Mulla on luonnostaan todella pieni vyötärö. XS-koon paidankin pussittaa vyötäröltä.
Rakastan vyötäröäni, ja huomaa että muidenkin katse hakeutuu siihen. Varsinkin miesten (joo, myös sun miehesi! 😉) Hoikka tiimalasivartalo, god I love being me! Kasvoistakin olen kaunis, myönnetään.
Kommentit (30)
Sama vika, mutta avasin keskustelun vain nähdäkseni josko täältä saisi vinkkejä mistä ostaa istuvia paitoja.
Pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Sama vika, mutta avasin keskustelun vain nähdäkseni josko täältä saisi vinkkejä mistä ostaa istuvia paitoja.
Pettymys.
Hyvä idea! Vinkatkaa ihmeessä. Minäkin kaipaan OIKEASTI ihonmyötäisiä vaatteita hoikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettymys.
Hyvä idea! Vinkatkaa ihmeessä. Minäkin kaipaan OIKEASTI ihonmyötäisiä vaatteita hoikalle.
T. Ap
Sama vika, vy minulla 62cm. kireämmät XS paidat eivät mene perseen kohdalta ja tisseistäkin tekee tiukkaa, pakko pitää löysemmän mallisia tai sitten ottaa kokoa isompi.
Olen muutaman kerran nähnyt paikallisessa kauppakeskuksessa tytön, jolla on todella kapea vyötärö. Se on niin kapea, että näyttää kuin se olisi saatu aikaan korsetilla, mutta koska hänellä on ollut päällä t-paita, ei se ole ollut mahdollista. Lantio hänellä näyttää olevan aika normaali. Huomaan kyllä, etten ole ainoa, joka siihen kiinnittää huomiota, koska näky on niin erikoinen. Hyvät geenit on tyttö saanut.
No mulle taas mies sanoo, että näyttää kuin se menisi katki kohta, on niin paljon pienempi kuin muu kroppa
"se 62cm"
haha mun vyötärö on 53 cm ja lantio sitten 88 cm :D tissejä mulla ei kyllä ole nimeksikään mutta onneksi olen ihan siedettävä kasvoista(kai?).
tyttö15v kirjoitti:
haha mun vyötärö on 53 cm ja lantio sitten 88 cm :D tissejä mulla ei kyllä ole nimeksikään mutta onneksi olen ihan siedettävä kasvoista(kai?).
Kuinka pitkä olet? Yleensä vähän lyhyemmillä on pienempi vyötärökin, vaikka muuten olisivatkin isompia.
tyttö15v kirjoitti:
Olet vasta 15-vuotias, joten tilanne voi vielä muuttua, jos et ole vielä kasvanut loppuun. Sitä paitsi yleensä kapea vyötärö/leveä lantio on aika hyvä yhdistelmä eli en sitä haitaksi laskisi. :)
istuvien kauluspaitojen löytäminen normikaupoista on sulamahdottomuus. Kerran menin lasten HM liikkeeseen ja pieni tyttö katsoi minua hyvin pitkään marssiessani sovituskoppiin. No ei ollu nekää tietenkää istuvia kuten voi kuvitellakkin
Vierailija kirjoitti:
Sama vika, vy minulla 62cm. kireämmät XS paidat eivät mene perseen kohdalta ja tisseistäkin tekee tiukkaa, pakko pitää löysemmän mallisia tai sitten ottaa kokoa isompi.
Tuttu ongelma, mulla lantio S, vyötärö XS ja rinnanympärys M. Yritäpä siinä jotain sopivaa kotelomekkoa etsiä.
Vierailija kirjoitti:
tyttö15v kirjoitti:
Kuinka pitkä olet? Yleensä vähän lyhyemmillä on pienempi vyötärökin, vaikka muuten olisivatkin isompia.
oon 165 cm ''pitkä'' ja olen aikalailla samankokoinen kuin äitinikin eli tää johtuu kai geeneistä.
tyttö15v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tyttö15v kirjoitti:
oon 165 cm ''pitkä'' ja olen aikalailla samankokoinen kuin äitinikin eli tää johtuu kai geeneistä.
Ole tyytyväinen, oikein hyvät mitat, lantion kuuluukin olla paljon paljon isompi kuin vyötärön.
Oma vyötäröni on 58cm, lantio kai 88cm. Enpä ole järin erikoisena pitänyt.
tyttö15v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tyttö15v kirjoitti:
Itse olen 167 senttiä, vy 67 senttiä ja lantio 97 senttiä. Voin riemumielin vaihtaa pari senttiä pituudestani sinun vyötäröösi ja lantioosi. ;)
Istuvien paitojenkin (etenkin kauluspaidat, pitäis varmaan mittatilauksena teettää) löytäminen on jo vaikeeta, mutta voi että kun yrittää löytää vyötäröltä istuvan mekon. Etenkin huomasin ongelman juhlamekkojen kanssa, kaikki sovittamani XXS kokoiset mekot roikkui päällä, ja lopulta mekkoa oli pakko kaventaa vyötäröltä yli 5cm. Mikä extraextrapieni se muka on, jos 60-63cm vyötärö on liian kapea, onko kalliimmissa mekoissa aina joku kavennusvara jätetty tahallaan?
Toisessa XXS kokoisessa mekossa jonka ostin H&M:ltä vyötärö on sopiva, mutta pienetkin tissit litistyy ikävästi. Pyh.
0/5