Vierailija

Olen lähivuosina hairahtunut näihin ihaniin muumimukeihin. Kaikista eniten olen ihastunut rakkaus-mukeihin ja omistankin niitä 8kpl, koska mielestäni niistä saa kivan kattauksen :) kävin vasta Tuurissa ja siellä oli Vesa Keskisen muumimuki kokoelma esillä. Rakkaus-mukin kohdalla oli vuosiluku 1996 - . Eli että mukia on ollut jo vuodesta 1996.

Eli onko niin, että mukia on ollut saatavilla jo 20 vuotta vai onko se vasta tullut takaisin kauppoihin? Ei niin tärkeä tieto, mutta ihan kiinnostuksena kyselisin, kun en googlestakaan tietoa löytänyt. :)

• ylös 0
  • alas 2

Kommentit (4)

Vierailija

Eikös niistä mukeista ole silloin tällöin ole otettu uusintapainoksia? En ihan 100varma ole, joten viisaammat vastatkaa. Nojaan tämän tähän, kun meilläkin on muumipappa muki ollut n. 20 vuotta ja edelleen niitä samoja mukeja myydään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

...mutta nykyisethän ainakin tehdään Thaimaassa, ennen kai muumimukien valmistuspaikka oli Suomi. Mulla ainakin ekat joihin hurahdin, oli Made in Finland, mutta vuosia ja mukeja myöhemmin niissä alkoi lukea Made in Thailand, joten siihen loppui mun "keräily". Sesonkimukeja kai tehdään Suomessa? Kyllä minäkin saatan vielä mukin ostaa, jos se on kivan värinen tai muuten ihana, mutta keräilymielessä en mukeja enää osta.

Vierailija

Myin muutama vuosi sitten kaikki tyhmän exän keräämät muumimukit tonnilla ja lähdin Thaimaahan. 

Enää ei saisi sitä hintaa. Mukeja oli 96 kpl. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.