Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Negatiivinen raskaustesti taas...

Vierailija
15.06.2016 |

Millä piristän itseni..? Olen aivan maassa.. 12kk ollaan yritetty toista lasta. Tänään kp27, dpo 13. Perjantaina pitäis viimeistään kuukautiset alkaa. Mulla on terolut käytössä epäsäännölliseen kiertoon. Söin e-pillereitä 4-vuotta ja lopetin vuosi sitten. Aluksi kierto oli suht normaali sitte yhtäkkiä se sekosi. Ovulaatio plussa saat suurimmaksi osaksi tikkuun ainostaan yksi ovuloimaton kierto. Alkaa mennä toivo.. Muutenkin on todella haastavaa saada yhdynnät osumaan ovulaation ajankohtaan kun me molemmat tehdään vuorotöitä. Tuntuu että ovulaatio on joka kerta sillä viikolla kun meillä menee työvuorot ristiin ja väsymys painaa. Tekis mieli lopettaa kaikki tikuttamiset mutta sitten on vielä huonommat mahdollisuudet kun ei sitä seksiä ole oikeaan aikaan riittävän usein....

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin toista 9kk ja tärppäsi kun lopetin stressaamisen. Päätin, että nyt riittää, ihan sama tuleeko vauvaa ja elämä jatkui. Muutaman viikon päästä plussasin.

Mulla on hirveän epäsäännöllinen ja pitkä kierto, tuon 9kk aikana tuli vain neljät menkat. Esikoista tehtiin 7,5kk ja menkkoja taisi olla kolmet tuona aikana.

Tiesin, että pitkät kierrot vaikeuttavat raskaaksi tulemista, eikä se asiaa auttanut. Mutta sitten pääsin yli kyttäyksestä ja stressistä ja lopputulos on nyt puolivuotias.

Tsemppiä ap, toivotaan, että tärppää!

Vierailija
22/75 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten pitää valita. Lapsenteko vai työ. Kyllä palkatonta sen verran hakee, jos asia on tärkeä. Mutta en usko että se on, koska ette hoitoihinkaan ole hakenut.

Meillä haettiin heti kun aikaa oli kulunut tarpeeksi.

Pelkään hoitoihin meno siksi en ole sinne kiirehtimässä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se syy ole tässä: "Kun normaalistikin on jo haasteellista saada onnistumaan edes seksiä kerran viikossa. Aina tuntuu olevan jotain esteenä milloin mitäkin... :( ".

Jos todella haluat tulla raskaaksi, niin unohda tikuttamiset. Yhdyntä vähintään joka toinen päivä. Vaikka ei jaksaisi, tai sitten ne muut esteet ovat tärkeämpiä kuin lapsi. Hakeutua nyt lapsettomuushoitoihin kun ei jaksa tai on muita kiireitä, tsiisus.

No ensinäkin en ole tällä hetkellä hakeutumassa mihinkään hoitoihin.

Onhan se vaikeaa olla yhdynnässä jos toinen ei ole kotona. Me tehdään molemmat vuorotyötä ja usein menee niin että kun olen kotona mies on töissä ja kun mies on kotona minä olen töissä.

ap

Entä jos toivoisitte työnantajiltanne, että saisitte tehdä aina samaa vuoroa kuin puolisokin. Meillä oli sairaalan labrassa tällainen työntekijä, joka teki kolmivuorotyötä kuten miehensäkin toisaalla, ja pomot järkkäsivät heille samat vuorot.

Vierailija
24/75 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greippimehua

Vierailija
25/75 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kohta alkavat kesälomat. Miehellä 6viikon loma. Josko se auttaisi asiaa...

Vois varmaan varata ajan ultraan.. Eikös sielä selviä kohdun limakalvon tilanne ja ovulaation tilanne jos vaan oikeaan ajankohtaan saa ultraukseen ajan..

Surettaa niin esikoisen puolesta, toivoo niin sisarusta.. On jo 7-vuotias...

ap

Vierailija
26/75 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Greippimehua

Potaskaa, ei vaikuta mitään.

Vierailija
27/75 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaikutti greippimehu ja monella muulla myös:)

Vierailija
28/75 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiles tätä https://www.hyvinvoinnin.fi/natura-media-gelee-royale

Minulla tasoitti kiertoa ja teki selkeästi tuntuvat ovulaatiot. 2kk käytin ja tulin raskaaksi, sitä ennen 1,5 v yritystä.

Vierailija
29/75 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gelee royalet sai täällä tihuttamista aikaan. Mutta heti siitä kierrosta tärppäsi missä Pre-seed liukkari käytössä. Monet muut saaneet myös apua siitä.

Vierailija
30/75 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greippimehua olen litkinyt viimeiset 6kk. Gelee royale ollut käytössä tämän kierron josta ei ilmeisesti tärpännyt, dpo 14 ja testi oli negatiivinen. Huomenna pitäisi kuukautisten alkaa.

