Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen suosiota et ymmärrä?

Vierailija
15.06.2016 |

Itselläni ne ovat ehdottomasti Cheek ja Sanni.

Cheekin rooli on kamala ja ne biisit on periaatteessa vain se sama biisi vähän eri rytmillä, kun kumminkin se on se naiset/auto/raha/suosio -teema.

Sannin lauluääni rasittaa mua eniten. Semmoinen lässyttävä mukasöpö-ääni, joka hukkuu niiden biisien loputtoman muokkauksen alle. Uuu niin ja on niin edgyy kun on ihan sininen tukka, ihan ku kellään muulla ennen Sannia ei olis ollu.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen! Tai ei taida enää olla mitenkään suosittu eli siinä mielessä ei kuulu tähän ketjuun.

Vierailija
22/31 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim Kardashian. Pani jotain pikkujulkkisräppäriä videolla ja nyt ravaa gaaloissa näyttämässä persettään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kardashianit. En vaan ymmärrä niiden suosiota.

Vierailija
24/31 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Leppilampi. Turha julkkis.

Vierailija
25/31 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JVG. Onhan ne mukavia tyyppejä mutta että joku Suomen kovin yhtye? Koikkelehtivia ikiteinejä ja nolostuttavan huonoja sanoituksia.

Vierailija
26/31 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tenavien/teinien suosimien vloggaajien.

No nämä. Ja lisäksi kaikki muutkin muoti/fitness/elämäntapabloggaajat tai tyypit, jotka saavat omia realitysarjoja (tyyliin Jethro tai Supermarjo). Siis mitä järkeä on seurata jonkun ihmisen väkisin väännettyä elämäntarinaa tai muuta liibalaabaa, mitä he vain ikinä keksivätkin suoltaa? Joo, ymmärrän, jotkut treeni-, muoti- tai ruoanlaittovinkit, mutta sellainen "tänään ostin uuden laukun/ tänään juoksin 8 kilometriä ja alkoi polvi vihoittelemaan/ tänään unohdin ostaa kaupasta maitoa". Mitä väliä?

Tätä olin tulossa kirjoittamaan! Kaiken maailman tyhjänpäiväiset rättienesittelyblogit. Ihmiset, joilla ei ole mitään erityistaitoja, kunhan vaan puhuvat itsestään, ottavat kuvia itsestään, shoppailevat jatkuvasti ja yrittävät tehdä elämästään tietynlaisen näköistä ammatikseen. Ja sit niillä on valtava fanilauma, jotka kilpaa hehkuttaa niitä. En. Tajua!

Kardashianit on toinen ihmetyksen kohde täälläkin.

Vierailija
27/31 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni Hautala, etenkin tv:n puolella.

Vierailija
28/31 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni Vartiainen! Tai ei taida enää olla mitenkään suosittu eli siinä mielessä ei kuulu tähän ketjuun.

Tulihan se sieltä :)

Vierailija
29/31 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele radiota ja jos tvssa tulee sellaista josta en tykkää niin vaihdan kanavaa tai laitan tv:n kiinni. 

Vierailija
30/31 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Tähkä. Huutaa "lauluissaan" kymmeniä kertoja peräkkäin jotain samaa typerää lausetta ilman melodiaa.

Tulevana suvena sä olisit mun morsian tulevana suvena sä olisit mun morsian tulevansa suvena sä olisit mun morsian tulevana suvena sä olisit mun morsian tulevana suvena sä olisit mun morsian jne.

Jotain rajaa. Eikä toi ole ainoa biisi. Kuka tollaista oikeasti jaksaa? Saati fanittaa?

Vierailija
31/31 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulihan se sieltä :)

Samaa mieltä teidän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän