Vierailija

Ei voi olla, että noin 60% kutsutuista olisi muka unohtanut.

• ylös 4
  • alas 0

Kommentit (12)

Vierailija

Itseäni ei kiinnosta. Saatan vastata päivän pari ennen viimeistä vastauspäivää, mikäli sattuu huvittamaan. Onko tuo nyt mikään ongelma, kun jos ei ole viimeiseen vastauspäivään mennessä vastannut, niin merkitsee henkilön tulemattomaksi.

• ylös 1
  • alas 12
Vierailija

Minuakin ihmetyttää tuo vastaamattomuus. Tekstarin lähettämiseen ei montaa sekuntia mene, mutta isäntäperheelle olisi tärkeä tietää tulijoiden määrä edes suurin piirtein ruokailun yms, takia.

Toisaalta täällä olen törmännyt siihen, että esim. jokut katsovat hyväksi ideaksi lähettää hääkutsut jo puoli vuotta aikaisemmin ja vaatia sitovaa ilmoittautumista pari kuukautta aiemmin. Minähän en tiedä edes työvuorojani kuin vasta muutama viikko aiemmin, saati että olisin niin varma menoistani. Ja jotkut useita kk aikaisemmin saadut kutsut olen ehtinyt jo unohtaa paljon ennen ilmoittautumisdeadlinea

Enkä liene ainoa.

Olisi kiva, että kutsut lähetettäisiin vähän lähempänä tilaisuutta, ja niihin ei tarvitsisi ilmoittautua jo kuukausia ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei kiinnosta. Saatan vastata päivän pari ennen viimeistä vastauspäivää, mikäli sattuu huvittamaan. Onko tuo nyt mikään ongelma, kun jos ei ole viimeiseen vastauspäivään mennessä vastannut, niin merkitsee henkilön tulemattomaksi.

Paitsi kun sitten puolet näistä on niitä "unohdin, mutta tultiin kuitenkin!"

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Muakin tämä ärsyttää aivan älyttömästi. Mun mielestä vaan täydellistä käytöstapojen puutetta. Ja usein on käynyt niinkin, että perhe, joka ei ole vastannut tulee kutsuille kuitenkin. Itse vastaan AINA viimeistään vikana vastauspyyntöpäivänä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minuakin ihmetyttää tuo vastaamattomuus. Tekstarin lähettämiseen ei montaa sekuntia mene, mutta isäntäperheelle olisi tärkeä tietää tulijoiden määrä edes suurin piirtein ruokailun yms, takia.

Toisaalta täällä olen törmännyt siihen, että esim. jokut katsovat hyväksi ideaksi lähettää hääkutsut jo puoli vuotta aikaisemmin ja vaatia sitovaa ilmoittautumista pari kuukautta aiemmin. Minähän en tiedä edes työvuorojani kuin vasta muutama viikko aiemmin, saati että olisin niin varma menoistani. Ja jotkut useita kk aikaisemmin saadut kutsut olen ehtinyt jo unohtaa paljon ennen ilmoittautumisdeadlinea

Enkä liene ainoa.

Olisi kiva, että kutsut lähetettäisiin vähän lähempänä tilaisuutta, ja niihin ei tarvitsisi ilmoittautua jo kuukausia ennen.

Ja minä kun teen vuorotöitä, tarvitsen kutsut paljon aiemmin, koska ilmoitettuja vuoroja ei oikein koskaan saa vaihdettua ja listat tulee 1,5 kk etukäteen :D

Vierailija

Meille kutsut osoitetaan mieheni nimellä. En tiedä kuinka hän toimii vastausasian kanssa.

Vierailija

Mä oon vuosien varrella järjestänyt joitain juhlia. Nyt on "helppo" järjestää häät, koska en kutsu ketään sellaista, joka ei ole historiassa osannut vastata kutsupyyntöön.
Pitää kuitenkin tietää vierasmäärä, niin on yksi stressi vähemmän, kun ei tarvi jännittää tuollaisia ihmisiä ja varautua varmuuden vuoksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Enkä liene ainoa.

Ja minä kun teen vuorotöitä, tarvitsen kutsut paljon aiemmin, koska ilmoitettuja vuoroja ei oikein koskaan saa vaihdettua ja listat tulee 1,5 kk etukäteen :D

Joo, tuo vaihtelee. Tieto jostain isosta tapahtumasta toisella paikkakunnalla on hyvä saada ajoissa, mutta toisaalta pienempi kutsu (jota varten ei halua tärvätä vähäisiä vuorotoiveoikeuksiaan) olisi hyvä saada vähän lähempänä.
Mutya tarkoitin lähinnä sitä, että kutsu tulee ihan tajuttoman aikaisin, ehtii hautautua jo paperipinojen alle, ja mahdollinen ilmoittautuminenkin on mennyt umpeen jo kolme kk ennen tilaisuutta....

Vierailija

6...oletko holhouksen alainen? Kysyykö miehesi edes sinulta mielipidettä että mennäänkö vai ei vai eikö sinua edes huolita mukaan?

Vierailija

Voisko olla, että jotkut ajattelevat että oma osallistuminen on itsestäänselvyys joten ei tarvitse erikseen ilmoittaa? Itsekin syyllistyin tähän kun kavereiden hääkutsu tuli, mutta poikaystävä sitten vahvisti osallistumisemme whatsapissa.

Vierailija

"Meille kutsut osoitetaan mieheni nimellä. En tiedä kuinka hän toimii vastausasian kanssa." - Eikös tällöin miehen pitäisi osata myös? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voisko olla, että jotkut ajattelevat että oma osallistuminen on itsestäänselvyys joten ei tarvitse erikseen ilmoittaa? Itsekin syyllistyin tähän kun kavereiden hääkutsu tuli, mutta poikaystävä sitten vahvisti osallistumisemme whatsapissa.

Mulla kävi kerran niin, että ystävällä oli häät tulossa ja mä autoin alusta asti kaikissa järjestelyissä ja puhuttiin myös, että miten se juhlapäivää onnistuu yms.
Ja sen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeisenä päivänä tuli sitten kysely, että miksi en ole ilmoittautunut.
En ollut tajunnut, että mun pitää vielä erikseen laittaa tekstari, että osallistun, kun koko ajan oli ollut puhe, että olen tulossa.
Tälle oli kyllä myös ihan looginen syy, kutsussa ollut numero olikin kaason, joka päivitti osallistujalistat.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.