Vierailija

Ollaan miehen kanssa käytetty tarvittaessa vuosia tiettyä kondomimerkkiä (varmaan kaikki aikoinaan testattu) ja nyt ykskaks mies oli ostanut uutta merkkiä jota haluaa käyttää, vaikka aiempia kortsujakin on tallella. Miksi? No tietty mulla on omat epäilykseni, mutta...

• ylös 2
  • alas 5

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt ne epäilykset vaan, koska mua naurattaa jo valmiiksi.

Jaa naurattaa :D
No minäpä epäilen, että on käyny vierahissa. Aika pian tämän kumivaihdon jälkeen mies oli työmatkalla ja eipä näkynyt siitä bonareita palkkakuitissa.. tosin joskus tulevat parin kk viiveeellä.. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No minäpä epäilen, että on käyny vierahissa. Aika pian tämän kumivaihdon jälkeen mies oli työmatkalla ja eipä näkynyt siitä bonareita palkkakuitissa.. tosin joskus tulevat parin kk viiveeellä.. ap

Kannattaakohan teidän olla yhdessä ollenkaan jos luottamus on tuota luokkaa??

• ylös 21
  • alas 1
Vierailija

Jos sulla on niin tyhmä mies, että a)ostaa eri merkkisiä kortsuja sivupanoa varten b)käyttää niitä sun kanssa ,joutaakin laittaaa kiertoon. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Avaatko nyt vähän tätä ajatuksenjuoksuasi niille, jotka eivät ole käyneet naisten logiikasta kuin alkeiskurssin?

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kannattisiko sinun, AP, kuitenkin puhua asiasta miehesi kanssa? Tuskin me täällä palstalla nähdään mistään kristallipalloista, että on ko miehesi pettänyt vai ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on niin tyhmä mies, että a)ostaa eri merkkisiä kortsuja sivupanoa varten b)käyttää niitä sun kanssa ,joutaakin laittaaa kiertoon. 

Samaa mieltä mut asia pitäisi ensin varmistaa. Ap

Vierailija

Meillä minä sain työni puolesta makukondomeja, ne katos. Ajattelin että tää keneen niitä käyttää ei osaa suihin😂

Vierailija

Se on käyny panee jotain jota varten kumit ostanu ja tykänny kokemuksesta ja haluu nyt kokea samaa uudelleen sun kaa. Laskitko kumit?

Vierailija

Mä on vuosia tykännyt Valion vanilijakermajäätelöstä. Mutta nyt yks- kaks päätinkin ostaa nugaa -jäätelöä. Aattelin tarjota siitä ystävälleni, jolle olen monta kertaa tarjonnut vanilijakermajäätelöä kinuskin tai mansikoiden kanssa. Mutta taidankin syödä yksin, kun varmaan alkaisi pian epäielmään jotain. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Bonareita työmatkasta?

Vierailija

Miehet joskus haluavat vaihtelua, sinun miehelle uusi kortsumerkki toi sitä riittävästi. Mutta hei vedä tosta riita ja ihmettele jos miehesi odottaa sun pyytävän anteeksi turhaa epäilyäsi. Kaunista ja kuumaa kesää

bonarit = päivärahat = rahat jotka meni matkalla ruokaan?

Vierailija

Olisiko kannattanut kertoa millaisia ne kondomit ovat? Ovatko uudet kondomit juomutettuja, ohuita tai muuten vaan parempia?

.

Jos pelottaa että mies pettää, kannattaa laskea kondomit. Tai erota, mikäli luottamusta ei vaan ole.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.