Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastin seksiä naisen kanssa, ja huh, miten ERILAISELTA

Vierailija
25.02.2006 |

voi toisen naisen pimppa tuntua omaan verrattuna! Siis sieltä sisältäkin, aivan erilainen kuin omani.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastan mielikuvitusseksiä tyydyttäessäni itseäni. Mut en mä uskalla hänelle aloitetta tehdä. Uuh...hänän nänninsä...

Vierailija
22/41 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois olla yhtä hyvä nuolija kun nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.24

Vierailija
24/41 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on rinnat joita voin hyvällä ja pimppi mitä voin nuolla. Sitä ei mies voi antaa. En ole tahdoton nukke, jolle vain tehdään asioita, väliä on myös sillä mitä itse voi tehdä ja mitä tyydytystä siitä saan.

Vierailija
25/41 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

selittää, kun kuitenkin vaan hehkutatte sitä " ihanaa kyrpää" . Jos ei ole kokeillut, ei voi tietää! Säälin niitä jotka ovat vain miesten kanssa koko elämänsä olleet..köyhää!

Vierailija
26/41 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on rinnat joita voin hyvällä ja pimppi mitä voin nuolla. Sitä ei mies voi antaa. En ole tahdoton nukke, jolle vain tehdään asioita, väliä on myös sillä mitä itse voi tehdä ja mitä tyydytystä siitä saan.

On miehelläkin rinta. Monilla miehillä on isommat rinnat kuin pienirintaisilla naisilla (olen käynyt gynekomastialeikkauksen) ja kaikilla miehillä on kehittyneemmät rintalihakset kuin naisilla. Minun mielestäni naisen rintakehän keinotekoinen erotisoiminen on noloa ja älyllisesti epärehellistä. Ikään kuin ei oikein uskottaisi naisen vartalon ja jalkovälin antiin joten pitää paisutella sitä naisen rinnan mystiikkaa.

Ja kuka kieltää sinua tekemästä miehelle asioita? Minusta tuo kommenttisi kuvastaa vain sitä että olet haluton, liian estynyt tai liian narsistinen (seksuaalisessa mielessä) oppiaksesi miehen psykologiaa ja koskettamista. Jos tietosi ja taitosi ovat edelleen 14-vuotiaan tasolla niin ehkä miehelle on helpompi käyttää sinua hervottomana nukkena (tosin osa miehistä on niin herkkiä ja empaattisia etteivät voi kiihottua tuollaisesta) mutta se on vain oman mielikuvituksesi köyhyyttä.

Mutta minusta hän selkeästi kirjoittaa siitä, että häntä kiihottaa naisvartalo. Ja sitä naisvartaloa et voisi hänelle miehenä tarjota. Turha siitä on häntä syyllistää tai moittia. Etsit vain sen seksikumppanisi muualta.

Vierailija
27/41 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi lesbot eroavat suhteistaan enemmän kuin heterot? Johtuuko siitä että tiivis oma skene ja noita houkutuksia sitten riittää?

Vierailija
28/41 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka saa kiksit naisista. Kyse ei ole naisen paremmuudesta mieheen nähden koska seksi syntyy jokaisen oman pään sisällä.

Sen näköisiä hiiriä ja sotanorsuja olen nähnyt tuolla kaupungilla suutelevan, että lesbosuhteen intohimo oikeasti syntyy joko rakkaudesta heillä tai siitä, että mikä tahansa naisen elin maittaa. Kyllähän jotkut miehetkin on vaan pillun perässä mutta tiedä sitten onko se onni ja autuus.

Joku sanoi että vain nainen osaa hyvää seksiä naisen kanssa, johtuuko siitä sitten että harva nainen osaa imeä miestä hyvin? Omn kokemukseni mukaan 1:20 naisista osaa vain tuon taidon, mutta pitäisikö miesten testata toisia miehiä siis mieluummin?

Vierailija
29/41 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen kehuu kyrvän makua, toinen pimpin. Kolmas nuolee peräreikiä.

Vierailija
30/41 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten eri älyllä meitä ihmisiä on siunattu

Vierailija
31/41 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka saa kiksit naisista. Kyse ei ole naisen paremmuudesta mieheen nähden koska seksi syntyy jokaisen oman pään sisällä.

Sen näköisiä hiiriä ja sotanorsuja olen nähnyt tuolla kaupungilla suutelevan, että lesbosuhteen intohimo oikeasti syntyy joko rakkaudesta heillä tai siitä, että mikä tahansa naisen elin maittaa. Kyllähän jotkut miehetkin on vaan pillun perässä mutta tiedä sitten onko se onni ja autuus.

Joku sanoi että vain nainen osaa hyvää seksiä naisen kanssa, johtuuko siitä sitten että harva nainen osaa imeä miestä hyvin? Omn kokemukseni mukaan 1:20 naisista osaa vain tuon taidon, mutta pitäisikö miesten testata toisia miehiä siis mieluummin?

Siitähän sinä sen tietäisit.

Itse tiedän ainakin sen, että naiset ovat 100 kertaa parempia suutelijoita kuin miehet.

