Miksi naiset eivät enää tupakoi ja kaljoittele kuten ennen?
Melkein kaikki naiset tuntuvat nykyään syövän vain jotain tiukasti rajoitettua terveysruokaa ja treenaavan urheilua monta kertaa viikossa. Mihin ovat kadonneet ns. pahistytöt?
Kommentit (12)
Me ollaan niin hyviä saalita, että meidät on napattu aikaa sitten.
Kuka jaksaa sitä tauotonta diettaamista ja syömisten kyttäämisiä ja rasvailuja ja tuntien meikkailuja?
Onhan se bonusta. Paremman kumppanin löytämisen mahdollisuus parantunut, kun ei aina tarvitse pelätä kaljamahaista tervakeuhkoilijaa.
Nykyään naiset juo viinaa ja käyttää huumeita.
Miten joku juominen ja polttaminen tekee ihmisestä "pahiksen"? Mä olen ainakin ihan kiltti ja mukava ja "tavallinen" vaikka tykkäänkin juoda.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa sitä tauotonta diettaamista ja syömisten kyttäämisiä ja rasvailuja ja tuntien meikkailuja?
Tuskinpa vaan:D kyllä minäkin ennen kaljottelin ja poltin, mutta pidin samalla itsestäni huolta:) vähän ällöjä sellaiset pubiruusut joille ei ole mitään väliä miltä näyttää kunhan on kivassa pöhnässä:S
Höpön pöpön pöpö taas, on totta että tupakointi on vähentynyt ihan kaikilla myös naisilla, mutta naisten alkoholinkäyttö on lisääntynyt moninkertaisesti mitä ennenvanhaan juotiin. Naisten lisääntynyt alkoholinkäyttö näkyy kaikenlaisina lieveilmiöinä.
Lopetin kaljan koska lihotti ja tupakan koska se vanhentaa rajusti. En halua näyttää 50 v. 70 vuotiaalta.
Reilusti nuorempana molemmat aikoinaan maistuivat.
N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa vaan:D kyllä minäkin ennen kaljottelin ja poltin, mutta pidin samalla itsestäni huolta:) vähän ällöjä sellaiset pubiruusut joille ei ole mitään väliä miltä näyttää kunhan on kivassa pöhnässä:S
Pubiruusuhan sitä onkin, jos elämän suurin sisältö ei ole ulkonäkö!
Ja kyllä, mua oikeasti rasittaa välillä töissä, kun tuntuu, että varsinkaan nuoret tytöt ei osaa puhua mistään muusta kuin ravinnosta, salilla käynnistä ja vaatteista. Töiden jälkeen ei voi lähteä käymään terassilla, kun ei ole oikea meikki ja vaatteet mukana. Anteeks? Ei ne mun mielestä alasti siellä töissä ole.
Ainakin meillä täällä stadissa muijat ryyppää ja blaadaa ihan entisaikojen malliin. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pubiruusuhan sitä onkin, jos elämän suurin sisältö ei ole ulkonäkö!
Ja kyllä, mua oikeasti rasittaa välillä töissä, kun tuntuu, että varsinkaan nuoret tytöt ei osaa puhua mistään muusta kuin ravinnosta, salilla käynnistä ja vaatteista. Töiden jälkeen ei voi lähteä käymään terassilla, kun ei ole oikea meikki ja vaatteet mukana. Anteeks? Ei ne mun mielestä alasti siellä töissä ole.
Puhutko sä muusta kuin terassilla käymisestä ja juomisesta? Kaikkea voi tehdä kohtuudella; pitää itsestään huolta ulkonäöllisesti, urheilla ja käydä terassilla:) eikä välttämättä raskaan työpäivän jälkeen joissain nuhjuisissa vaatteissa ole kiva lähteä terdelle heti kun työkamu keksii ehottaa, vaan on kivempi sopia joku päivä ja laittaa kiva kesämekko ja mennä sitten terdelle ..:)
Taas yksi mies jota kiinnostaa vaan jännänaiset eikä kiltit ja mukavat tavalliset naiset :(((((