Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin toivottoman ihastunut fysioterapeuttiini

Vierailija
15.06.2016 |

:( enkä voi tehdä tälle asialle oikein mitään, tuskin tunne on edes molemminpuolinen, oon häntä paljon nuorempi. En edes ihastu helposti, tää ihminen vaan vaikuttaa sellaiselta, kenen kanssa olisi hyvä olla ja tuntuu että meillä on jotenkin paljon yhteistä. Ja muutenkin hän on tosi ihanan oloinen ihminen.

No, aina voi haaveilla..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa! Voisko se tuntea samoin?

Vierailija
2/17 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli kun minun kirjoittama!!Mies vaan ei ole terapeutti vaan Charlie Watts♡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta, mistä kaupungista? Koska olen samassa tilanteessa kuin sinä :D

Vierailija
4/17 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asikassuhteessa syttyy toisinaan tuollaisia tunteita. Parempi pitää omana tietona, jos ei halua sekoittaa omaa ja muiden elämää.

Vierailija
5/17 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sitä rajaa ylittää?

Vierailija
6/17 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee kyttää asunnon luo ja seuraa kun menee juottolaan ja isket.

Vierailija
7/17 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten susta voi tuntua, että teillä on paljon yhteistä jos toinen tekee työtään? Jutteletteko elämästä ja maailmankatsomuksesta vai wtf?

Vierailija
8/17 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain pysty tekemään mitään, nimenomaan pelkään että sekoittaisin hänen elämänsä ja suhtautumisensa työhönsä. Voikun hän vain jotenkin tietäisi tunteistani.

En tiedä tunteeko hän samoin, välillä on tuntunut siltä mutta voihan hän olla ihmisenä vaan todella miellyttävä jne.

Vierailija
9/17 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänen tehdä aloite älä mene ite sohlaamaan mitään!

Vierailija
10/17 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On fyssarien, hierojien yms. tapauksissa aika yleistä, että asiakas ihastuu. Et ole ensimmäinen. Mutta selvähän se, ettei sovi työajalla häiritä iskuyrityksillä, eivätkä he voi alkaa pokailla asiakkaitaan.

Mulle kävi joskus niin, että tunsin vetoa kiropraktikkooni. Törmättiin sitten sattumalta vapaa-ajalla baarissa ja siitä kehittyikin pitkä seksisuhde. Vapaa-ajalla tutustuminen on nähdäkseni ainoa vaihtoehto, jos jotakin haluaa yrittää

Vierailija
11/17 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero ei haittaa, jos olette molemmat täysi-ikäisiä. Paitsi tietty jos kyse jostain 25-30 vuoden ikäerosta. Asiakassuhde tässä on se suurempi ongelma.

Vierailija
12/17 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan siltä että ap:llä ei ole hirveästi kokemusta mukavista ihmisistä, ja nyt sitten ihastutaan toivottomasti. Ikään kuin tämä ihminen olisi ainutlaatuinen ja erikoisen ihana. Vaikka vastaavia ihmisiä on pilvin pimein.

Vierailija
13/17 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/17 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten susta voi tuntua, että teillä on paljon yhteistä jos toinen tekee työtään? Jutteletteko elämästä ja maailmankatsomuksesta vai wtf?

Kyllä olemme jutelleet jonkun verran, ja ymmärrän sen hyvin että tällaisissa tilanteissa voi ihastuksia syntyä. Jotkut ihmiset vaan kolahtaa, asemasta riippumatta.

Vierailija
15/17 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa nyt ap, mikä kaupunki?

Vierailija
16/17 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere?

Vierailija