Tehdään tästä Arvaatko bloggaajan -ketju
Itku miten ihana viikonloppu! Lauantaina asettelin kaksi kiveä leveälle valkoiselle ikkunalaudalleni, ripottelin taiteellisesti tulppaaninterälehtiä niiden vierelle, vein taitelijatakin suutariin ja etsin lisää persoonallista hipsterimusiikkia kuunneltavakseni. Perjantaina lähetti toi Fiilataan hipsterihippejä linssiin -luomufirman uuden paketin ja voi itku, tämä kuorinta kiilasi heti suosikikseni, samoin kuin tämä puhdistusvaahto ja tämä kosteusvoide. Voi itku, niin kauniit pakkauksetkin - rakastan sitä kun arkisista asioista tehdään näin kauniita. Sunnuntaina laitoin uuniin pinaatti-feta-siansiemen-mongoloidi-piirakan ja nautin sitä brunssina ihanan raikkaan vihersmoothien kera. Kiinnostaako teitä muuten postaus ekologisesta hamppukuidusta ja pakurikääpäuutteesta ja jalkapohjien karstasta valmistetusta ihmedeodorantista?
Kommentit (4)
Hei pienet ystäväiset! Oon ihan täpinöissä ^__^ Vaihdoin just pääaineen Astraalikehon ja rauhan tutkimukseksi ja muutin munkiksi Tiibetiin. Paransin just itseltäni skitsofrenian yrteillä ja kiinalaisilla juureksilla ^_^ Kustannustoimittajakin sanoi, että omakustannekirjastani tulee myyntimenestys ja oon jo lähes Sartren veroinen. En tunne yhtäkään negatiivista tunnetta ja mun elämä on vaan täydellistä rakkautta ja tykitystä ja ihanaa säpinää ja värähtelyä! Eilen pelastin kokonaisen thaimaalaisen slummin nälkäkuolemalta ja nukuin jurtassa ylösalaisin! Tentin päivässä etänä lukuvuoden verran opintoja ja sain kaikista vitosen. Meditoin myös 8 tuntia putkeen ja olen elänyt viimeiset päivät ravintonani pelkkä auringonvalo. Elämä on niin ihanaa vapaana kaikista tympeistä rajoitteista kuten asunto ja suihku. Katson ihan surullisena kaikkia meikkaavia pakettimatkailijoita kun ne ei osaa elää elämäänsä oikein niin kuin mä ;__; Tässä vielä kuva mun nassusta sen kunniaks että oon vihdoin 100% vapaa narsismista ^__^ Päräyttävää elämänvoimaa peliin!
Tämä on elämäni viimeinen dieetti! Elän arvojeni mukaista elämää ja rakastan itseäni.
Varasin matkan Italiaan ja aion siellä syödä tiramisua. Kun kerran sorrun, antaa mennä jäätelöäkin. Ja pastaa. Muuten mulla pitää tosi hyvin tää gluteeniton ja maidoton dieetti.
Hermolomalta ollaan palattu taas! Tämä blogi kyllä väsyttää välillä mutta ehkä uus laihdutuskamppis auttais tähän ptsd-reuma-masennus-psykoosi-sydänsairaus-koliikki-komboon! Tottakai myös kone hajos taas mutta onneksi tässä olisi esittely mun uudesta megaturboläppäristä joka painaa vain gramman ja on täydellisin asia ikinä! Harmi että *** hukkasi taas johdon, se idiootti ei osaa hoitaa mitään ilman mun apua.
Ps. Käykää katsomassa toisen blogin puolella yksityiskohtaisia kuvia miten paljon mun perse on levinnyt ja mietteitä miten tämän bootyn kanssa elellään.