Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska sinusta alkoi tuntua vanhalta?

Vierailija
16.06.2016 |

Itse aloin tuntea itseni henkisesti vanhemmaksi n.20 v, kun huomasin etten enää pysynyt kärryillä nuorten jutuissa ja ilmiöissä, ja yhteiskunnalliset asiat alkoivat kiinnostaa aivan eri tavalla. Fyysisesti koen, että olen parhaat päiväni nähnyt 23-vuotiaana; paino pysyy sitkeästi ylempänä ja sellua on alkanut tulla hurjasti, vaikka terveelliset elämäntavat ovat pysyneet samana. Iho on sameampi ja kasvot jotenkin uurteisemmat, vaikkei varsinaisesti ryppyjä.

Mites teillä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46 ja enimmäkseen en tunne itseäni ollenkaan vanhaksi. Mutta sitten on tilanteita, joissa huomaan, että ei tässä enää mitään nuoria tyttöjä olla. Tämä on esim. silloin, kun näen jonkun vanhan tutun ensimmäistä kertaa 20 vuoden tauon jälkeen ja näen naamasta, että hän on vanhentunut. Itsekin olen vanhentunut, mutta se ei ole tapahtunut kertaheitolla, niin sitä ei samalla tavalla huomaa. Toinen, missä oman vanhuuden huomaa jatkuvasti on se, että nuoria miehiä tulee katsottua sillä silmällä, että kuka olisi hyvä vävyksi :-D

Vierailija
22/23 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v. ja tunnen itseni vanhaksi henkisesti, en fyysisesti. Vaihdoin työpaikkaa, entisessä olin "nuorisoa", uudessa vanhemmasta päästä. Kyllä tunnen itseni täti-ihmiseksi 10-15 vuotta nuorempien seurassa. Ja ulkopuoliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmiä...(en sano mitä,mille ja keille), mutta  sen,että kuitenkin aivan  hukkaan heitettyjä helmiä ovat täällä...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi