Onko muita, joita häiritsee miehen riippuvat kassit?
Mieheni on 43-vuotias ja tässä muutaman vuoden aikana olen pannut merkille, että hänen kiveksensä ovat alkaneet roikkumaan enemmän ja enemmän. Nuo pahasti roikkuvat kassit häiritsee yhdynnässä lähetyssaarnaaja-asennossa. Etenkin jos mies on ottanut vielä pari olutta ja harrastamme seksiä niin kassit roikkuvat tosi pitkänä. Lähetyssaarnaaja-asennossa häiritsee kun hikiset kivekset roikkuu ja hieroo tuolla peppuvaossani. Se on todella ärsyttävä tunne ja häiritsee yhdynnässä. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Onko keinoja saada pusseja napakammiksi?
Kommentit (31)
Ei todellakaan. Upeat ja kiihottavat. Isokassisen mies on kokemukseni mukaan pääsääntöisesti iso muualtakin
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Upeat ja kiihottavat. Isokassisen mies on kokemukseni mukaan pääsääntöisesti iso muualtakin
Riippupallinen ei ole synonyymi isopalliselle. Hyi!
Pankaa takaapäin doggystyle, niin ne kassit lätkyttävät ihan oikeaan kohtaan.
Mitenkäs aloittajan omat tissit ja häppärit? Roikkuu myös säkkeinä?
Vierailija kirjoitti:
Pankaa takaapäin doggystyle, niin ne kassit lätkyttävät ihan oikeaan kohtaan.
Todellakin, juuri niin
Jep, sellaiset isot ja kiinteät on ihanat...Nams...
hyi hitto. vanhan miehen pallit! muutuuvat viela ruskeiksi variltaan.
Nykyinen poikaystävä on vasta päälle parikymppinen ja kassit roikkuvat jo todella paljon... Ei kai ne enää vanhetessa voi laskea enempää? Roikkuvat pian maassa asti
Yhden kerran tunsin mieheni kassit kun osuivat muhun joka työntökerralla. Kiihotti aivan saatanasti ja sain orkun aika nopeasti. Asento oli perinteinen lähetyssaarnaaja, mutta peppuni oli kahden sängyn välissä eli hieman alhaalla. Se tuntui niin hyvältä.
Mitä mitä? Riippuvat kassithan on seksikkäät!
Uita jääkulhossa, kyllä kiipee kullin juureen
Roikkuvista palleista tulee laadukkaampia siittiöitä, ehkäisy on tärkeämpää roikkupallien kanssa.
Itsellä on muovikassipallit ja myös lapsia on herkästi tullut.
Siis mieluummin roikkupallit kuin kääpiöpallit. Tapasin kerran miehen jolla oli todella pienet pallit. Sellaiset pähkinät Niin kuin pikkupojalla. Onneksi sillä oli upean paksu penis, mutta niiden pallien hyväily yökötti. Hän kävi ihan lääkärissä niiden vuoksi. Oli kuitenkin saanut kaksi lasta, että oli ne ihan toimivat.
Minulla taas on isot pallit mutta alimittainen penis. Ei ole tahtiä haitannut. Temppuvalinnassa minulla kun löytyy.
Minuakin häiritsee jo ajatuskin miehesi kasseista. Omien kanssa olen kyllä ihan sinut.
ei. ei toi "häiritse yhtään" (normaalia) , mutta.
tämä häiritsee:
(_somessa- akkojen noi kaikki 'oma_PERSE'?? kuvat) ?
Kerro. ..mikäkaikkia naisia oikein vaivaa?
(_'hullujako_noi kaikki naiset ovat_niideperseinee..')
Vaimo riippuvat tissit häiritsee kyllä.
Miehelläni on tosi riippuvat kivekset. Onhan ne vähän koomisen näköiset, mutta olen tottunut jo. Lähärissä aluksi jopa kutitti kun pallit hinkkasi ja haittasi keskittymistä. Iso kalukin onneksi löytyy tasapainottamaan kokonaisuutta.
Ei oikeastaan. Suosittelen kokeilemaan takaapäin asentoa, itseäni kiihottaa kovasti kun miehen raskaat kassit osuvat minuun aktin aikana.