Kummalla on enemmän rispektii, miehellä joka on pannut 300 eri naista vai miehelllä joka on pannut 300 kertaa samaa naista?
Aloin miettiä asiaa, kun luin ketjua jossa mies oli listannut seksikumppaneitaan. Että kumpi olisi kunnioitettavampaa, kaataa lukuisia naisia vai pitää yksi tyydytettynä. Mitä mieltä sinä olet?
Kommentit (9)
Mun miehelläni oli ennen mua lukettomattomia naisia. Pidän sitä hyvänä asiana koska kun mies kanssani halusi suhteen, hän taatusti tiesi mitä jätti taakseen eikä tarvitse miettiä että "millaisia ne muut ovat, voi kun joskus saisi kokeilla". Mies varmasti tietää, mitä ne muut ovat. Hän oli meillä se joka halusi minut naisekseen. En koskaan ottais miestä, jolle olen ainoa seksikumppani. Voisin tosin mielelläni olla jollekin se ensimmäinen, mutta tyttöystäväksi en ala.
Tuota.. jos mies saa naiselta vain kerran niin ei vissiin ollut kovin hääppöinen suoritus? Kerran nyt kun voi kokeilla mitä vaan?
Kyllä se saman naisen pitäminen pitkään tyytyväisenä on isompi urakka. Se kun lakkaaa antamasta jos ei tarjonta miellytä :D
Jälkimmäinen ehdottomasti. Tai siis jälkimmäiseen suhtaudun neutraalisti, ensimmäistä halveksun.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehelläni oli ennen mua lukettomattomia naisia. Pidän sitä hyvänä asiana koska kun mies kanssani halusi suhteen, hän taatusti tiesi mitä jätti taakseen eikä tarvitse miettiä että "millaisia ne muut ovat, voi kun joskus saisi kokeilla". Mies varmasti tietää, mitä ne muut ovat. Hän oli meillä se joka halusi minut naisekseen. En koskaan ottais miestä, jolle olen ainoa seksikumppani. Voisin tosin mielelläni olla jollekin se ensimmäinen, mutta tyttöystäväksi en ala.
Ehkä ne naiset jätti aina sun miehes? Ja sitten kelpasi sulle. Ei pahalla, tuli vaan mieleen. Minä taas en koskaan ottais miestä, jolla on ollut lukemattomia naisia, yäk, todella ällöttävä ajatus. Mutta näin me ollaan erilaisia ja se on hyvä, niin löytyy kaikille (tai ainakin melkein kaikille) ottaja.
Ei kummallakaan, koska aikuisella miehellä ei - luojan kiitos - ole "rispektii". Menkää jonnet kasvamaan.
-Alfauros
Vierailija kirjoitti:
Ei kummallakaan, koska aikuisella miehellä ei - luojan kiitos - ole "rispektii". Menkää jonnet kasvamaan.
-Alfauros
Alfa saa kaikki naiset lankeamaan ja uikuttamaan :)
300 eri naista antaa kuvan mieshuorasta, eli vastaan että 300 kertaa sama nainen. Tavallisella suomalaisella miehellä se tarkoittaa vähintään 150 vuoden suoritusta joten sen takia kunnioitettavampi luku.