Onkohan Maisa Torpalla nännejä ollenkaan? :o
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Jari-Matti-Latvala-ja-Maisa-Torppa-k…
Jotenkin oudolta näyttää, nuo bikinit on niin pienet tisseihin verratttuna, että kyllä ne näykyisi jo "tuossa kohdassa"..
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan kiinnostaa mitä sen exälle kuuluu. Onkohan vielä vankeudessa?
Maisahan näyttää instakuvissaan ihan nätiltä, mutta niissä kuvissa joita ei ole muokattu, näyttää ihan pubiruusulta.
Miksi vankeudessa? Siis se lapsen isä vai joku aiempi ex?
ei hullumman näköinen ylävarustus.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan kiinnostaa mitä sen exälle kuuluu. Onkohan vielä vankeudessa?
Maisahan näyttää instakuvissaan ihan nätiltä, mutta niissä kuvissa joita ei ole muokattu, näyttää ihan pubiruusulta.
'
Ei se eksä enää missään vankeudessa ole, oli tutkintavankina hetken aikaa, aikaa sitten. Lopputulemaa ei ole vielä tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Aika surkeassa tikissä tuo neito on. 25-vuotias? Näyttää 35-vuotiaalta.
Meinasin just sanoa, että naisilla on kyllä helppoa.
Tuolla olemuksella yksi Suomen seksipommeista.
Maisa Torpan entisen exän tunnen kyllä. Ei ollut kuin vähän aikaa tutkintovankeudessa. Syytettynä oli jonkun toisen itsemurhasta joka ei muka ollutkaan itsemurha. isän mukaan itsemurhaviesti ei ollut hänen poikansa kirjoittama Tämä tapahtui 2000 luvun alkupuolella
25??
Ja niin kulunut naama jo julkisuudessa. Totta muuten, että ennemmin kolmevitoselta kuin kaksikymppiseltä, ehkä orastavaa sidukkapehmeyttä myös- Saa varoa, ettei käy kalinaiset.
Tissit ehkä tehty jossain Virossa ja nännit jäi silleen alaviistoon?
Olen nähnyt sellaiset livenä.
Näyttää kyllä tosiaan nykyään yli nelikymppiseltä, ihan hirveä variksenpelätin. Mutta vaikka olisi maailman kaunein, on silti ruminta mitä maa päällään kantaa, hylkäsi pienen lapsensa
Vierailija kirjoitti:
Aika surkeassa tikissä tuo neito on. 25-vuotias? Näyttää 35-vuotiaalta.
25v? Ei voi olla! :O Minä olen 34v enkä minäkään näytä noin vanhalta! :O
Mika kirjoitti:
Maisa Torpan entisen exän tunnen kyllä. Ei ollut kuin vähän aikaa tutkintovankeudessa. Syytettynä oli jonkun toisen itsemurhasta joka ei muka ollutkaan itsemurha. isän mukaan itsemurhaviesti ei ollut hänen poikansa kirjoittama Tämä tapahtui 2000 luvun alkupuolella
Siis eikö kysymys ollut siitä laitettiinko poika köyden varaan vai menikö siihen itse, omasta halustaan.
Niin upeaa lihaa saa rallikuski painaa että kateeksi käy. Varmasti tekee kaikkea irstasta mitä on elokuvista oppinut ja aivan 100% varmasti tuo palkintopyörä suostuu kaikkeen. Ihanaa! Olen niin kateellinen! Paska haisee ja lätinä käy
On tuo Latvalakin varmaan ihan täys juntti. Vähän rahaa tienannut ja nyt on merkkiä päällä. On Calvin Kleinia ja Abercrombieta. Ei sovi noin tyylitajuttomalle ihmiselle.
Nuohoo varmasti kaikki kolot ja sopukat läpi. Kunnon koira, kieli käy siellä minne valo ei paista.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kyllä tosiaan nykyään yli nelikymppiseltä, ihan hirveä variksenpelätin. Mutta vaikka olisi maailman kaunein, on silti ruminta mitä maa päällään kantaa, hylkäsi pienen lapsensa
Häh, kenellä se baby sitten on?
Asuuko ton Maisan lapsi sen ex miehen luona? Koko ajan muija pyörii ulkomailla niin ei varmaan lapsi oikein mahdu tuollaiseen elämään
Vierailija kirjoitti:
On tuo Latvalakin varmaan ihan täys juntti. Vähän rahaa tienannut ja nyt on merkkiä päällä. On Calvin Kleinia ja Abercrombieta. Ei sovi noin tyylitajuttomalle ihmiselle.
Sitä itsekin ajattelin. Ei suomalaiselta rallikuskilta voi mitään trendi/tyylitietoutta odottaa. Ostetaan vaan kaikkea missä on kalliimpi hintalappu.
HAh, oliskin pienet tissit :D elämä olisi helpompaa...Itse muuten kirjoitat tuossa, että tissit eivät ole ihminen niin miten tuo "vaikutti mukavalta ja sympaattiselta" liittyy Maisan tisseihin?
ap