Oon niin toivottoman ihastunut fysioterapeuttiini
:( enkä voi tehdä tälle asialle oikein mitään, tuskin tunne on edes molemminpuolinen, oon häntä paljon nuorempi. En edes ihastu helposti, tää ihminen vaan vaikuttaa sellaiselta, kenen kanssa olisi hyvä olla ja tuntuu että meillä on jotenkin paljon yhteistä. Ja muutenkin hän on tosi ihanan oloinen ihminen.
No, aina voi haaveilla..
Kommentit (17)
Toi oli kun minun kirjoittama!!Mies vaan ei ole terapeutti vaan Charlie Watts♡
Mielenkiinnosta, mistä kaupungista? Koska olen samassa tilanteessa kuin sinä :D
Asikassuhteessa syttyy toisinaan tuollaisia tunteita. Parempi pitää omana tietona, jos ei halua sekoittaa omaa ja muiden elämää.
Mee kyttää asunnon luo ja seuraa kun menee juottolaan ja isket.
Miten susta voi tuntua, että teillä on paljon yhteistä jos toinen tekee työtään? Jutteletteko elämästä ja maailmankatsomuksesta vai wtf?
En vain pysty tekemään mitään, nimenomaan pelkään että sekoittaisin hänen elämänsä ja suhtautumisensa työhönsä. Voikun hän vain jotenkin tietäisi tunteistani.
En tiedä tunteeko hän samoin, välillä on tuntunut siltä mutta voihan hän olla ihmisenä vaan todella miellyttävä jne.
Anna hänen tehdä aloite älä mene ite sohlaamaan mitään!
On fyssarien, hierojien yms. tapauksissa aika yleistä, että asiakas ihastuu. Et ole ensimmäinen. Mutta selvähän se, ettei sovi työajalla häiritä iskuyrityksillä, eivätkä he voi alkaa pokailla asiakkaitaan.
Mulle kävi joskus niin, että tunsin vetoa kiropraktikkooni. Törmättiin sitten sattumalta vapaa-ajalla baarissa ja siitä kehittyikin pitkä seksisuhde. Vapaa-ajalla tutustuminen on nähdäkseni ainoa vaihtoehto, jos jotakin haluaa yrittää
Ikäero ei haittaa, jos olette molemmat täysi-ikäisiä. Paitsi tietty jos kyse jostain 25-30 vuoden ikäerosta. Asiakassuhde tässä on se suurempi ongelma.
Kuulostaa ihan siltä että ap:llä ei ole hirveästi kokemusta mukavista ihmisistä, ja nyt sitten ihastutaan toivottomasti. Ikään kuin tämä ihminen olisi ainutlaatuinen ja erikoisen ihana. Vaikka vastaavia ihmisiä on pilvin pimein.
Vierailija kirjoitti:
Miten susta voi tuntua, että teillä on paljon yhteistä jos toinen tekee työtään? Jutteletteko elämästä ja maailmankatsomuksesta vai wtf?
Kyllä olemme jutelleet jonkun verran, ja ymmärrän sen hyvin että tällaisissa tilanteissa voi ihastuksia syntyä. Jotkut ihmiset vaan kolahtaa, asemasta riippumatta.
Anna palaa! Voisko se tuntea samoin?