennäköisyyksien mukaan oikeassa.

• ylös 13
  • alas 47
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ap:n tarina:

Ensiksi tämä käytös näkyi niin, että hän ei huomioinut minu seksissä mitenkään eikä minun orgasmillani ollut väliä. Blow jobbeja piti saada menkkojen aikana, vaikka kyseinen herra ei koskaan saanut minua tulemaan....

Treffeille kun menimme niin popsutti yksin jäätelöä. En meinaa että hänen olisi pitänyt tarjota, mutta olisi voinut edes kysyä haluanko minä ostaa kalliin jäätelön kioskista vai käveltäiskö kauppaan.....

Halusi koko ajan kehuja kropastaan mutta ei kehunut minua.

Blaablaablaa

• ylös 7
  • alas 27
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos olette hereroita ja siten sinä olet nainen niin poikaystäväsi on todennäköisyyksien mukaan oikeassa.

Miten miesten "paremmuus" on todistettu?

• ylös 20
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi hän ei ole jo ex? Sinusta paistaa läpi, että olet hieman simppeli.

Äläpä muuta sano

ap

• ylös 14
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kauan ajattelit katsoa, missä kohtaa itsetuntosi on nollilla?

11kk tässä on jo katseltu

ap

• ylös 3
  • alas 13
Vierailija

En katselisi asenneongelmaista. 

Eksäni ei ehkä pitänyt itseään parempana tai sitten piti. Tai yritti tehdä itsestään parempaa. Ainakin hän painoi minua alas aktiivisesti eikä koskaan iloinnut mistään menestymisestäni. Objektiivisesti tarkasteltuna olen pärjännyt elämässäni monta kertaa häntä paremmin. 

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Roikutko stauksessa, lompakossa vai molemmissa? Oman tason mies ei kelpaa vitosen lissulle?

• ylös 6
  • alas 17
Vierailija

Viime keväänä minun piti lukea todella paljon pääsykokeisiin, ja luinkin. Arvatkaapa vaan, haittasiko lukemista se, kun poikaystävä ei millään tuntunut ymmärtävän lukemisen tärkeyttä? Saattoi tulla ehdottelemaan keskellä päivää "seksiä" (lue: minuun runkkausta) kesken lukemisurakan!

Tiedän, että olen ollut tyhmä. Olen vain hyvin rakkaudenkaipuinen. Nyt olen juurta jaksain selittänyt hänelle, miten parisuhteessa pitäisi toimia ja hän tuntuu ymmärtäneen. Miten pääsisin tästä katkeruudesta eroon? Voiko hän tosiaan oppia?

ap

• ylös 4
  • alas 18
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Roikutko stauksessa, lompakossa vai molemmissa? Oman tason mies ei kelpaa vitosen lissulle?

1. Olemme 19-vuotiaita
2. Sama varallisuustaso aika lailla
3. Olen 167cm/53kg, XS, 70D ja kauniit kasvot että turpa kiinni jostain tasoista :)

ap

• ylös 8
  • alas 16
Vierailija

Monet miehet paremman puutteessa seurustelavat naisten kanssa joita he eivät kunnioita ja rakasta koska parisuhteen hyödyt (eli pääasiallisesti seksi) on kuitenkin sen verran houkuttelevia. Tavallaan tällaisella miehellä ei ole oikein edes mitään syytä kunnioittaa kumppaniaan sillä hän tietää kyllä kohtelevansa naistaan huonosti, mutta nainen vain sietää ja alistuu ja mitä enemmän hän tätä tekee, sitä enemmän mies häntä halveksuu.

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

No tuota noin.....olet jo 11 kk antanut poikaystäväsi kohdella sinua noin, joten pidät siis itsekin itseäsi huonompana kuin poikaystävääsi. Muussa tapauksessa olisit dumpannut hyypiön elämästäsi jo aikoja sitten. 

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Kuulostaa ihan normaalilta kuspäältä. Itsekeskeinen, ajattelematon, lapsellinen. Ikä 19 v paljastikin ongelman, eli poitsu on vielä lapsi. 

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Jos sä et arvosta itseäsi, niin sun mieskään ei arvosta sua. Ihan sama, vaikka näyttäisit siltä VS:n kauneimmalta mallilta. Tsempit sulle.

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen jätkän ongelma puolestaan on? Miksi hän roikkuu ihmisessä, joka on häntä ala-arvoisempi? Surkean itsetunnon pönkitystäkö?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.