Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko saada avautua jonnekin. Ahdistaa niin, että pää räjähtää :/

Vierailija
15.06.2016 |

Mulla tilanne se, että en osaa nauttia enää mistään. En oo ollut onnellinen enää pitkään aikaan. Tuntuu, että ei jaksa aamulla nousta ylös, ruoka ei maistu, mulla on myös kipuja, enkä pysty nukkumaan. Periaatteessa ei pitäis olla mikään hätä, mutta kaikki ahdistaa. On kavereita, kesä ja matkakin tulossa. En jaksa enkä pysty osallistumaan mihinkään yhteisiin juttuihin ja sekin ahdistaa. Oon käynyt hakemassa apua tilanteeseeni ja juttelemassa useamman kerran, mutta aina tää uusiutuu. En enää jaksa keskustella tilanteesta läheisten kanssa, kun eivät he ymmärrä, että mikä mulla on hätänä. Miks ymmärtäisivät, kun mäkään en ymmärrä? Tiedän vaan, että oon ihan loppu, enkä tiedä kauanko jaksan. Muita samassa tilanteessa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on sentään kavereita. Mulla ei ole käytännössä ketään.

Vierailija
22/23 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastaajille. Oon lähemmäs kolmekymppinen (joku kun kysyi) ja viimeisen puolen vuoden aikana mun olo on mennyt tosi huonoksi. Varmaan täytyy ottaa uudestaan yhteys lääkäriin ja selittää tilanne vielä kertaalleen. Tosi hankala saada apua ja jaksaminen alkaa olla loppu. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilpirauhanen.