Vierailija

En ole koskaan nähnyt suomalaisia appelsiineja kaupan hyllyillä. Aina hirveä haloo jostain israelilaisista appelsiineista!

Samoin vaikka banaanit ja ihan yksinkertaiset viinirypäleet. Suomeen rahdataan raakoja banaaneja kypsymään. Miksi?

• ylös 9
  • alas 2

Kommentit (9)

Vierailija

No tuota noin. Heti kun saat banaanin tai appelsiinin kasvamaan Suomessa, niin lupaan ostaa sellaisen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suomeen rahdataan raakoja banaaneja kypsymään. Miksi?

Koska, jos ne laivattaisiin kypsinä, ne olisivat syömäkelvottomia saapuessaan Suomeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt suomalaisia appelsiineja kaupan hyllyillä. Aina hirveä haloo jostain israelilaisista appelsiineista!

Samoin vaikka banaanit ja ihan yksinkertaiset viinirypäleet. Suomeen rahdataan raakoja banaaneja kypsymään. Miksi?

Ja mistähän tämä voisi johtua? Oletko koskaa miettinyt asiaa ihan omatoimisesti?

Vierailija

Minä taas oon ootellu kotimaisia luomumeloneja saapuvaksi valikoimaan. Kuten vaikka cantaloupea tai hunajamelonia. Ei vaan löydy ei :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä taas oon ootellu kotimaisia luomumeloneja saapuvaksi valikoimaan. Kuten vaikka cantaloupea tai hunajamelonia. Ei vaan löydy ei :(

Niinpä!

Vierailija

Suomessa appelsiinien ym. kasvattaminen kasvihuoneissa tulisi niin kalliiksi (ja energiaa palaa...) että niitä ei kukaan ostaisi. Näin rautalangasta väännettynä.

Vierailija

Itse en juo kahvia, koska sitä ei koskaan kasvateta Suomessa. Harmi, koska pidän kahvista. Mitä vikaa suomalaisessa havumetsässä kasvatetussa kahvissa olisi? Miksi pitää aina olla jotain höpöpösademetsäkahvia maailman toiselta laidalta? KYSYN VAAN.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.