T: melkein hetero nainen.

Vierailija
32/41 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän sinä sen tietäisit.

Itse tiedän ainakin sen, että naiset ovat 100 kertaa parempia suutelijoita kuin miehet.

T: melkein hetero nainen.

ja heteronainen olen myös. Eli kannattaa kokeilla sitä imuttelua miehen tekemänä, jos naiset ei kerran tyydytä. :)

Vierailija
33/41 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten te voitte nuolla pimppiä??? Mä nuolen kulliakin vain just pesun jälkeen ja vain tasan sen verran, ettei mitään nesteitä ala pukata suuhun. En kyllä pystyis kenenkään naisen rintojakaan nuolemaan. Hyi olkoon, miten öklöttävä ajatuskin. Eli kaitpa sitä pesunkestäviä heteroja ollaan :-)

sun miehesi voi hyväillä tai nuolla sua?? Hyi olkoon, miten ällöttävää!!

Miesparkasi...

Vierailija
34/41 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen kysymys. Miksei lesboseksi voi sisaltaa dildoja. On ihan eri asia, kun toinen nainen paneen sua dildolla tai mies panee sua omalla hepillaan.]

?

Vierailija
35/41 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2006 klo 23:46"]

voi toisen naisen pimppa tuntua omaan verrattuna! Siis sieltä sisältäkin, aivan erilainen kuin omani.

[/quote]

miten sitten tähän keskusteluun ajauduit?

Vierailija
36/41 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn ap:n kokemukseen täysin. Pimpoissa on eroja ja niin kaikki voi olla tosi hyviä! Samanlaiseen en ole törmännyt. Tosin olen mies, mutta naisen kanssa se on niin kivaa :)

Vierailija
37/41 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehelläkin rinta. Monilla miehillä on isommat rinnat kuin pienirintaisilla naisilla (olen käynyt gynekomastialeikkauksen) ja kaikilla miehillä on kehittyneemmät rintalihakset kuin naisilla. Minun mielestäni naisen rintakehän keinotekoinen erotisoiminen on noloa ja älyllisesti epärehellistä. Ikään kuin ei oikein uskottaisi naisen vartalon ja jalkovälin antiin joten pitää paisutella sitä naisen rinnan mystiikkaa.

Ja kuka kieltää sinua tekemästä miehelle asioita? Minusta tuo kommenttisi kuvastaa vain sitä että olet haluton, liian estynyt tai liian narsistinen (seksuaalisessa mielessä) oppiaksesi miehen psykologiaa ja koskettamista. Jos tietosi ja taitosi ovat edelleen 14-vuotiaan tasolla niin ehkä miehelle on helpompi käyttää sinua hervottomana nukkena (tosin osa miehistä on niin herkkiä ja empaattisia etteivät voi kiihottua tuollaisesta) mutta se on vain oman mielikuvituksesi köyhyyttä.

Vierailija
38/41 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin yksi monista naisen kanssa olemisesta haaveilleista ja se haave toteutii aika yllättäen, kun baarissa eräs nainen vietteli mut.

oli hyvä kokemus. naiset on todella aika aktiivisia ja jotenkin hieman härskejä sängyssä, ainkin tämä mun kokemus vahvistaa sen jonka joku muukin täällä kirjoitti.

todella kuumaa ja erilaista kuin miehen kanssa, intohimoista. ihanaa suutelemista, rintojen nuolemista ja suuseksiä.

miehistä pidän silti yhä enemmän, se ei muuttunut miksikään.

aika monet naiset on bi, joten kannattaa olla silmät auki ja flirttailla siihenkin suuntaan, jos haluaa kokeilla.

Vierailija
39/41 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa ja kutkuttaa ajatus seksistä naisen kanssa, tai ainakin siitä esileikkiosuudesta.. ehkä naisen kanssa onkin esileikkiä läpi koko touhun? Siis hyvässä mielessä.

Mutta siitäkään en pidä, että vähellään miehen ja naisen välistä seksiä ja miehiä. Todellakin se kuulostaa estyneeltä myös. Ehkäpä sellainen nainen ei ole osannut löytää miehestä näitä upeita puolia ja anteja, ehkei ole sopiva kumppani löytynyt tai omat estot liian rajoittuneita.

Toivoisin joskus pääseväni kokeilemaan naisten välistä rakkautta, vaikka paljon on opeteltavaa vielä tässä naisen ja miehen välisessäkin. Haaveita ja tavoitteita, unelmia ja mahdollisuuksia täytyy olla ;)

Vierailija
40/41 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun innoittamana (niin monia muitakin heterona itseään pitäviä voisi kiinnostaa..) alan katsella reilummin (ainakin hieman..) naisia sillä mielellä, pienellä flirtin poikasella. Olisi upeaa saada testata, miten voi suhteet ja tilanteet kehittyä naisen kanssa. Eihän sitä tiedä, mitä kaikkea voi vielä olla edessä;) Rohkaiskaas muutkin toiveikkaat mielenne, ei tiedä mitä vielä saadaan aikaan keskenämme!