Feministinen puolue perustettu
http://www.feministinenpuolue.fi/
Vesi kielellä odotan avauksia, jotta siis pääsee nauramaan kippurassa.
Kommentit (10)
Totta, miesvihaulisijan viestejä varten pitää tehdä riittävästi popcornia :D
Vierailija kirjoitti:
Minä odotan pääseväni äänestämään :)
Hyvä, hyvä. Joku Katju Aro kun saataisiin eduskuntaan, niin sitä viihteen määrää ja naurun räkätystä. EmmaVeronika KariHonkasalot ei olisi mitään.
Suoraan sanottuna on vähän säälittävää tehdä oma puolue rasismi- ja feminismikitinälle, kun vihreät ja vasemmistoliitto ovat jo tähän erikoistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, hyvä. Joku Katju Aro kun saataisiin eduskuntaan, niin sitä viihteen määrää ja naurun räkätystä. EmmaVeronika KariHonkasalot ei olisi mitään.
Todella hyvä, että olet valinnut mainostaa puoluetta ;) En itsekään vielä tiennyt, että sellainen on perustettu.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna on vähän säälittävää tehdä oma puolue rasismi- ja feminismikitinälle, kun vihreät ja vasemmistoliitto ovat jo tähän erikoistuneet.
Ehkäpä tänne saadaan kaikkein absurdeimmat tapaukset ja lohkeaa vielä tiukempaa settiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella hyvä, että olet valinnut mainostaa puoluetta ;) En itsekään vielä tiennyt, että sellainen on perustettu.
Tuohan on vain ääni pois Vihreiltä tai Vasemmistoliitolta. Mitään konkreettista valtaa tämä viritelmä ei tule saamaan. Siksi voi huoletta laittaa.
Saa taas nauraa rajakkien hysteeriselle ulinalle.
Minä olen jo pidemmän aikaa ihmetellyt, että eikö kukaan palstan miehistä perusta Miesten puoluetta? Pääsisitte kunnolla parantamaan miesten asemaa, se kun ei palstalla räkyttämällä toimi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jo pidemmän aikaa ihmetellyt, että eikö kukaan palstan miehistä perusta Miesten puoluetta? Pääsisitte kunnolla parantamaan miesten asemaa, se kun ei palstalla räkyttämällä toimi.
Meillä valkoisilla kokolihaa syövillä heteromiehillä onkin jo kaikki valta. Olemme ainoa ryhmä, jota voi arvostella pelkäämättä rasisti-, naisviha yms. syytöksiä. Me olemme kuin lempeä isä, jolle voi aina valittaa, kun maailma hakkaa vastaan. Ja me olemme myös niitä joita voi syyttää omista epäonnistumisistaan.
Kääntykää siis meidän puoleemme ja syyttäkää milloin mistäkin. Me lohdutamme.
Meidän rahkeemme kestävät, niinkuin on aina ennenkin kestänyt.