poikaystävästäni paistaa läpi, että hän ajattelee olevansa parempi kuin minä
Kommentit (33)
Eikö näin kuulu ollakin, vai haluatko puolison joka kokee olevansa sua huonompi? Riippumatta siis siitä miten todellisuudessa asian laita on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roikutko stauksessa, lompakossa vai molemmissa? Oman tason mies ei kelpaa vitosen lissulle?
Mikä sen jätkän ongelma puolestaan on? Miksi hän roikkuu ihmisessä, joka on häntä ala-arvoisempi? Surkean itsetunnon pönkitystäkö?
Nuori, kaunis, hoikka ja kokoonsa nähden isot rinnat sekä seksissä aulis toteuttamaan miehen toiveet...oisko noi syynä?
Tässä tapauksessa hän ei edes välttämättä koe olevansa niinkään parempi. On vaan ajattelematon ja muutoin itsekäs.
Yleensä tuo paremmuusilluusio ilmenee esim. Toisen ammatin tms vähättelynä ja vastaavasti kokee itse olevansa korvaamaton omalla alallaan.
Ehkä poikaystäväsi ei vaan tajua käyttäytyvänsä itsekkäästi ja sinua esineellistävästi. Taidatte olla myös aika nuoria ja ehkä poikaystävä ei ole vielä kypsynyt tarpeeksi sinuun nähden.
Suurin osa miehistä kuvittelee olevansa parempia kuin naiset. Tasa-arvo on aika uusi juttu ja ei juurikaan näy miesten asenteissa naisia kohtaan. Lakeja voidaan keksiä joilla nainen olisi tasa-arvoisemmassa asemassa miehen kanssa, mutta miten muutat syvään juurtuneita asenteita. Kurjinta on se kuinka nämä asenteet siirtyvät isältä pojalle, sukupolvelta toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä kuvittelee olevansa parempia kuin naiset. Tasa-arvo on aika uusi juttu ja ei juurikaan näy miesten asenteissa naisia kohtaan. Lakeja voidaan keksiä joilla nainen olisi tasa-arvoisemmassa asemassa miehen kanssa, mutta miten muutat syvään juurtuneita asenteita. Kurjinta on se kuinka nämä asenteet siirtyvät isältä pojalle, sukupolvelta toiselle.
Isäni arvosti minua. Mieheni arvostaa sekä minua että tytärtämme. Millä tavoin tasa-arvo on uusi juttu, olen 50 v. naispuolinen DI enkä ole törmännyt syrjintään, päinvastoin.
Noilla spekseillä mene nunnaluostariin, ota rikas setämies jota seksi ei enää kiinnosta tai hommaa Naisasialiitto Unionin jäsenkirja ja mussuta karvamattoa..
Olen alkanut vasta nyt siis arvostaa itseäni ja nykyään poikaystäväni kohtelee minua jo hyvin. Vaadin häneltä enemmän enkä suostu olemaan kynnysmattona.
Tuleeko suhde toimimaan tällaisella historilla, mitä luulette
ap
Tottakai mies lähtökohtaisesti on naista parempi oikeastaan lähes kaikessa. Nainen kuitenkin voi kehittää itseään, ja miehet ovat nykyään aika laiskoja, koska ovat huomanneet että tekemättä mitään tulee toimeen myös aivan mainiosti.
Tämän takia miehillä on usein illuusio että he olisivat naista parempia automaattisesti vielä nykypäivänäkin, mutta eivät tajua sitä että naiset tekevät töitä uskomattoman paljon päästäkseen miesten ohi. Toki lähtökohdat miehille ovat helpommat, ja pienellä vaivalla hän kyllä ottaa paikkansa asiassa kuin asiassa. Totuus on se että mies on aina naista parempi asiassa kuin asiassa, jos vain viitsii. Nykymies harvoin enää viitsii.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai mies lähtökohtaisesti on naista parempi oikeastaan lähes kaikessa. Nainen kuitenkin voi kehittää itseään, ja miehet ovat nykyään aika laiskoja, koska ovat huomanneet että tekemättä mitään tulee toimeen myös aivan mainiosti.
Tämän takia miehillä on usein illuusio että he olisivat naista parempia automaattisesti vielä nykypäivänäkin, mutta eivät tajua sitä että naiset tekevät töitä uskomattoman paljon päästäkseen miesten ohi. Toki lähtökohdat miehille ovat helpommat, ja pienellä vaivalla hän kyllä ottaa paikkansa asiassa kuin asiassa. Totuus on se että mies on aina naista parempi asiassa kuin asiassa, jos vain viitsii. Nykymies harvoin enää viitsii.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olette hereroita ja siten sinä olet nainen niin poikaystäväsi on todennäköisyyksien mukaan oikeassa.
Miten miesten "paremmuus" on todistettu?
Näinä kulttuurirelativismin aikoina on tietenkin vaikea sanoa, että mikä on parempi. Mutta sanotaan niin että jos suosit modernia elämäntapaa kivikautiseen niin se on miesten ansiota että voit ylipäätään tehdä sen valinnan.
Oletko ap kertonut mietteesi poikaystävällesi? Mikään ei muutu, jos et suutasi avaa, miehet tai pojat eivät lue ajatuksia..