Gelee royale kyllä voimistaa ovulaatio oireita..

Jatkan vielä sen käyttöä...

ap

Vierailija
31/75 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo gelee royale on pelkkä huijaus.

Vähän kuin uusi B17

Mutta ihan sama mihin muut rahansa iskevät :)

Vierailija
32/75 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten käytännössä pääsee stressistä eroon?? jos mä lakkaan yrittämästä se tarkoittaa käytönnössä sitä että meillä on sitten seksiä vaan kerran viikossa jos useammin haluaa se vaatii järjestelyä ja se aiheuttaa stressiä..

ap

Vierailija
33/75 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ette aio lähteä hoitoihin, niin eikö miehen kannattaisi käydä tutkimuksissa? Sperman laatu voi vaihdella paljonkin eri aikoina. Jos sinä ovuloit niin ongelma saattaa hyvin olla miehen puolella. Tai ainakin mies voisi vähän katsella voisiko hän parantaa elintapojaan (esim. jos tupakoi -> lopetus, alkoholia vähemmäksi, terveellinen ruokavalio, enemmän liikuntaa).

Vierailija
34/75 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta sinun ajatuksiasi, niin pääset stressistä eroon. Ajattele aamulla "Minulla ei ole mitään hätää - tänään on hyvä päivä".

Vierailija
35/75 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suostu lähtemään lääkäriin. Koska luulee että sielä tarkistetaan vehkeet... Mutta miellä molemmilla on ihan terveet elämäntavat. Emme kumpikaan tupakoi tai käytä yhtään alkoholia. Mies syö sitä mitä minä laitan joten ei pitäisi olla ruokavaliossa mitään hirveesti pielessä. Mies harrastaa enemmän liikuntaa kuin minä. Ei ole ylipainoa tms. Miehellä astma.

ap

Vierailija
36/75 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi vuotta yritetty ensimmäistä. Tai miehellä on jo kaksi lasta ja minulla ei. Itsellä poistettu kilpirauhanen ja lääkitystä ei ole saatu kohdalle lainkaan. Heiluu vajaatuotannolta liikatuotantoon. Turhauttavaa.

Tuntuu aina pahalta, kun menkat alkaa. En ole tikutellut enkä käyttänyt mitään lisävalmisteita (vitamiineja tms). Tiedän stressaavani ja jos tikuttaisin stressaisin vielä enemmän. Hankalaa se on. Tsemppiä sinne yritykseen.

Vierailija
37/75 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon vian olevan minussa. Kun kierto on epäsännöllinen ja tammikuussa oli täysin ovuloimaton kierto, huhtikuussa kävi taas samoin ei ovulaatiota ja kierto jäi vain 20 päivän pituiseksi. Muutoin olen kyllä ovuloinut muissa kierroissa. Tammikuussa mulla kanssa alkoi ihan mahdoton hiustenlähtö, puolet hiuksista lähti, edelleenkin lähtee tavallista enemmän hiuksia. Mutta lääkärin mukaan hiustenlähtö johtuu siitä että lopetin e-pillerit kesällä 2015. Kilpirauhasessa ei kuulemma vikaa. tsh =1.42,  t4v= 14.

ap

Vierailija
38/75 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei suostu lähtemään lääkäriin. Koska luulee että sielä tarkistetaan vehkeet... Mutta miellä molemmilla on ihan terveet elämäntavat. Emme kumpikaan tupakoi tai käytä yhtään alkoholia. Mies syö sitä mitä minä laitan joten ei pitäisi olla ruokavaliossa mitään hirveesti pielessä. Mies harrastaa enemmän liikuntaa kuin minä. Ei ole ylipainoa tms. Miehellä astma.

ap

Mainitsin tuon vain siksi, että meillä esikoinen sai alkunsa toisesta yrittämästä, ja tokaa tehtiinkin sitten ensin reilu vuosi -> tutkimuksiin -> selvisi, että miehelle oli kehittynyt hormonaalinen häiriö, jonka takia hänellä ei ollut lainkaan toimivia siittiöitä. Tämä tuli täytenä yllätyksenä, ja tutkimukset ja miehen hormonitoiminnan käynnistäminen lääkityksen avulla vei sen verran aikaa, että kakkosta "tehtiin" lopulta 2.5 vuotta. Jos mieskin haluaa toisen lapsen, on todella typerää olla tutkimatta tilannetta, myös miehen oman terveyden kannalta. Kannattaa vielä puhua asiasta miehelle. On kurjaa elää epätietoisuudessa, jos lasta kovasti toivoo.

Vierailija
39/75 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinnut käydä lapsettomuushoidoissa, 44 v sain terveen vauvan. 

Vierailija
40/75 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvinnut käydä lapsettomuushoidoissa, 44 v sain terveen vauvan. 

onnittelut....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme