Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karuimmat hierojalla käynti -kokemukset

Vierailija
15.06.2016 |

Itse joitakin vuosia sitten yritin löytää pk-seudulta hyvää "vakkarihierojaa". Se osoittautuikin vaikeammaksi kuinn kuvittelin. Jotenkin ihmetyttää, muten vähän suurin osa hierojista panostaa asiakaspalveluun. Tässä kokemuksiani;

1. Hyvä hieroha ja rauhallista. Mukään ei sinänsä häirinnyt, mutta tämä n 60v mieshieroja lähenteli minua seksuaalisesti (olin tuolloin 16-18v, aikaa siis tuosta jo yli 15v).

2. Kahden hierontahuoneen hoitolassa jätti oven auki. Paikalla ei ollut muita mutta se häiritsi. Kirkkaat kattovalot. Kesken hieronnan puhelin soi ja hieroja poistui huoneesta keskustelemaan. Tuli hölmö olo maatessa hierontapöydällä useampi minuutti.

3. Hieroja toteaa että olen todella tukossa lihaksistostani ja tilanne on "toivoton" hänen sanoillaan. Tähän lisättynä tympeä, kyllästynyt energia sekä puhelinsoitto johon hän vastaa kesken hieronnan. Taustalla soi radio.

Olen muuten huomannut että radiot taitaa usein olla hierojilla päälläbihan vain heidän omaksi ajantapokseen. En todellakaan halua kuunnella stressaavaa melusaastetta hierojalla käydessä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshieroja haastoi minut yhtäkkiä oikeuteen valheellisista ja keksityistä syistä. Siihen asti olin käynyt hänellä hieronnoissa ja olimme ystäviä.

Onko tämä hieroja kenties Cheekin veli? 

Vierailija
42/44 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh onpas monenlaisia kokemuksia hieronnoista.

Kertokaa ihmeessä hierojalle onko voimakkuus liian kova tai hellä ihan rohkeasti.

Käykää monella eri hierojalla kokeilemassa joista löydät itsellesi sen sopivimman.

Jokainen on omanlaisensa ja ei kaikkien hierojien otteet tunnu välttämättä itselle sopiviksi.Vähän sama asia ettei kaikki tykkää kaalikääryleistä.

T;Koulutettu Hieroja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin aivan huippuhierojan läheltä kotia. Kolmen käynnin jälkeen olimme jo niin "tutut" että mies(noin 55v) alkoi vähän kosketella sopimattomasti, mm läpsimään takapuolelle kun hieronta loppui ja sanoi läpäisten " menehän tyttö nyt" ja puheensakin olivat lähenteleviä. Lopetin käynnit siihen.

Vierailija
44/44 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up